Vienn Skrevet 21. mai 2004 #1 Skrevet 21. mai 2004 Min bror gifter seg snart - og som eneste søsken vil jeg selvfølgelig sette stas på ham. Men..; har noen forslag om annet enn standart sang/tale? Kunne tenke meg noe som kombinasjon av tale/sang og noe "som skjer" - noe som kunne være symbolskt i form av noe handling og gjerne bruk av noe... Setter stor pris på forslag, tenker og tenker om dagen... :oops:
Tina75 Skrevet 21. mai 2004 #2 Skrevet 21. mai 2004 Litt vanskelig dette her....men kan jo fortelle hva jeg og min søster gjorde til min mor: Skrev vår historie sammen -fra fødsel til nå- som et eventyr. Tok i bruk alle de vanlige klisjeene, men tilpasset dem til oss. Blei kjempebra,morsomt,litt trist-og mamma veldig fornøyd og rørt...Vi leste det opp begge to fra to eventyrbøker som "kamuflerte" arkene vi hadde skrevet på. Hun fikk selvfølgelig eventyret etterpå. En ide iallefall... Lykke til
:-) anna Skrevet 21. mai 2004 #3 Skrevet 21. mai 2004 Da mannen min holdt tale til meg i bryllupet illustrerte han talen med en power point-presentasjon. Rigga til datamaskin prosjektør og en hvit vegg (jada den var der fra før) og viste bilder fra vi møttes, livet vårt og til nå + pluss mye anna rart. Kan jo være morsomt når det er snakk om en bror, for da kan dere jo finne frem bilder av ham (og dere) fra barndommen og oppover. I tillegg til å scanne inn andre ting/ bilder av andre ting som er morsomme. Bilder av teddybjørnen hans.... en stil fra skoletida som virkelig viser den fæle håndskrifta dere snakker om i talen... Meldinger han fikk med hjem fra skolen. o.s.v
Gjest MrsL Skrevet 21. mai 2004 #4 Skrevet 21. mai 2004 Det siste forslaget her hørtes kjempekult ut. Jeg ville blitt veldig glad og rørt om noen hadde funnet på noe slikt til oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå