AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 I dag hadde jeg IKM, så når jeg var på jobb fikk jeg de intense mensensmertene, så jeg løp på do. Der var det litt rosa på papiret, å da tenkte jeg som så at jaja, da må vi prøve igjen neste mnd. Men dette er da 4 timer siden jeg fikk disse smertene. Jeg kom hjem fra jobb nå og trodde jeg hadde blødd skikkelig, men bare litt rosa på bindet. Tørket meg, men da var det nesten ingenting på papiret.. Har ikke sjekket men jeg har aldri hatt så smerter før når mensen har kommet. Jeg pleier som regel og sylblø med engang mensen kommer. Så for meg så er denne spottingen unormal + smertene. Men så lurer jeg på, er sjansen for å være gravid borte? Eller kan jeg fortsatt være det? Anonymous poster hash: 0a230...c34
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Var på do igjen og følte skikkelig tissatrang selv om jeg var på do for en halvtime siden, (EKKEL INFO) .... da kom det bare masse slim ut med litt rosa på papiret. Anonymous poster hash: 0a230...c34
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Har du vurdert å ta en graviditetstest i stedet for å spørre en gjeng med ukjente på en forum? Anonymous poster hash: 69725...c7e 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Har du vurdert å ta en graviditetstest i stedet for å spørre en gjeng med ukjente på en forum? Anonymous poster hash: 69725...c7e Tok en test 10 dpo, negativ, 12 dpo fortsatt negativ. Anonymous poster hash: 0a230...c34
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Det er tanta som er på vei. Anonymous poster hash: 63fc2...714
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Det er tanta som er på vei. Anonymous poster hash: 63fc2...714 TR pleier alltid å komme sånn brått. Det kom bare en liten dråpe når jeg var på do igjen nå. Med litt rosa utflod. Anonymous poster hash: 0a230...c34
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 TS her. Men jeg glemte å skrive det at jeg har hatt symptomer på graviditet i en ukes tid, ømme bryster, kvalmen kom faktisk i går. Murringer, små svimmel og trøtt. Kvalmen er verst i dag. Anonymous poster hash: 0a230...c34
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #8 Skrevet 24. januar 2014 Kvalme er ikke vanlig i uke 4, kommer som regel senere.Anonymous poster hash: 18c93...8af
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #9 Skrevet 24. januar 2014 Kvalmen kommer senere, og de andre symptomene du nevner kan være akkurat samme som TR, dessverre. Jeg har vært småkvalm ifm mensen de siste 5 mnd. Da testen var positiv kom kvalmen i uke 7. Hvis testen ikke viser positiv er det ikke nok hcg i kroppen din til å bli svangerskapskvalm.Anonymous poster hash: 0da01...8f3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #10 Skrevet 24. januar 2014 Kvalmen kommer senere, og de andre symptomene du nevner kan være akkurat samme som TR, dessverre. Jeg har vært småkvalm ifm mensen de siste 5 mnd. Da testen var positiv kom kvalmen i uke 7. Hvis testen ikke viser positiv er det ikke nok hcg i kroppen din til å bli svangerskapskvalm.Anonymous poster hash: 0da01...8f3 Som flere her inne har sagt og skrevet på innleggene til folk er at det er forskjell fra folk til folk, av hva de føler og hvilke symptomer man har. Alle er ikke like, så TS kan jo like så godt være kvalm nå selv om du ikke var det. Jeg ville ventet noen dager å se, test deg hvis det fortsetter slik. Anonymous poster hash: 0a230...c34
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #11 Skrevet 24. januar 2014 Med negativ test og spotting ville jeg nok forberedt meg på at det ikke gikk denne måneden, dessverre. Skal se tanta er rett rundt hjørnet og kommer i dag eller i morgen. Håper jeg tar feil, men det høres sånn ut. Og som AB 9 sier, så er det hcg som lager symptomer. Er det ikke nok hcg til å slå ut på en test er det usannsynlig at det er det som lager "symptomene". Så håp gjerne det beste, men jeg ville nok forberedt meg på det verste... Anonymous poster hash: 327b4...305
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #12 Skrevet 24. januar 2014 TS her. Men jeg glemte å skrive det at jeg har hatt symptomer på graviditet i en ukes tid, ømme bryster, kvalmen kom faktisk i går. Murringer, små svimmel og trøtt. Kvalmen er verst i dag. Anonymous poster hash: 0a230...c34 Jeg pleier og ha det sånn rett før mensen kommer. Dessuten hender det at syklusen kan endre seg innimellom. Anonymous poster hash: d57d0...f29
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #13 Skrevet 24. januar 2014 Med negativ test og spotting ville jeg nok forberedt meg på at det ikke gikk denne måneden, dessverre. Skal se tanta er rett rundt hjørnet og kommer i dag eller i morgen. Håper jeg tar feil, men det høres sånn ut. Og som AB 9 sier, så er det hcg som lager symptomer. Er det ikke nok hcg til å slå ut på en test er det usannsynlig at det er det som lager "symptomene". Så håp gjerne det beste, men jeg ville nok forberedt meg på det verste... Anonymous poster hash: 327b4...305 Kjenner mange som har hatt mensen helt til de er inne i 3-4 mnd i svangerskapet. Så har snakket med ho og det er akkurat hva ho opplevde. Har fortsatt bare rosa utflod. Jeg har aldri hatt rosa utflod. Så jeg syntes det bare var rart. Anonymous poster hash: 0a230...c34
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #14 Skrevet 24. januar 2014 Jeg pleier og ha det sånn rett før mensen kommer. Dessuten hender det at syklusen kan endre seg innimellom. Anonymous poster hash: d57d0...f29 Aldri opplevd sånn, min kommer helt brått og uventet og jeg sylblør det første døgnet før det roer seg litt. Anonymous poster hash: 0a230...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå