AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Det har seg sånn at jeg er blitt litt smålig betatt av en 40 år gammel mann. Syns han er så deilig! Jeg har aldri møtt denne mannen før, har bare sett han på facebook og på diverse sider. Men hva syns dere, skal jeg ta sjansen på å ta kontakt med han, eller er jeg for ung for han? Har veeldig lyst å spørre han ut på date eller noe slik, men er usikker i og med jeg ikke vil virke dum hehe Anonymous poster hash: 8f711...5b0
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 "smålig betatt" ? Anonymous poster hash: 76577...de4 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Kommer jo an på hva du vil. Om du kun er ute etter sex så er det sikkert verdt et forsøk. Men hva om det utvikler seg til et forhold, vil du virkelig ha en så gammel far til barna dine? Kanskje har han barn fra før av også, kanskje litt vel mye bagasje for en så ung kvinne som deg? Dere vil jo også være på helt forskjellige stadier i livet, tror du han vil støtte deg økonomisk gjennom en utdanning eller kreve at du skipper studier og går rett i jobb for å ikke snylte på ham? Anonymous poster hash: 53608...634 1
Gjest Summers Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Tror jeg hadde trodd du ble facerapet om jeg som 40 åring ble kontaktet av en på 20. 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 "smålig betatt" ? Anonymous poster hash: 76577...de4 Ja, altså jeg syns han er veldig tiltrekkende og det kribla litt i magen når jeg så bildene av han. Kommer jo an på hva du vil. Om du kun er ute etter sex så er det sikkert verdt et forsøk. Men hva om det utvikler seg til et forhold, vil du virkelig ha en så gammel far til barna dine? Kanskje har han barn fra før av også, kanskje litt vel mye bagasje for en så ung kvinne som deg? Dere vil jo også være på helt forskjellige stadier i livet, tror du han vil støtte deg økonomisk gjennom en utdanning eller kreve at du skipper studier og går rett i jobb for å ikke snylte på ham? Anonymous poster hash: 53608...634 Akkuratt nå i skrivende stund så er jeg ikke ute etter verken forhold eller sex sånn sett. Er bare interessert i å møte han, bli kjent og se hva som skjer evt. Om det skulle blitt noe forhold så hadde det gått greit tenker jeg. Selv har jeg et barn ifra før, og om han har så gjør ikke det noe. Jeg jobber, studerer ikke, så det hadde heller ikke vært et problem sånn sett. Tror jeg hadde trodd du ble facerapet om jeg som 40 åring ble kontaktet av en på 20. Såpass, kanskje ikke vits i å sende melding da? Anonymous poster hash: 8f711...5b0
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 "smålig betatt" ? Anonymous poster hash: 76577...de4 Jeg tror den kampen er tapt, dessverre. For flere av mine jevnaldrende (jeg er i første halvdel av 20-årene) er "smålig" et synonym for litt. Jeg vet jo godt at det betyr noe helt, helt annet, men jeg tror ikke de bryr seg om at de mishandler språket på den måten. Anonymous poster hash: 5cfe3...896 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Ikke så mye familie og pensjonerings fremtid sammen da, men hvis du vil kjør på.. men syns så klart han er for gammel, trolig vil mange forveksle ham med din far, men du lever bare engang.. gjør hva du vil Anonymous poster hash: e460b...c6c
ALTGR Skrevet 24. januar 2014 #8 Skrevet 24. januar 2014 Det er litt rart....men vet du om han er singel?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #9 Skrevet 24. januar 2014 Det er litt rart....men vet du om han er singel? Ja han stod oppført som singel på facebook :-) Anonymous poster hash: 8f711...5b0
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #10 Skrevet 24. januar 2014 Ja han stod oppført som singel på facebook :-) Anonymous poster hash: 8f711...5b0 Er han en venn av en venn? Jeg tviler på at en mann på 40 år vil si nei til en ung singel 20-åring... Anonymous poster hash: 226dc...59d
Tiril Amalie Skrevet 24. januar 2014 #11 Skrevet 24. januar 2014 Tja... da jeg og bestevenninna mi var 19, og hun ble involvert med en 20 år eldre mann, syntes jeg det var fullstendig sinnsykt. Nå er hun 35 og han er 55 og de er gift, så... Jeg lurer jo litt på hva som skjer når forskjellen mellom dem blir mer merkbar, sånn om 20 år, eller noe, men så langt så har det gått helt fint. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #12 Skrevet 24. januar 2014 Er han en venn av en venn? Jeg tviler på at en mann på 40 år vil si nei til en ung singel 20-åring... Anonymous poster hash: 226dc...59d Ja vi har vist 4 felles venner på facebook. Håper jeg får et ja til å bli kjent da om jeg klarer å manne meg opp til å ta kontakt! Anonymous poster hash: 8f711...5b0
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #13 Skrevet 24. januar 2014 Tror nok du først bør bestemme deg for om han er en du vil ha sex med eller ikke, ts, for om du kontakter han antar han nok at du er ute etter en eldre elsker. Om du ikke er interessert i sex ser jeg ikke helt poenget. Hva skal en oppegående 40-åring ha å prate med en jentunge om? Anonymous poster hash: e4c41...79a 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #14 Skrevet 24. januar 2014 I mine øyne blir han litt "barnevakt" i og med at han kunne faktisk vært din far Men for all del, kjør på.. Anonymous poster hash: d5f95...99b 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #15 Skrevet 24. januar 2014 Jeg tviler på at en mann på 40 år vil si nei til en ung singel 20-åring... Lyst på er jo en ting, men om han faktisk ville vært sammen med vedkommende er jo en annen sak. Det kunne jo være at han hadde barn på 15-18 år og da å bli sammen med ei på 20 er vel i realiteten lite realistisk. Dessuten virker det litt desperat. Og, det finnes jo en del som står oppført med singel på Face uten at de er det. Anonymous poster hash: 50635...932 1
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2014 #16 Skrevet 24. januar 2014 Det har seg sånn at jeg er blitt litt smålig betatt av en 40 år gammel mann. Syns han er så deilig! Jeg har aldri møtt denne mannen før, har bare sett han på facebook og på diverse sider. Men hva syns dere, skal jeg ta sjansen på å ta kontakt med han, eller er jeg for ung for han? Har veeldig lyst å spørre han ut på date eller noe slik, men er usikker i og med jeg ikke vil virke dum hehe Anonymous poster hash: 8f711...5b0 Hjelp. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #17 Skrevet 24. januar 2014 Han har sikkert ikke noe imot å prøvekjøre hølet ditt, hvis du er en smule tiltrekkende.Anonymous poster hash: 19750...58b 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #18 Skrevet 24. januar 2014 Hva slags alder ser vennene hans ut til å ha da? Jeg må si jeg har særdeles lite tro på både at han kommer til å være interessert i annet enn eventuelt sex, og at dere neppe har mye til felles. Men du gjør naturligvis som du vil. Anonymous poster hash: a498d...31e 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #19 Skrevet 24. januar 2014 Om forholdet er liv laga,og om dere da skal ha barn må dere få de ganske snart. En mann på over 40 har ikke allverdens tid. Evnen til reproduksjon faller hos menn fra midten av 45 års alder og mange menn rundt denne alderen har dårlig kvalitet på svømmerne. Du kan altså ikke vente til du er 30 med å få barn med denne mannen. Som 50-åring vil det trolig være i seneste laget for hans del, og barna vil uansett få en far som er i 70- eller 80-årene når de selv er i 20 årene. Dette er noe å tenke igjennom før man innleder forhold til mye eldre menn. Anonymous poster hash: 665a2...618 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #20 Skrevet 24. januar 2014 Du kan altså ikke vente til du er 30 med å få barn med denne mannen. Som 50-åring vil det trolig være i seneste laget for hans del, og barna vil uansett få en far som er i 70- eller 80-årene når de selv er i 20 årene. Dette er noe å tenke igjennom før man innleder forhold til mye eldre menn. Anonymous poster hash: 665a2...618 Menn kan jo få barn til langt oppi årene de. Clintern er jo 80 og datteren hans er 20. Tviler på at det var store problemer der i gården. Svartmaling av "eldre" menn er lite smart når det ikke er sant det som skrives. Og når du først begynte, hvorfor ikke samtidig gå i strupen på de eldre homofile mennene som får barn når de er langt over 50? Jeg mener, ta Elton John for eksempel. Anonymous poster hash: 50635...932
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå