AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Jeg er 23 og både jeg og søsteren min bor i utlandet. I år glemte jeg mammas bursdag Det er noen dager siden og søsteren min glemte det også og det var hun som minnet meg på det idag. Jeg vet at jeg burde ha husket det av meg selv men jeg pleier a ha det i filofaxen og på mobilen - men nå har jeg ikke penger til ny filofax og mobil er til reparasjon. PC har ogsa krasjet og jeg har kun tilgang til internett en gang om dagen via universitet. Det har vært mye å tenke på, flytting osv. og det har rett og slett gått meg hus forbi. Har selvsagt gratulert med dagen på etterskudd, sagt beklager osv. men ikke fatt noe svar. Ifølge søsteren min er hun ikke glad. Tidligere har jeg alltid kjopt en veldig fin gave, fatt pakket inn og sendt med ekspress i posten til Norge. Nå er jeg helt skrapet for penger (altså fullstendig) men så snart jeg har skal jeg kjøpe og sende. Likevel...hun er sur og oppgitt. Slikt skjer jo, lurer på om noen her har opplevd? Ble det styr? Anonymous poster hash: 74ebe...30d
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Jeg skjønner virkelig ikke voksne mennesker som blir sur og grinete fordi noen glemmer bursdagen deres... Det er rett og slett barnslig oppførsel. Kan skjønne et (lite) barn blir skuffet og lei seg, men voksne mennesker? Anonymous poster hash: 3c21b...d2b 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Jeg må innrømme jeg fortsår henne. Det må føles ganske ille når man ikke hører en lyd fra noen av sine barn når man har bursdag. Ville nok også blitt litt sur om jeg var i den situasjonen. Ville nok gjort det jeg kunne for å gjøre opp for det. Når barna er gamle nok til å flytte til utlandet, er de gamle nok til å huske en bursdag. Og du burde vokse opp og ta litt ansvar, ikke bare tenke at "sånt skjer jo." Hadde jeg gjort noe sånt hadde jeg lagt meg flat. Anonymous poster hash: d0aa7...144 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Jeg må innrømme jeg fortsår henne. Det må føles ganske ille når man ikke hører en lyd fra noen av sine barn når man har bursdag. Ville nok også blitt litt sur om jeg var i den situasjonen. Ville nok gjort det jeg kunne for å gjøre opp for det. Når barna er gamle nok til å flytte til utlandet, er de gamle nok til å huske en bursdag. Og du burde vokse opp og ta litt ansvar, ikke bare tenke at "sånt skjer jo." Hadde jeg gjort noe sånt hadde jeg lagt meg flat. Anonymous poster hash: d0aa7...144 Jeg skrev jo at jeg beklaget og at jeg var lei meg. Brydde jeg meg ikke sa hadde jeg ikke startet posten i det hele tatt. Jeg er forovrig veldig selvstendig og ikke et barn som forventer hjelp av foreldre til egentlig noe som helst. Har heller ikke uttrykket at å huske en bursdag har noe med modenhet og alder å gjore. Med "det skjer" så mente jeg rett og slett at når man har glemt noe så kan forsoke å beklage og reparere, men utover det ikke gå tilbake i tid. Jeg regner med at noen andre på KG har engang glemt noe de burde ha husket? Men utover å si at jeg er lei meg, beklage og sende gave når jeg har penger til å kjope en, så er det jo grenser for hva jeg kan gjore? Anonymous poster hash: 74ebe...30d
SillySue Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Skjønner hun ble lei seg,men nå er det veldig lite å gjøre med dette da "skaden" allerede har skjedd. Du får passe på å huske henne neste år,så er vel det der glemt snart skal du se
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Jeg må innrømme jeg fortsår henne. Det må føles ganske ille når man ikke hører en lyd fra noen av sine barn når man har bursdag. Ville nok også blitt litt sur om jeg var i den situasjonen. Ville nok gjort det jeg kunne for å gjøre opp for det. Når barna er gamle nok til å flytte til utlandet, er de gamle nok til å huske en bursdag. Og du burde vokse opp og ta litt ansvar, ikke bare tenke at "sånt skjer jo." Hadde jeg gjort noe sånt hadde jeg lagt meg flat. Anonymous poster hash: d0aa7...144 Jeg får en tekstmld fra mine barn hver bursdag. Anonymous poster hash: 8f0c4...1bc
Kontormus Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Har glemt min mors bursdag en gang i mitt lange liv, og glemmer det aldri igjen. Hun sa ikke så mye, men jeg ble så lei meg for at jeg klarte det. Syns en bør kunne huske bursdagen til sine 2 foreldre, og søsken, og egne barn selvsagt!
xfce123 Skrevet 24. januar 2014 #8 Skrevet 24. januar 2014 Har glemt min mors bursdag en gang i mitt lange liv, og glemmer det aldri igjen. Hun sa ikke så mye, men jeg ble så lei meg for at jeg klarte det. Syns en bør kunne huske bursdagen til sine 2 foreldre, og søsken, og egne barn selvsagt! Føler med dere. Rett og slett kjipt. Jeg har også glemt fødselsdag, men da hadde jeg gitt gave på forhånd. Føler deg litt ego da.
Gjest star123 Skrevet 24. januar 2014 #9 Skrevet 24. januar 2014 herregud kan vel ikke bli sur for noe sånt faen voksen dame jo
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #10 Skrevet 24. januar 2014 Jeg får en tekstmld fra mine barn hver bursdag. Anonymous poster hash: 8f0c4...1bc Hvilket forhold har du til ungene dine da? Jeg sender en melding til pappa, rett og slett fordi jeg ikke har noe å snakke med han om, annet enn å si "gratulerer med dagen". TS: hvorfor ringte du henne ikke? Du sa tlf var til reperasjon, men kjenner du ingen du kunne låne telefon av? Det å sende en melding er ikke like personlig, og når du først har glemt bursdagen hennes burde det minste du kunne gjort være å ringe henne. Anonymous poster hash: 2d0a8...19a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå