AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Jeg har aldri brukt eyeliner før, men prøvde meg litt frem i dag... Det føles ganske uvant å se seg selv såpass sminket, men det jeg er redd for er om jeg ser veldig "fjortiss" ut. FOR mye/for mørkt sminket? Bildet er ganske dårlig, men da får dere kanskje et intrykk av hvordan det ser ut, hvertfall. Anonymous poster hash: d7380...d37
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Legger til at jeg syns det er veldig vanskelig å få en pen, jevn strek og hvis noen kan gi meg noen tips hadde jeg blitt veldig glad! Ts Anonymous poster hash: d7380...d37
Gurglemeie Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 (endret) - Endret 17. april 2024 av Gurglemeie
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Takk skal du ha Du har forresten nydelige grønne øyne.
Påfugl Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Synes eyeliner på nedre vippekant er en uting uansett alder. Tror du ser bedre ut uten 7
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Du har forresten nydelige grønne øyne. Takk, så snilt Anonymous poster hash: d7380...d37
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #8 Skrevet 24. januar 2014 Synes eyeliner på nedre vippekant er en uting uansett alder. Tror du ser bedre ut uten Tenkte på det selv i etterkant, at det kanskje er penere å bare ha "oppe"? Anonymous poster hash: d7380...d37
Gjest Dansedilla Skrevet 24. januar 2014 #9 Skrevet 24. januar 2014 Det var ikke noe fjortis Jeg pleier å dra øyet utover (lage kineserøye hvis jeg har lov til å skrive det..), og så tar jeg på blyant-eyeliner. For meg funker det best for å få jevn strek både over og under hvertfall
Amethyst Skrevet 24. januar 2014 #10 Skrevet 24. januar 2014 Syns det så fint ut, men jeg ville også droppet eyeliner på nedre vippekant. For å få en fin strek, må du bare øve øve øve. Og finn en god våt eyeliner du liker. 2
Gjest Tigress Skrevet 24. januar 2014 #11 Skrevet 24. januar 2014 Eg støttar forslaget om å berre ha eyeliner på øvre augelok, men så er også eg ekstremt konservativ, og synest alt ein kan sjå (vel, ikkje alt, men mykje) er for mykje til dagleg. Undantak: raud leppestift og pent lagt eyeliner. Det er vanskeleg å få ein rett strek, ein må øve. Mykje.
Gjest Dansedilla Skrevet 24. januar 2014 #12 Skrevet 24. januar 2014 Tenkte på det selv i etterkant, at det kanskje er penere å bare ha "oppe"? Anonymous poster hash: d7380...d37 Du kan jo ta på bare halvveis nede, da blir ikke uttrykket like stramt.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #13 Skrevet 24. januar 2014 (endret) Jeg har aldri brukt eyeliner før, men prøvde meg litt frem i dag... Det føles ganske uvant å se seg selv såpass sminket, men det jeg er redd for er om jeg ser veldig "fjortiss" ut. FOR mye/for mørkt sminket? Bildet er ganske dårlig, men da får dere kanskje et intrykk av hvordan det ser ut, hvertfall. Anonymous poster hash: d7380...d37 Kanskje ikke fjortis, men det gjør at du får mindre øyne og trykker de lengre inn i hodet. Istedet for eyeliner på våtkanten er det mye penere med litt skygge under våtkanten. Samme skygge som du bruker på øyelokket. Da får du større øyner. Det krever (som regel) at du også bruker mascara på de nedre øyevippene. Og godt med mascara på de øvre Innlegget er ryddet for bilder som bryter med kopiretten. Irrlys, mod. Anonymous poster hash: 5e88f...914 Endret 24. januar 2014 av irrlys 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #14 Skrevet 24. januar 2014 Jeg har aldri brukt eyeliner før, men prøvde meg litt frem i dag... Det føles ganske uvant å se seg selv såpass sminket, men det jeg er redd for er om jeg ser veldig "fjortiss" ut. FOR mye/for mørkt sminket? Bildet er ganske dårlig, men da får dere kanskje et intrykk av hvordan det ser ut, hvertfall. Anonymous poster hash: d7380...d37 Forresten vil jeg anbefale deg å ta litt mer i underkant på brynet til din høyre. Altså det som er til venstre på bildet Anonymous poster hash: 5e88f...914
Påfugl Skrevet 24. januar 2014 #15 Skrevet 24. januar 2014 Tenkte på det selv i etterkant, at det kanskje er penere å bare ha "oppe"? Anonymous poster hash: d7380...d37 Ja tror det. Synes liner oppe og nede bare gjør øynene mindre, mens med kun strek oppe får du "åpnet" øynene.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #16 Skrevet 24. januar 2014 Tusen takk for mange gode tips dere! Anonymous poster hash: d7380...d37
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #17 Skrevet 24. januar 2014 Forresten vil jeg anbefale deg å ta litt mer i underkant på brynet til din høyre. Altså det som er til venstre på bildet Anonymous poster hash: 5e88f...914 Ta mer av hva? Har ikke brukt noe på/i brynene Anonymous poster hash: d7380...d37
Lillemø Skrevet 24. januar 2014 #18 Skrevet 24. januar 2014 Synes det så fint ut jeg! Personlig bruker jeg kun eyeliner opp da jeg føler dette gir en mer naturlig look til daglig. Når jeg bruker eyeliner nede bruker jeg kun på halve, veldig viktig for meg å ikke få en "strek" men at det fortsatt ser naturlig ut. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #19 Skrevet 24. januar 2014 Synes det så fint ut jeg! Personlig bruker jeg kun eyeliner opp da jeg føler dette gir en mer naturlig look til daglig. Når jeg bruker eyeliner nede bruker jeg kun på halve, veldig viktig for meg å ikke få en "strek" men at det fortsatt ser naturlig ut. Takk for tips! Liker også best at det ser naturlig ut, og syns ikke den nedre streken så naturlig ut i det hele tatt Anonymous poster hash: d7380...d37
isbjørnungen Skrevet 24. januar 2014 #20 Skrevet 24. januar 2014 Synes det var vanskelig å se noe på bildet ditt, det var litt mørkt. Jeg får (forholdsvis) ofte skryt for eyelineren min, så kan jo si hvordan jeg gjør det. Bruker Dior sin stift, altså ikke våt eyeliner, den holder seg godt gjennom dagen, og lager en pen strek. Jeg er blond, så bruker brun eyeliner. Siden du er mørk, kan det hende at du kan bruke svart, men du er jo fremdeles ganske lys i huden ser det ut som? Drar litt i ytterste øyekanten slik at jeg får "kineserøyne", da blir det lettere å lage en rett og jevn strek, siden man ikke drar med seg øyelokket etterhvert som man tegner. Til hverdags: Tegner bare langs 2/3 av lokket, ikke innerst mot øyet. Bred strek ytterst, og streken blir smalere når den nærmer seg øyet. Aldri nede til hverdags. Til fest: Tegner langs hele øvre øyelokk, og mye bredere. Litt ala sotete øyne, bare uten øyeskyggen. En sjelden gang tegner jeg nede og, men da kun den ytterste 1/3, og under vippene, ikke på våtkanten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå