Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt en hasteoperasjon, som selvsagt har vært belastende for alle.

Rett etter oppvåkning fra narkose ringer jeg mannen og avtaler at han og jentene våres skal komme i løpet av dagen. Nevner også at jeg skal ringe foreldrene mine, og si at de kan komme en tur. Da blir han skikkelig sur, for han hadde gledet seg til å se meg alene med jentene og det blir så mye drama med foreldrene mine.

Jeg skjønner han, men foreldrene mine har vært redde også. De er litt drama, men jeg sier bare at de kan komme en liten tur.

Siden blir han enda surere siden jeg ikke har sagt er klokkeslett til dem.

Og jeg skjønner at det er irriterende, men kan man ikke få litt romslighet rett etter en operasjon?

Vet at det er mye for han, kanskje han har vært redd, men jeg klarer ikke å kontrollere alt en time etter en operasjon.

Måtte bare få det ut. Lei meg.

Anonymous poster hash: 54ee9...884

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde gitt han beskjed om at han trenger ikke å komme i det hele tatt. Hvor finner dere disse kukene av noen menn?

Anonymous poster hash: 5d5d8...cca
Skrevet

Ja, si det. Men vil jo treffe jentene

Anonymous poster hash: 54ee9...884

Skrevet

Hadde gitt han beskjed om at han trenger ikke å komme i det hele tatt. Hvor finner dere disse kukene av noen menn?

Anonymous poster hash: 5d5d8...cca

Kjære vene, det skal tydeligvis ikke mye til før man blir definert som "kuk". Han vil være alene med kona si etter at han har vært redd for å miste henne, jeg skjønner virkelig ikke at det skal være så veldig ille.

Anonymous poster hash: e8462...901

Skrevet

Krangle med samboeren som ligger på sykehus? mhmm... Liker ikke svigerforeldre jeg heller men begyner jo ikke å sutre over det selv i hverdagen.

Ganske dårlig oppførsel som jeg synes er urimelig.

Anonymous poster hash: 035e4...bd4
Skrevet

Jeg skjønner følelsene til mannen din jeg,for han vil jo være med dere "kjernen"først etter operasjonen.

Men,jeg har ikke sans for at han ga uttrykk for det!

Her skal alle kun tenke på ditt velbefinnende/ønsker.

Men selv om det var noe hensynsløst av ham,så var det ingen dødssynd da...

God bedring :)

Anonymous poster hash: 0dccc...3a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...