Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det egentlig så få kvinner som blir sammen med menn som er yngre enn dem?

Kvinner er jo generelt sett på topp seksuelt når de er rundt 40, mens menn er det rundt 20. Kvinner er også livligere og ønsker å se og oppleve mere også når de blir eldre, mens menn ofte fortere blir satte og kjedelige. Så det ideelle må jo være forhold der kvinnen er eldst.

Anonymous poster hash: 15d27...8b4
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Fordi det er ekkelt.
  2. Fordi kvinner ikke tenner på unge guttevalper.

Anonymous poster hash: 02e57...fd5

• Liker 4
Gjest Summers
Skrevet

Kvinner føler seg truet av yngre menn.

Skrevet

Fordi vi mentalt sett er mer like med menn som er min 10år eldre. Dvs en kvinne på 20 passer med en på 30.

• Liker 5
Skrevet

Hva er ekkelt?

Og hvem snakker om guttehvalper? En mann på 30 f.eks er vel ikke akkurat en guttehvalp, men det er sjelden å se at de er sammen med en kvinne som er 10 år eldre f.eks, eller 5 år eldre for den del...

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det egentlig så få kvinner som blir sammen med menn som er yngre enn dem?

Kvinner er jo generelt sett på topp seksuelt når de er rundt 40, mens menn er det rundt 20. Kvinner er også livligere og ønsker å se og oppleve mere også når de blir eldre, mens menn ofte fortere blir satte og kjedelige. Så det ideelle må jo være forhold der kvinnen er eldst.

Jeg er uenig med deg i at kvinner er livligere enn menn. Kvinner har for mange hemninger.

Dessuten handler et forhold om mye mer enn sex. Så at kvinner er på topp da, og menn er på topp da, har lite med saken å gjøre.

Jeg tror kvinner velger menn som er eldre enn dem, fordi kvinner er modnere enn menn. Derfor finner de sine likesinnede blant dem som er noen år eldre.

Men her finnes det selvfølgelig unntak.

• Liker 2
Skrevet

Fordi vi mentalt sett er mer like med menn som er min 10år eldre. Dvs en kvinne på 20 passer med en på 30.

Å en kvinne på ti passer med en gutt på tjue.. Eller nei vent nå litt.

Anonymous poster hash: dd345...97e

Skrevet

Hva med Demi Moore?

Skrevet

Det kalles en Cougar og er ganske vanlig... Akkurat som menn så må man ha noe å tilby yngre gutter som motytelse for forhold/sex. Det kan være bedre livsstil, eller hjelp med karriere osv.

Anonymous poster hash: 48db0...91b
Skrevet

Tror kanskje en av grunnene er at noen har fordommer mot dette, enten selv, eller opplever fordommer fra andre i sin krets. Da er det enklere å la være å skille seg ut enn å hele tiden måtte forsvare og forklare valget sitt.

• Liker 1
Skrevet

Å en kvinne på ti passer med en gutt på tjue.. Eller nei vent nå litt. Anonymous poster hash: dd345...97e

Det er forskjell på barn og voksne....men det skjønte du kanskje ikke fordi du mentalt sett er på bhg nivå?;)

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 44 og samboren min er 27 og det fungerer utmerket. Ikke har jeg noe ekstra å tilby han en gang. ;-)

Men så har jeg aldri vært redd for å skille meg ut og gå mine egne veier da.

• Liker 1
Skrevet

Har fått interesse fra flere menn som er ti år yngre enn meg. Og jeg kjenner damer som er sammen med mye yngre menn. Så det er da ikke så uvanlig?

Det kommer helt an på hvordan mennesket er,uavhengig av alder.

Anonymous poster hash: 67ad6...2b2
Skrevet

Hadde overhode ikke vært noe problem å datet en yngre mann, da måtte han vært moden for alderen, må jo kunne føre en samtale med vedkommende...

• Liker 2
Gjest Trøffel
Skrevet

Kan bare snakke for meg selv, men hos meg vekkes kun morsinstinktet når menn er så mye som ti år yngre.

• Liker 2
Skrevet

Har fått interesse fra flere menn som er ti år yngre enn meg. Og jeg kjenner damer som er sammen med mye yngre menn. Så det er da ikke så uvanlig?

Det kommer helt an på hvordan mennesket er,uavhengig av alder.

Anonymous poster hash: 67ad6...2b2

Nei, siden du kjenner noen som har det sånn, da er det selvfølgelig ikke uvanlig...

Skrevet

Jeg liker best menn på min alder. Ser ulike utfordringer med yngre menn:

-de har gjerne småbarn, og det er gjerne eldre kvinner ferdig med, og ønsker heller ikke å ta del i andres småbarn

-de ønsker seg kanskje barn, og da er kvinnen i eldste laget

-det kan føles vanskelig for kvinnen når hun begynner å eldes utseendemessig, mens mannen fortsatt er "ung"

-man er på ulike steder i livet

Jeg kjenner forresten et par der damen er 45, mens mannen er 28. De har vært sammen i 8 år, er gift og har barn. 17 års aldersforskjell på dem, men det ser ut til å gå veldig bra. Han er en veldig voksen type, og det har han vært siden han var tenåring. Mens hun er litt ung til sinns.

Anonymous poster hash: d74c7...865
Skrevet

kunne ikke hatt et forhold med noen som var ti år yngre. men hadde en pulevenn som var 10 år yngre

Anonymous poster hash: 27da5...15f
Gjest Passing by
Skrevet (endret)

Kvinner føler seg truet av yngre menn.

Det kan jeg love deg at jeg ikke gjør.. Jeg tenner ikke på yngre menn, for meg er de bare unge og jeg har ikke lyst på sex med dem. Nå tenker jeg på 20-åringer, en mann som er 5-7 år yngre enn meg blir noe annet - da er de menn etter min oppfatning. Og jeg dropper ikke unge menn fordi jeg er redd for å skille meg ut, alle kvinner i min alder tenner ikke på 20-åringer.

Endret av Passing by
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er over 40 selv, og kunne ALDRI hverken hatt sex eller vært i et forhold med en 20-åring. Det blir helt galt for meg, men bryr meg ikke om andre gjør det.

Jeg kunne ha vært sammen med en mann som var max 10 år yngre enn meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...