Flova Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Hei alle sammen på KG Jeg trenger virkelig råd fra dere nå, og håper at dere kan hjelpe meg. I starten av forholdet var vi på en hyttetur, var veldig koselig det, og folk var veldig hyggelige mot meg. På kveldene drakk vi og koset oss og hadde drikkeleker. Men den ene kvelden/natta ble pluttselig kjæresten min borte veldig lenge. Jeg gikk for å finne han, og jeg fant han innrømmet han at han hadde klint med dama til en kompiss av seg på hytta. De var på samme rom alle tre. Jeg ble kjempelei meg og skuffet, men ville ikke vise følelsene mine og lage noe drama. Han prøvde å kompensere med at jeg skulle kline med kjæresten hennes, jeg ville ikke fordi jeg føler at hvis man tar igjen, så er man ikke noe bedre selv. Etter denne turen har hun hele tiden kommet med masse spydige kommentarer, og drittslengninger til meg, som hun pakker inn. Eller sier stygge ting til meg, mens andre ikke hører på. De inviterte meg og min samboer ilag på arrangementer i bynnelsen, men det siste året så har hun og samboren hennes kun invitert min samboer. Jeg føler og trur at hun har fått de andre i gjengen mot meg. Hvorfor har jeg blidt den store stygge ulven etter en slik hendelse? Er egentlig typpisk at slike ting skjer med meg, jeg som alltid prøver å være snillest mulig med andre får alltid kjenne på det til slutt. Og jeg sliter veldig med å kunne stole på folk, fordi jeg har ofte blidt dolket i ryggen. Nå skal vi snart på denne hytteturen igjen og jeg gruer meg til alle hennes spydige kommentarer. Og tanken på at kjæresten min har klint med henne, får meg til å gråte. Hva er deres råd til hvordan jeg skal opptre på denne turen? Alle svar mottas med stor takk!
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Hva faen?? HUN kliner med kjæresten din og behandler deg deretter som dritt??? Og hva faen er galt med kjæresten din? ''Kompensere'' du liksom. Dump drittsekken, og kutt den hurpa ut av livet ditt! Anonymous poster hash: ae000...833 48
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Hei alle sammen på KG Jeg trenger virkelig råd fra dere nå, og håper at dere kan hjelpe meg. I starten av forholdet var vi på en hyttetur, var veldig koselig det, og folk var veldig hyggelige mot meg. På kveldene drakk vi og koset oss og hadde drikkeleker. Men den ene kvelden/natta ble pluttselig kjæresten min borte veldig lenge. Jeg gikk for å finne han, og jeg fant han innrømmet han at han hadde klint med dama til en kompiss av seg på hytta. De var på samme rom alle tre. Jeg ble kjempelei meg og skuffet, men ville ikke vise følelsene mine og lage noe drama. Han prøvde å kompensere med at jeg skulle kline med kjæresten hennes, jeg ville ikke fordi jeg føler at hvis man tar igjen, så er man ikke noe bedre selv. Etter denne turen har hun hele tiden kommet med masse spydige kommentarer, og drittslengninger til meg, som hun pakker inn. Eller sier stygge ting til meg, mens andre ikke hører på. De inviterte meg og min samboer ilag på arrangementer i bynnelsen, men det siste året så har hun og samboren hennes kun invitert min samboer. Jeg føler og trur at hun har fått de andre i gjengen mot meg. Hvorfor har jeg blidt den store stygge ulven etter en slik hendelse? Er egentlig typpisk at slike ting skjer med meg, jeg som alltid prøver å være snillest mulig med andre får alltid kjenne på det til slutt. Og jeg sliter veldig med å kunne stole på folk, fordi jeg har ofte blidt dolket i ryggen. Nå skal vi snart på denne hytteturen igjen og jeg gruer meg til alle hennes spydige kommentarer. Og tanken på at kjæresten min har klint med henne, får meg til å gråte. Hva er deres råd til hvordan jeg skal opptre på denne turen? Alle svar mottas med stor takk! Du er ilag med ham etter den turen der.... 19
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Typen din gjennomskuer vel de innpakkede spydighetene og drittslengingen? Gjør han ikke noe? For en svinepels. Jeg er fristet til å si meg enig med AB over meg: kvitt deg med avfallet. Anonymous poster hash: e1bf5...6b1 4
Noteknekk Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Hadde helt klart droppet den hytteturen, og egentlig forventet at han gjorde det samme. Så hadde jeg tatt en skikkelig prat med ham og vurdert om dette var et forhold jeg ønsket å være i. 15
Thinkerbell. Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Hvorfor i all verden drar du på hyttetur sammen med ei som har klint med samboeren din? Det normale i en slik situasjon er å kutte all kontakt med vedkommende. 16
Glynis Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Nå skal vi snart på denne hytteturen igjen og jeg gruer meg til alle hennes spydige kommentarer. Og tanken på at kjæresten min har klint med henne, får meg til å gråte. Hva er deres råd til hvordan jeg skal opptre på denne turen? Hvorfor skal du på denne hytteturen? I min verden, der jeg har stor respekt for meg selv og min egen velvære, drar jeg ikke på hytteturer der jeg gruer meg til at noen skal være spydige mot meg. Du har valgt å fortsette forholdet med en slibrig kjæreste, men du kan da fremdeles styre din egen hverdag. Du burde ikke dra på en slik tur når det ikke er en positiv opplevelse for deg. 6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #8 Skrevet 24. januar 2014 Du blir behandlet som dritt fordi du lar deg selv bli behandlet som dritt. Er en av naturens lover det, spør vitenskapsmenn. Stå opp for deg selv jenteAnonymous poster hash: f26f0...424 14
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #9 Skrevet 24. januar 2014 Vet hun drittkjærringa sin type at din "snille" samboer har klint med henne? Det kan evt være årsaken til at hun er kjip. At hun er redd typen skal finne ut av det. Anonymous poster hash: bbccb...fae 4
Gjest Mupsi Skrevet 24. januar 2014 #10 Skrevet 24. januar 2014 (endret) Ta igjen med henne, vær skikkelig kvalm når ingen hører det. Så skal du fortelle ei av de andre jentene der som har litt autoritet i gjengen at kjerringa klina med typen din og nå er skikkelig spydig mot deg. Bare ta igjen, det er sånn det funker. Endret 24. januar 2014 av Mupsi
strawberry Skrevet 24. januar 2014 #11 Skrevet 24. januar 2014 Du kan absolutt ikke late som om det er hun som har holdt ham fast og stukket tunga nedi munnen hans. Han har like mye skyld i det!! 7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #12 Skrevet 24. januar 2014 Du må virkelig lære deg å si i fra. Hva mener kjæresten din om dette da?? Anonymous poster hash: f8321...72f 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #13 Skrevet 24. januar 2014 Ikke la deg bli tråkka på av denne dama. Eller av typen! Hvis du føler allerede at folket snur seg i mot deg pga. denne dama - har det vel ikke noe å si at du foteller hva som har skjedd? Ta tilbake. Ikke på en barnslig måte. Velg ordene dine med omhu. Anonymous poster hash: b0527...13a 2
Gjest Keikolina Skrevet 24. januar 2014 #14 Skrevet 24. januar 2014 Tror jeg hadde dynka mehet i snøen
Flova Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #15 Skrevet 24. januar 2014 Hva faen?? HUN kliner med kjæresten din og behandler deg deretter som dritt??? Og hva faen er galt med kjæresten din? ''Kompensere'' du liksom. Dump drittsekken, og kutt den hurpa ut av livet ditt! Anonymous poster hash: ae000...833 Ja, jeg skjønner ikke hvorfor hun behandler meg dårlig. Han sier at han ikke husker noe særlig fra det. Og at de hadde planlagt at han skulle kysse henne, også skulle jeg kysse kjæresten hennes. Men jeg var ikke med på denne dealen, og får ikke det til å stemme. Han nektet også ei stund på at dette hadde skjedd, og sa at han ikke husket noe. Men har innrømmet at han husket dette i ettertid. Jeg ville gi han en ny sjangse, da jeg elsker hans personlighet og fordi jeg er veldig glad i han. Men har også angrett på at jeg tilgitte han.
Flova Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #16 Skrevet 24. januar 2014 Typen din gjennomskuer vel de innpakkede spydighetene og drittslengingen? Gjør han ikke noe? For en svinepels. Jeg er fristet til å si meg enig med AB over meg: kvitt deg med avfallet. Anonymous poster hash: e1bf5...6b1 Sier til han hva hun sier og sånn, men virker ikke som at han bryr seg for å være helt ærlig. Og i tilleg så blir han sur på meg, hvis jeg blir sur og sier til han hva jeg synes om det. Jeg har prøvd å få han til å forsvare meg, eller prate med henne, men han vil ikke.
Flova Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #17 Skrevet 24. januar 2014 Hadde helt klart droppet den hytteturen, og egentlig forventet at han gjorde det samme. Så hadde jeg tatt en skikkelig prat med ham og vurdert om dette var et forhold jeg ønsket å være i. Nå er dette hele hannes vennegjeng, så vil ikke at han ikke skal få gjøre hyggelige ting sammen med sine venner, fordi hun ikke klarer å oppføre seg. Har hele tiden tenkt at jeg er den hårsåre og sagt til meg selv "skjerp deg, og kom over det"
Flova Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #18 Skrevet 24. januar 2014 Hvorfor i all verden drar du på hyttetur sammen med ei som har klint med samboeren din? Det normale i en slik situasjon er å kutte all kontakt med vedkommende. Har ikke så veldig lyst til at hun skal være med, men det kan ikke jeg bestemme. Snakker minst mulig med henne, og omgås kun når jeg må.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #19 Skrevet 24. januar 2014 Hvorfor er du fortsatt sammen med denne dusten??!? Anonymous poster hash: cc868...33d 9
Flova Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #20 Skrevet 24. januar 2014 Hvorfor skal du på denne hytteturen? I min verden, der jeg har stor respekt for meg selv og min egen velvære, drar jeg ikke på hytteturer der jeg gruer meg til at noen skal være spydige mot meg. Du har valgt å fortsette forholdet med en slibrig kjæreste, men du kan da fremdeles styre din egen hverdag. Du burde ikke dra på en slik tur når det ikke er en positiv opplevelse for deg. Synes at det er fint at folk kommer med kritikk til meg, for da kan jeg tenke litt på akkurat dette, takk. Var ikke ironisk. Kjæresten min synes at det er tull at jeg ikke vil dra, og synes at jeg skal være hyggelig mot henne hele turen, uansett hva hun sier. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå