Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei meg. Skjønner ikke hva jeg gjør galt. Ingen av vennene mine gidder å holde kontakten. Jeg føler vi har det veldig koselig når vi er sammen, og jeg har gjort mitt beste for å holde kontakten å være en god venninne. Føler ikke jeg er selvopptatt eller noe slik..jeg skjønner bare ikke hva som er galt! Har flyttet til en ny plass hvor det er umulig å bli kjent med noen, og når i tillegg alle gamle venner svikter, så gjør det sinnssykt vondt!

Det må være så mye lettere å ha kjærlighetssorg. Det er noe alle har forståelse for, og man kan snakke om det. Det finnes utallige sanger om det. Men å bli sviktet av venner er tabu. Det forventes at man har mange venner ellers er man en taper.

Dette plager meg så mye at jeg klarer nesten ikke fungere lenger. Er skikkelig deprimert. Det verste er at hvis jeg sender en mld, så er de så hyggelige og sier de vil komme på besøk, uten at jeg har nevnt det også. Men det skjer jo aldri. Hadde vært mye bedre om de hadde sagt - vi liker deg ikke fordi...

De gir meg jo bare falske forhåpninger.

Sukk... :cry:

Anonymous poster hash: c147b...2b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det litt på samme måten.

Hvor bor du? :)

Anonymous poster hash: be941...f26

Skrevet

Uff. Du er ikke den eneste. Folk forandrer seg, får nye liv osv. Hvor gammel er du? Bor du i by eller bygd? Hva med å trene på treningsstudio og prøve å få venner der?

Anonymous poster hash: 65efa...136

Skrevet

Jeg prøver alt jeg kan å sosialisere meg og bli kjent med nye, men det er ikke lett. Også tenker jeg jo litt sånn også at hvorfor prøve, det ender jo alltid opp med at de forsvinner uansett. Skulle bare visst hva jeg gjør galt, det ser jo ut som det er så enkelt for alle andre.

Skrevet

Jeg prøver alt jeg kan å sosialisere meg og bli kjent med nye, men det er ikke lett. Også tenker jeg jo litt sånn også at hvorfor prøve, det ender jo alltid opp med at de forsvinner uansett. Skulle bare visst hva jeg gjør galt, det ser jo ut som det er så enkelt for alle andre.Anonymous poster hash: c147b...2b8

Har du prøvd å spørre dem om du kan ta deg en tur til dem da? Verste du kan få er vel bare et nei, eller at de er opptatt? Er jo endel som er limt fast i sofaen sin hjemme <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Jeg tror at jo mer du tenker på det, jo verre blir det. Prøv å ikke tenk så mye på det, og prøv heller å være litt mer aktiv, bli med på ting, inviter deg selv med.

Anonymous poster hash: 1294b...0c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...