Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på fest og lurer på hva den beste måten er for å få draget på guttene. Jeg eri kke ute etter sex, men sier ikke nei heller om jeg får lyst. Men i utgangspunktet har jeg ikke tenkt å ha sex (liker ikke ons så godt).

Så hvordan kan jeg få draget på guttene? Har lyst å få en god tone med noen. Virke litt laidback, men samtidig virke interessant.

Anonymous poster hash: b6f2e...b98
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær pen og sexy.

Anonymous poster hash: c4879...618
  • Liker 1
Skrevet

Smil mye og le av vitsene deres. Gutter liker å tro at vi synes de er morsomme.

Anonymous poster hash: 1885e...0e2
  • Liker 2
Skrevet

Vær imøtekommende og snakk med dem som om de er jenter du kan tenke deg å bli kjent med. Gutter er virkelig ikke så forskjellige fra vanlige mennesker...

• Liker 3
Skrevet

Vær imøtekommende og snakk med dem som om de er jenter du kan tenke deg å bli kjent med. Gutter er virkelig ikke så forskjellige fra vanlige mennesker...

Er det noe jeg ikke bør snakke om?

Skrevet

Er det noe jeg ikke bør snakke om?

Så lenge de sosiale antennene dine er i orden og du ikke nevner likene som er gravd ned i hagen din, fotballfrue, den kjipe eksen din eller rakker ned på andre, enten de er tilstede eller ikke, så går det nok helt fint. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke være redd for å ta initiativ selv. Virk i møtekommende. Ikke vær sexy, vær søt. Jeg blir i vertfall tiltrekt av kvinner jeg har noe å gi, å være sexy er som regel et tegn på styrke. Jeg er ikke sjåvinistisk, men det er likevel sant. Mange menn liker å føle at kvinnen på sett og vis trenger oss.

Endret av Halvor
Gjest Inferno
Skrevet

Gutter er naive tullinger med oppblåste ego. Stryk dem med håra og oppfør deg som om han er en gud, svaret på alt, den mest fantastiske skapningen som noen gang har satt sine ben på jorda, en gave til menneskeheten og dessuten fryktelig morsom.

+ utringing.

• Liker 5
Skrevet

Lett. Vær deg selv!

Anonymous poster hash: e9150...479

Skrevet

Lol, gutter kommer da til deg av seg selv på fest..så mye at det blir slitsomt

Anonymous poster hash: 3d937...f78
Skrevet

Flash titsa. Works like a charm. :ol:

Skrevet

Tro meg, du vil ikke ha de guttene etter deg på en fest.... Tenk litt nå.

Anonymous poster hash: d10fb...953
Skrevet

Snakk hull i hodet på dem sånn at de må kysse deg for å få deg til å holde kjeft. Funka for meg en gang..

Skrevet

Ha en skikkelig cleavage, le og smil så mye som mulig, og vær imponert over det de forteller deg. Gutter blir stort sett alltid sjarmert om du er imponert av de. Pass på at du kombinerer en dypt utringet topp med bukser eller skjørt som ikke viser for mye, så du ikke ser for billig ut.

Skrevet

Så lenge du ikke virker fientlig, og er fint kledd, så går resten av seg selv :)

Det å være imøtekommende kommer man rekordlangt med. Ikke prat om eks.

Anonymous poster hash: 96f34...4df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...