Gå til innhold

Skal innføre date night i forholdet- tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har bestemt oss for å innføre date night en gang i mnd. Vi har vært sammen i 10 år, hatt barn i 5 år og de siste årene har vi ikke prioritert hverandre. Vi har ikke så ofte tilgang på barnevakt, så de fleste datene blir hjemme. Jeg ser for meg at det skal være en tv/ mobilfri kveld.

Jeg ser for meg at en typisk date kan være:

- Lage mat sammen

- Spakveld

- Ta med en flaske sjampis i badekaret

Hva annet kan man finne på?

Anonymous poster hash: ce0a7...70f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt av poenget med date night er jo nettopp å gå ut, det du har skrevet over beskriver jo en helt vanlig dag i mitt forhold..... Kan du ikke dumpe ungene hos besteforeldre en natt?

Anonymous poster hash: 4dc8c...31b
  • Liker 3
Skrevet

Du har tydeligvis ikke barn…..

Anonymous poster hash: ce0a7...70f
  • Liker 4
Skrevet

Det har jeg og mannen min også. Vi har ikke mulighet til å ha barnevakt med mindre jeg henger opp lapp på butikken, og det ville jeg ikke gjort.

På sommeren bruker vi å tenne lykter og ta med oss vin og tapas ut på terassen. Barnet er jo bare noen meter borte, men det føles likevel ut som om vi er ute på date.

Vi har spillkvelder, filmkvelder, massasje, lager mat, men jeg er ikke så kreativ så her skal jeg følge med :)

Anonymous poster hash: cf366...094
  • Liker 2
Skrevet

Ta med dere ved, litt å grille og et par flasker vin, + sitteunderlag. Finn en skog, liten eller stor, og sett dere ned ved et bål i måneskinnet.

Skrevet

Vi har date night hver uke, hjemme, etter at barna er lagt. Fungerer veldig bra.

Spiser voksenmat, prater voksenprat, drikker vin og TVen er av.

Og så har vi barnevakt og går ut en gang i blant.

Anbefaler å ikke gjøre det så komplisert eller dyrt at det sklir ut og dere begynner å utsette det.

Skrevet

Har dere testet anal?, det kan dere prøve. Eventuellt kan du svelge hvis du ikke gjør det til vanlige?

Anonymous poster hash: 6e50a...4b0
Skrevet

Ta med dere ved, litt å grille og et par flasker vin, + sitteunderlag. Finn en skog, liten eller stor, og sett dere ned ved et bål i måneskinnet.

Er absolutt noe av det bedre. Vanskelig å få til inne bare :fnise:

Anonymous poster hash: ecb90...baa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...