Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør historien kort.

Han var helt over ekskona og klar for nytt, forsikret meg om at jeg kunne rive ned muren og ikke være redd..

For to uker siden tok han meg med på tur og satt å planla fremtiden sammen med meg. Han gledet seg til jeg skulle være rundt barna hans og vi har planlagt masse turer, se på båt, designe nytt bad og veldig mye annet.

Det går to dager etter turen og det detter ned i hodet på ham at han må prøve på nytt med ekskona(ikke hun han har barn med) pga all historie..De var gift i 4 år og frem og tilbake flere år etterpå..De ser ikke ut til å få det til å fungere så jeg forstår ingenting.

Han synes jeg er så fantastisk og alt, så dette er vanskelig og greier..dårlig samvittighet vet jeg.

Jeg er totalt forvirret, men har slått meg til ro med at jeg nok aldri vil forstå uansett..

Spørsmålet er: Hvordan kan jeg gå med hevet hode? Vi jobber på samme plass, så treffe på han vil jeg i ny og ne..

Vil ikke være en han synes synd på, og heller ikke bitter. Men kjenner at jeg føler meg brukt og lurt..

Sukk.

Anonymous poster hash: c98bb...b1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge til at jeg var skeptisk fra starten fordi han er en av sjefene i firmaet og fordi det er en aldersforskjell, men vi er veldig like og hadde det fint sammen, og han forsikret og betrygget meg med at alt skulle gå kjempe fint..Barn og bryllup har han tilogmed snakket om..

Mye tomme ord og løfter..:(

Skrevet

Det virket også som at han akkurat prøvde å unngå meg..har ikke sett han etterpå. Han forsvant fort når jeg var på vei opp trappen.. For en smørje..:/

Skrevet

Høres ut som det er ham som ikke kan gå med hevet hodet. Du er ikke skyldig i noe som helst annet enn å tro på fagre løfter.

Anonymous poster hash: 178e0...814
Skrevet

Man skulle tro det..men kjenner meg kjempe dum, og har det jo vondt. Og kjenner meg enda dummere om han skal oppføre seg sånn..

Gjest Passing by
Skrevet (endret)

Kan legge til at jeg var skeptisk fra starten fordi han er en av sjefene i firmaet og fordi det er en aldersforskjell, men vi er veldig like og hadde det fint sammen, og han forsikret og betrygget meg med at alt skulle gå kjempe fint..Barn og bryllup har han tilogmed snakket om..

Mye tomme ord og løfter.. :(

Han virker jo lovende, du skulle altså bli hans tredje kone hvis jeg har talt riktig? Du skal gå med hevet hode og late som ingenting, her er det mannen som ikke er helt i vater. Hvis han nå var over ekskona og det ble dere, hva ville sjansen vært for at akkurat deres forhold skulle vare når ikke hans to andre forhold gjorde det? Sånne ting tenker jeg på, gift en gang før er greit føler jeg men gift to ganger tidligere føler jeg ikke borger for noe som vil vare livet ut.

Endret av Passing by
  • Liker 1
Skrevet

Han har kun vært gift en gang. Han var ikke gift med moren til barna.

Skrevet

Han har kun vært gift en gang. Han var ikke gift med moren til barna.

• Liker 1
Skrevet

Det der er den største grunnen til at man ikke involverer seg med folk fra arbeidsplassen. Forøvrig så er det han som har brukt deg og ikke omvendt, så du kan fint gå med hevet hode. Hvor lenge var xkona x før dere datet?

Anonymous poster hash: d657a...be9
  • Liker 1
Skrevet

Hmmmm. Mulig det bare er jeg som er desillusjonert, men jeg blir umiddelbart skeptisk når en mann lirer av seg masse framtidsplaner og fagre ord etter kun kort tid. Sånn bortsett fra at dere jobber sammen, så lurer jeg litt på hvor godt dere egentlig kjenner hverandre? Jeg vet jo ikke hvor lenge dere datet, eller hva som var greia.

Uansett - det er han som bør skjemmes her. Du har i verste fall vært litt naiv ( med forbehold om at det er mye jeg ikke vet ). Det du bør gjøre nå er å heve hodet, være høflig, profesjonell og korrekt når du møter ham i jobbsammenheng - og det er det. Det er sikkert ikke enkelt, men forsøk likevel.

For øvrig synes jeg at han høres ut som en vimsekopp. Du kan garantert finne noe bedre. Stå på!

Skrevet

Det er jo han som har dummet seg loddrett ut her. Planlegger fremtiden med deg en dag, og finner ut han skal gå tilbake til eksen to dager etterpå.

Du kan se på han som ynkelig, uestemmelig, grunn, falsk og umoden. En du klarer deg godt uten og kan glemme med det samme. :)

Anonymous poster hash: fe73c...c1c
  • Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg kan godt forstå at du føler deg brukt og lurt. Det hadde nok jeg også gjort om jeg var deg. Du har ingen grunn for at du skal måtte gå med hodet ned. Det er han som ikke har holdt sitt ord. Jeg ville nok brukt minst mulig tid med ham på jobben. Ikke snakket noe særlig mer personlig med ham, og jeg ville spesielt ikke innledet et eventuelt nytt forhold med ham igjen senere dersom han skulle ønske det. Prøv heller å finne deg noen du kan stole på, selv om jeg skjønner det ikke blir så lett når du hadde denne tillitsmuren som du "rev ned" før du ble sammen med ham.. :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...