AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Hva syntes dere om den stilen som går nå blant ungdommer/unge voksene? Parajumper, michael kors veske, uggs og acne skjerf? For min del blir det litt for mye logo flash.. Anonymous poster hash: bb140...427
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 De skal få gå kledd som de vil for meg ja. 7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Bryr meg ikke, de får kle seg som de vil Anonymous poster hash: 1d795...97f 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Alle tingene du merker har normalt diskret merking, så logoflash syns jeg absolutt ikke det er. Jakken er den eneste jeg syns kan bikke litt over. Logoflashing er for meg feks LV-vesker ala fotballfrues bleiebag osv. Det skriver harryi mine øyne. Smak og behag. Anonymous poster hash: cbf1f...85e 14
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 synes de fleste ungdommer ser ut som kloner av hverandre i bik-bok uniform. Anonymous poster hash: 1c6a4...e82 8
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Hehe, Oslo-uniformen Bor på Nordstrand og veldig mange fjortisser har akkurat den stilen TS beskriver. Jenter i slutten av 20-årene - starten av 30-årene kjører oversized kåpe, acne-skjerf og acne-sko. Anonymous poster hash: f3b02...426 2
Gjest Lille-pus Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Folk må få gå kledd akkurat som de vil for meg, - jeg bryr meg svært lite. Fellesskapsfølelsen ved å være kledd i 'de rette' merkene, de 'rette' plaggene og 'de rette' farvene skal ikke undervurderes (den tror jeg vel mange av oss husker fra vi var i ungdomsskolealder). Min eneste tanke er at det kan bli bittelitt kjedelig på en måte... siden ønsket om gruppetilhørighet kommer foran egen stil. - stilen utvikles med litt tid, så i en viss alder er ønsket om å tilhøre fellesskapet større enn den gryende egne stilen. 7
strawberry Skrevet 25. januar 2014 #9 Skrevet 25. januar 2014 Jeg skjønner ikke helt greia, har aldri brydd meg om å ha på meg klær fordi de har rett merke. Som du sier, det er rett og slett logo flash "se, jeg har råd til å kjøpe ei veske som bare kommer til å bli brukt denne sesongen for neste år er det en ny veske til mange tusen og da er denne kastet i bossen!" 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #10 Skrevet 25. januar 2014 Jeg synes jenter skal få gå kledd som de selv ønsker. Logo-flash synes jeg ikke det er. Merkene er veldig diskret. Dessuten kan det tenkes at f.eks. Mickhael Kors veskene er kjøpt fordi de liker utseende på dem og ikke fordi de har den logoen. Da denne er veldig diskre. Man må ikke dømme folk ut i fra klær de går i. Enkelte sparer lenge for slike vesker. Kanskje ikke fjortiser, men eldre jenter/kvinner kan ha ønsket seg et spesielt plagg/veske som er dyr lenge. Anonymous poster hash: afd45...3fa 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #11 Skrevet 25. januar 2014 Det er da helt greit. Synes ikke det er logo-flash. Da jeg var 17, skulle det stå POLO SPORT med stooore bokstaver over halve genseren. Anonymous poster hash: bc5d5...7ad 2
anita1988 Skrevet 25. januar 2014 #12 Skrevet 25. januar 2014 Hva syntes dere om den stilen som går nå blant ungdommer/unge voksene? Parajumper, michael kors veske, uggs og acne skjerf? For min del blir det litt for mye logo flash.. Anonymous poster hash: bb140...427 Jeg synes den stilen er veldig fin, det er ikke noe galt i å være merkebevist så lenge det er god kvalitet (og veldig pent)
Gjest Whitestripes Skrevet 25. januar 2014 #13 Skrevet 25. januar 2014 Sånn har det vært til alle tider. Den store massen kjører temmelig lik stil, også har du noen få som går på tvers av det. Jeg var ung på 80-tallet, og da var det merkekjør! Buksa måtte være Levi`s, genseren Busnell, Poco Loco eller Lacoste, skoene Isba og jakkene Monclere eller Millet. Kreppet eller permanenthår på jentene og hockeysveis på gutta. Pastellfargenes tiår - det var tider Jeg synes det er latterlig med merkekjør, uansett alder, men det er litt mer tilgivelig at helt unge mennesker er opptatt av det enn godt voksne. 9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #14 Skrevet 27. januar 2014 Kjøpte michael kors veskene mine for litt under et år siden, men solgte begge to siden ALLE kjøpte det Er 17 Anonymous poster hash: 2acfc...37a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #15 Skrevet 27. januar 2014 Jeg synes alltid det er merkeflash blant ungdommene, så dette er ikke noe nytt. Det varierer litt fra år til år akkurat hvilke merker det er, bare. Anonymous poster hash: 602ce...74d 1
Snowblind Skrevet 27. januar 2014 #16 Skrevet 27. januar 2014 Folk skal få gå i akkurat det de vil, men jeg syns ikke det er noe fint. Syns det blir litt sånn.. prøver for hardt. 1
Dolly-Duck Skrevet 27. januar 2014 #17 Skrevet 27. januar 2014 Jeg tenker heller ikke logo flashing med disse merkene, bortsett fra jakken da. Vesken og skjerfet har jeg ikke så mye å si på. Acne skjerfet er fint nok det, men det er jo et helt vanlig skjerf. Og ALLE har det. Uggs er stygt, parajumper synes jeg også er heslig. Jeg bryr meg ikke noe om hva andre går kledd i, men jeg klarer ikke forstå at de føler seg så flotte i parajumper jakke når alle andre har det, men de om det. Nå er jeg jo sterk motstander av pels så jeg kjenner jo litt irritasjon over den delen også. 2
Gjest Awzm me Skrevet 27. januar 2014 #18 Skrevet 27. januar 2014 Det eneste negative med den stilen er parajumpers. Men noen liker vel å gå med torturerte dyr rundt rundt halsen. Uggs er ikke så veldig fint heller, men ser jo behagelig ut. Michael Kors-veske hadde jeg veldig lyst på selv, men har ikke så lyst på det nå lenger da jeg føler at "alle" har det for tiden. Og acne-skjerf er elsk 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #19 Skrevet 27. januar 2014 Elsker Michael Kors. Gjør ikke noe om det er logo på veska. Michael Kors er klassisk og pent. Ikke altfor dyrt heller. Men, har noen bilde av antrekket som dere beskriver? Anonymous poster hash: d2dc9...00c 1
Gjest Blubberella Skrevet 27. januar 2014 #20 Skrevet 27. januar 2014 (endret) Hva syntes dere om den stilen som går nå blant ungdommer/unge voksene? Parajumper, michael kors veske, uggs og acne skjerf? For min del blir det litt for mye logo flash.. Anonymous poster hash: bb140...427 Jeg vet hva Uggs er men ellers hadde jeg ikke kjent igjen noen av de andre nevnte plaggene om jeg så dem. Så lenge folk trives i klærne sine driter jeg i hva de kler seg i. Rettelse: Så lenge folk trives i klærne sine og ikke sprader rundt og flasher ihjelpinte dyr, driter jeg i hva de kler seg i. Endret 27. januar 2014 av Ylvina 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå