Gå til innhold

Kan du hjelpe meg med tilbehør til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig kjole, så resten må være klassisk og enkelt.

• Liker 2
Skrevet

Nydelig kjole, så resten må være klassisk og enkelt.

Hyggelig at du syns det! Hva slags farge (veske og sko) tenker du kan kle kjolen da? :-)

Anonymous poster hash: a8edb...4c1

Skrevet

Hyggelig at du syns det! Hva slags farge (veske og sko) tenker du kan kle kjolen da? :-)

Ingenting som blir voldsomt sånn at det skygger for kjolen. Sjekk om du finner noe inspirasjon her.

Skrevet

Ville valgt sorte sko+veske og sølvsmykker. Evt. Veske og sko i sølvtoner, samme med smykket. Et enkelt rent smykke noe alá dette Nydelig kjole forøvrig, men skal innrømme at jeg er svak for sorte sko+veske og smykker i enten hvitt gull eller sølv.

Gjest Bringebær55
Skrevet

Ville bare si at kjolen er nydelig!

Jeg er elendig på mote og fashion, og sliter veldig de få gangene jeg må kle meg ordentlig opp.

Masse lykke til i hvertfall, sikker på at du kommer til å stråle :)

• Liker 1
Skrevet

Ville valgt nude pumps, en liten konvoluttveske i offwhite, gjerne med sølvdetaljer:) Også vet jeg ikke helt om jeg hadde brukt smykke. Synes det er fint med en utrignet "åpen" halv. Ville heller tatt noen fine øredobber med diamanter i ørene:) Kan godt være store og hengende eller små diamanter. Synes less is more med tilbehør til en sånn kjole. Ta på armbånd som matcher øredobbene.

Men selvfølgelig, smak og behag:) Kjolen var nydelig!

• Liker 2
Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Tror i alle fall jeg ville gått for noen enkle smykker i sølv. Kanskje nude pumps og en enkel clutch?

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Ville valgt noen sølv pumps, veske i sølv og sølv smykke. Et lite smykke i halsen og et enkelt armbånd er nok! :) Tror ikke du vil se så veldig godt skoene når det er en så si kjole, så du kan også gå for svarte pumps. Nydelig kjole :)

Skrevet

Takk for at dere var så positive til kjolevalget mitt :-D ! Nå gleder jeg meg til å bruke den :-)

Bruker helgen på å pønske ut hva jeg skal ha ved siden av. Jeg liker også å ha det så enkelt, rent og klassisk som mulig. Så dere har alle hjulpet meg godt på vei. Mange takk :-)

Gjest Whitestripes
Skrevet

Nydelig kjole!
Tror jeg ville valgt nude pumps, en clutch i samme nyanse, og noen litt diskrete sølvsmykker. Gjerne lange øredobber og et armbånd, men ikke noe prangende i halsen. Kjolen er jo et smykke i seg selv :)

Skrevet

Nydelig kjole!

Tror jeg ville valgt nude pumps, en clutch i samme nyanse, og noen litt diskrete sølvsmykker. Gjerne lange øredobber og et armbånd, men ikke noe prangende i halsen. Kjolen er jo et smykke i seg selv :)

Blir ikke det veldig ensformig? Kjolen grenser jo nesten til å være nude. Og sommerlig? Men du tenker nude som i nesten-hvit, eller hva? :-) ts

Gjest Whitestripes
Skrevet

Blir ikke det veldig ensformig? Kjolen grenser jo nesten til å være nude. Og sommerlig? Men du tenker nude som i nesten-hvit, eller hva? :-) ts

Mulig synet bedrar meg, men den ser da ut som den er lys lilla? Ikke spesielt sommerlig heller, i mine øyne.

Jeg tenkte i disse baner da jeg foreslo nude pumps:

http://www.polyvore.com/nude_pumps/shop?query=nude+pumps

Gjest Ingaborga
Skrevet

Ville valgt å style den med nude pumps, et litt større sølvsmykke og sølvøredobber, samt en clutch eller veske av typen "konvolutt-clutch" i sølv, nude eller hvitt, og så lys øyensminke med lyserosa eller nude lepper :sexy:

Skrevet

Mulig synet bedrar meg, men den ser da ut som den er lys lilla? Ikke spesielt sommerlig heller, i mine øyne.

Jeg tenkte i disse baner da jeg foreslo nude pumps:

http://www.polyvore.com/nude_pumps/shop?query=nude+pumps

ja, det er riktig! Søkte på nude dress og ser at det ikke er så uvanlig å ha sko som er lik i fargen. Den er jo ikke nude, men den er "nude lilla/rosa" i en annen betydning. Blek da. Men liker det! Tusen takk! Enda bedre. Jeg tror jeg har et par fine nude sko :-)

Ville valgt å style den med nude pumps, et litt større sølvsmykke og sølvøredobber, samt en clutch eller veske av typen "konvolutt-clutch" i sølv, nude eller hvitt, og så lys øyensminke med lyserosa eller nude lepper :sexy:

Yes! Tusen takk! Nå ser jeg det for meg

Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg tror nude blir fint til denne kjolen. Svart blir for hardt mot den sarte fargen, etter min smak.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror nude blir fint til denne kjolen. Svart blir for hardt mot den sarte fargen, etter min smak.

Jeg er enig. Og så syns jeg kanskje sølvsko er litt vanskelig å få brukt til noe anna. Takk for hjelpen :-)

Skrevet

Ville bare si at kjolen er nydelig!

Jeg er elendig på mote og fashion, og sliter veldig de få gangene jeg må kle meg ordentlig opp.

Masse lykke til i hvertfall, sikker på at du kommer til å stråle :)

Kan lære deg litt jeg..... :fnise:

• Liker 1
Gjest Bringebær55
Skrevet

Kan lære deg litt jeg..... :fnise:

Flott!! Skal i bryllup i april og jeg begynte allerede i september å grue meg. Haha.

• Liker 1
Skrevet

Flott!! Skal i bryllup i april og jeg begynte allerede i september å grue meg. Haha.

Såpass ja, da føler du virkelig presset. Synd at det er sånn!

Kan bli med deg og shoppe litt jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...