Gå til innhold

Kvinner bæsjer den største bæsjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge filosofert på dette med bæsj og størrelse. Og har alltid tenkt at menn er de som har den største bæsjen. Men tenk på dette, kvinner føder, og ungen vil bæsje masse hele livet. Så hvis man ser på en unge som en bæsj man presser ut, så er det den ultimate bæsjen for den vil konstruere masse bæsj, ergo er det kvinner som bæsjer den største bæsjen?

Anonymous poster hash: 597fe...6bd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stønn.....

Anonymous poster hash: 3579a...70d

• Liker 3
Skrevet

Men....menn ER jo større rasshøl så alt burde tilsi at det er de som presser ut de største?

• Liker 6
Gjest Inferno
Skrevet

Men....menn ER jo større rasshøl så alt burde tilsi at det er de som presser ut de største?

tumblr_lul4qoiSE81r13ces.gif

• Liker 8
Skrevet

Jeg har lenge filosofert på dette med bæsj og størrelse. Og har alltid tenkt at menn er de som har den største bæsjen. Men tenk på dette, kvinner føder, og ungen vil bæsje masse hele livet. Så hvis man ser på en unge som en bæsj man presser ut, så er det den ultimate bæsjen for den vil konstruere masse bæsj, ergo er det kvinner som bæsjer den største bæsjen?

Vel, kvinner bæsjer kanskje mer, men menns bæsj stinker mer. Filosofer over det i helga du.

• Liker 3
Skrevet

Ja, og så vidt jeg vet, så "bæsjer" ikke kvinner barnet ut av ræva. Dermed er det menn som har de største bæsjene. Og dermed er de største drittsekkene :P

Anonymous poster hash: 6e5c0...ea6

• Liker 3
Skrevet

Her driter du deg ut, TS.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg har hørt om arvesynd, men arvebæsj?

Den var ny.

Isåfall er alle foreldre kjempebærsjer, de har alle gitt opphav til mye bæsj. Besteforeldre er enda verre igjen.

Hva var det jeg nettopp leste? O_o

Ja det var rette raua som feis (titt litt på brukernavnet ditt)...

:Hehe:

Endret av Lutetium 71
  • Liker 1
Skrevet

Hva var det jeg nettopp leste? O_o

Denne tråden er ikke noe for deg, Pop :riste:

Skrevet (endret)

Ja det var rette raua som feis (titt litt på brukernavnet ditt)...

:Hehe:

Nuu. Hadde det vært en o til så, da snakker vi. :P

Denne tråden er ikke noe for deg, Pop :riste:

Borte allerede.

Endret av Peanut
Gjest Keikolina
Skrevet

Hvorfor bruker mannfolk så lang tid på do, det har jeg lurt på, jeg trøkker det da bare ut på 20 sek og tørker meg, men de blir jo sittende en halvtime.

Skrevet

Hvorfor bruker mannfolk så lang tid på do, det har jeg lurt på, jeg trøkker det da bare ut på 20 sek og tørker meg, men de blir jo sittende en halvtime.

Dårlig kosthold og mye rumpehår kanskje?

Anonymous poster hash: d9864...d21

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...