AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 i julen gikk jeg opp 3-4 kg, og jeg trodde en del av dette var vannvekt. Nå, en mnd senere veier jeg akkuratt det samme, til tross for at jeg er begynt å trene, og fortsetter å spise sundt (som jeg gjorde før julen) men jeg har samme vekt som rett etter jul, og til tider mer. Kan dette fortsatt være vann ? og hvordan i all verden få det vekk igjen ? bør jeg rense kroppen på et vis ? detox ? samme hva! men disse kiloene irriterer meg!! Anonymous poster hash: 1f2c2...ffc
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Ja, jeg trener og er i kaloriunderskudd hver dag, jeg skeier heller ikke ut når helgen kommer. Men alikevel går jeg ikke et gram ned! Anonymous poster hash: 1f2c2...ffc
MilleVanille Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Da spiser du for mye, enkelt og greit. 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Da spiser du for mye, enkelt og greit. Nei, jeg teller med alt, og ligger på 1200-1300 kalorier hver dag, og da teller jeg med ALT! Anonymous poster hash: 1f2c2...ffc
Gjest Runforit Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Om du ikke har mistet noe vekt på 1 mnd så er det fett, ikke vannvekt. Vannvekt et ute av kroppen på noen dager med rent kosthold. Om du ikke går ned så inntar du mer enn du forbrenner. Men 3 kg er ikke mye når du er normalvektig så du må regne med at det vil ta tid før det slipper taket. Du vil nok få raskere fremgang om du får inn noen gode kardioøkter i uka.
MilleVanille Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Nei, jeg teller med alt, og ligger på 1200-1300 kalorier hver dag, og da teller jeg med ALT! Anonymous poster hash: 1f2c2...ffc Ok, ok.. Det kan hende at kroppen din holder på vann veldig lenge..? Litt usannsynlig, men.. Jeg har hatt samme problem. Skulle kun ned et par kg, telte alt jeg spiste og var i underskudd, men gikk heller litt opp enn ned. Det varte i ca. to uker(noe jeg synes er litt lenge), så slapp kroppen alt vann. Ikke godt å vite, får du nok søvn? Stresser du mye? Dette kan gjøre vektnedgang veldig problematisk, pga. hormonene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå