AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Hun skrev at hun var lesbisk og om jeg var singel. jeg svarde bare at jeg hadde lite til overs for sånn spørsmål. Da vart hun rasende og skjelte meg ut. Hun kalte meg for både det ene og det andre. Andre som har opplevd noe lignede? Anonymous poster hash: 1c0c5...78b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Nei. Du kunne jo bare latt være å svare eller takket høflig nei? Er det det at du blir sjekket opp eller det at hun er lesbisk som er problemet? Ei venninne av meg ble stalket av ei lesbisk jente en gang. Hun ville unngå konfrontasjon og sa at hun ikke fikk svart på sms da hu hadde tomt kontantkort. Dagen etter fikk hun en sms: Nå har jeg fylt 500 kroner på kontantkortet ditt, så nå kan du svare! Hilsen Hilde. Anonymous poster hash: 651f7...88a
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Nei. Du kunne jo bare latt være å svare eller takket høflig nei?Er det det at du blir sjekket opp eller det at hun er lesbisk som er problemet? Ei venninne av meg ble stalket av ei lesbisk jente en gang. Hun ville unngå konfrontasjon og sa at hun ikke fikk svart på sms da hu hadde tomt kontantkort. Dagen etter fikk hun en sms: Nå har jeg fylt 500 kroner på kontantkortet ditt, så nå kan du svare! Hilsen Hilde. Anonymous poster hash: 651f7...88a Det var bare det at jeg ikke synest at sånne spørsmål ikke er noe behagelige å få. Og jeg har ingenting i mot lesbiske. Anonymous poster hash: 1c0c5...78b
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Ja. Er mange menn som søker flørt på Wordfeud. Jeg sletter øyeblikkelig og uten svar partiet. Skal man nå svare høflig på allslags "pule?"-forespørsler fra galninger? Om noen ikke forstår at spill ikke er en sjekkearena (til det har man egne apper) så ønsker ikke jeg ha noe med dem å gjøre. Anonymous poster hash: 6150a...90a
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 til mannfolk som prøver å sjekke meg opp på wordF så sier jeg bare at jeg er en sprek dame på 55 med deilige hengebryst som er klar for litt moro! da forsvinner de rimelig kjapt Anonymous poster hash: 78aff...579
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Jeg pleier å late som om jeg er thai eller russisk og spørre om de har hus og er gift. Det fungerer også. Anonymous poster hash: 651f7...88a
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Nei. Du kunne jo bare latt være å svare eller takket høflig nei? Er det det at du blir sjekket opp eller det at hun er lesbisk som er problemet? Ei venninne av meg ble stalket av ei lesbisk jente en gang. Hun ville unngå konfrontasjon og sa at hun ikke fikk svart på sms da hu hadde tomt kontantkort. Dagen etter fikk hun en sms: Nå har jeg fylt 500 kroner på kontantkortet ditt, så nå kan du svare! Hilsen Hilde. Anonymous poster hash: 651f7...88a Shit. Det er da en føler seg noe uvel. Anonymous poster hash: c1715...7fa
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Du svarte kanskje noe...hoverende? Men uansett ser det ikke ut til at denne dama er helt i vater! Anonymous poster hash: c1715...7fa
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #9 Skrevet 25. januar 2014 Dette skjedde meg også. Sa hu het Milde. Anonymous poster hash: b8628...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå