AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Håper noen kan gi meg noe håp eller råd, eller hva som helst... For jeg får ikke sove om natta lenger... Jeg er 24 år gammel, ei helt vanlig hyggelig og sosial jente som ikke har noe problem med å omgås andre. De siste 4 år har jeg hatt 2 venniner ( kjent siden ungdm.skolen) som har bodd nokså langt fra meg og vi har sett hverandre ca 1 g i mnd eller kanskje tilogmed mindre, men vi holdet alltid kontakt. Så har jeg her jeg bor (gjennom kjæresten min) hatt 2 andre venniner som jeg har hatt hyppig kontakt med + sammenkomster osv som normalt... Jeg har / er under stadig forandring med meg selv. Jeg bruker mye tid på meg selv og trening, men det har jeg forsåvidt gjort gjennom alle disse 4 årene. Kanksje litt mer seriøst nå de siste 2 år...MEN poenget er at jeg har lagt merke til at de trekker seg mer bort fra meg. Ikke får jeg lenger høre om ting fra hverdagen dems, vi har pleid å sende litt mld avogtil og det virker bare som at de ikke bryr seg om meg lenger. Feks nyttårsaften.. Jeg spurte hu ene om hva hu skulle på nyttåraften, og hu sa hun og typen skulle bort til noen andre, så spurte hun meg om ikke jeg hadde noen planer og da sa jeg nei faktisk, så har jeg ikke det. Etter dette hørte jeg ikke noe igjen.. Jeg skjønner tegninga og jeg skjønner jeg er uønsket..Så skulle hun andre ha fest og der ble jeg invitert da møttes vi alle igjen, men hu første her var mer negativ til meg hele kvelden. Kom med små bemerkninger på klærene mine og andre ting som går på meg som person.. Uansett I got the point.. Og ta FB feks, jeg kan ikke poste/ dele/ skrive noe der fordi jeg blir opprigtik flau når det er kun morra mi og typen min som liker noe av det jeg deler. Så jeg har bestemt meg for slette hele facebook, for jeg blir oppriktig lei meg når jeg ser direkte hvor langt faen folk gir i meg... Det jeg egentlig spør om er... hvordan lære seg å DRITE i alle andre, stå alene for seg selv og fsktisk GODTA at man er mindre likt? Jeg føler at det ikke er noe plass, vits for meg i denne verden... Anonymous poster hash: 24fbc...861
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 vewl, facebook fungerer sånn at jo mindre du oppdaterer desto færre ser oppdateringene dine Anonymous poster hash: 67c2e...342 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Hei!! Vet du, jeg tror vi har det ganske likt! Jeg posta nettopp innlegget "sukk - sliter". Hva er det med oss liksom? Det gjør så vondt å ikke være bra nok som den man er:(Anonymous poster hash: 20ccb...061
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Håper noen kan gi meg noe håp eller råd, eller hva som helst... For jeg får ikke sove om natta lenger... Jeg er 24 år gammel, ei helt vanlig hyggelig og sosial jente som ikke har noe problem med å omgås andre. De siste 4 år har jeg hatt 2 venniner ( kjent siden ungdm.skolen) som har bodd nokså langt fra meg og vi har sett hverandre ca 1 g i mnd eller kanskje tilogmed mindre, men vi holdet alltid kontakt. Så har jeg her jeg bor (gjennom kjæresten min) hatt 2 andre venniner som jeg har hatt hyppig kontakt med + sammenkomster osv som normalt... Jeg har / er under stadig forandring med meg selv. Jeg bruker mye tid på meg selv og trening, men det har jeg forsåvidt gjort gjennom alle disse 4 årene. Kanksje litt mer seriøst nå de siste 2 år...MEN poenget er at jeg har lagt merke til at de trekker seg mer bort fra meg. Ikke får jeg lenger høre om ting fra hverdagen dems, vi har pleid å sende litt mld avogtil og det virker bare som at de ikke bryr seg om meg lenger. Feks nyttårsaften.. Jeg spurte hu ene om hva hu skulle på nyttåraften, og hu sa hun og typen skulle bort til noen andre, så spurte hun meg om ikke jeg hadde noen planer og da sa jeg nei faktisk, så har jeg ikke det. Etter dette hørte jeg ikke noe igjen.. Jeg skjønner tegninga og jeg skjønner jeg er uønsket..Så skulle hun andre ha fest og der ble jeg invitert da møttes vi alle igjen, men hu første her var mer negativ til meg hele kvelden. Kom med små bemerkninger på klærene mine og andre ting som går på meg som person.. Uansett I got the point.. Og ta FB feks, jeg kan ikke poste/ dele/ skrive noe der fordi jeg blir opprigtik flau når det er kun morra mi og typen min som liker noe av det jeg deler. Så jeg har bestemt meg for slette hele facebook, for jeg blir oppriktig lei meg når jeg ser direkte hvor langt faen folk gir i meg... Det jeg egentlig spør om er... hvordan lære seg å DRITE i alle andre, stå alene for seg selv og fsktisk GODTA at man er mindre likt? Jeg føler at det ikke er noe plass, vits for meg i denne verden... Anonymous poster hash: 24fbc...861 Kjære TS: du er god nok! Du har bare dessverre ikke møtt gode nok venner. Det er ikke alle man har kjemi med og da blir det ofte til at man blir "utestengt" av de "vennene" man har. Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Hva med å prøve å flytte fokuser og energien på å finne nye venninner? Har kjæresten din kamerater som har damer? Hva med å invitere på spillkveld med noen av de, så blir du kjent med de jentene? Evt invitere de med på trening, hvis de også har den interessen? Så lenge du er hyggelig, snill og god mot andre må du heve deg over de som ikke er snille tilbake, prøv å overse de og bruk tid på de som bryr seg om deg og er gode mot deg ❤Anonymous poster hash: 3c11d...15d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #5 Skrevet 27. januar 2014 Kjære TS: du er god nok! Du har bare dessverre ikke møtt gode nok venner. Det er ikke alle man har kjemi med og da blir det ofte til at man blir "utestengt" av de "vennene" man har. Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Hva med å prøve å flytte fokuser og energien på å finne nye venninner? Har kjæresten din kamerater som har damer? Hva med å invitere på spillkveld med noen av de, så blir du kjent med de jentene? Evt invitere de med på trening, hvis de også har den interessen? Så lenge du er hyggelig, snill og god mot andre må du heve deg over de som ikke er snille tilbake, prøv å overse de og bruk tid på de som bryr seg om deg og er gode mot deg ❤Anonymous poster hash: 3c11d...15d Tusen takk det er bare avogtil lett å falle i destruktive tanker, om at det er en selv det er noe feil med.. Litt hardt å vite at man avogtil er den siste som blir valgt , men du har så rett det er å heve seg over det. Skulle ønske jeg fant nye / andre likesinnede men virker som at alle har allerede stiftet sine bekjentskaper og når man ikke går på skole eller andre gruppe aktiviteter så er det med enang mye vanskeligere å finne disse andre. Men jeg skal holde meg sterk, alene og lære meg å være alene i denne verden og finne gleden av treningen min og mitt eget sprøe selskap Anonymous poster hash: 24fbc...861
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #6 Skrevet 27. januar 2014 Hei!! Vet du, jeg tror vi har det ganske likt! Jeg posta nettopp innlegget "sukk - sliter". Hva er det med oss liksom? Det gjør så vondt å ikke være bra nok som den man er:(Anonymous poster hash: 20ccb...061 Vi er bra nok, vi er bare ikke de som faller i første rekken Men vi må stå sterke alene, og lære oss å godta at sånn er livet for oss... Det er hardt, men jeg skal hvertfall prøve å ha en mer fuck it holdning når det kommer til det sosiale presset.. Anonymous poster hash: 24fbc...861
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Dersom du er en sånn treningsfreak som tror alle rundt deg har intr av å høre på hva du har trent,hvor langt du har løpt og hvor mye du har løftet, uten å vise intr for andres liv så kan det være grunnen... Har en kollega som konsekvent snakker om seg selv og trening- alltid, også på face. Hun fikk heller ikke mye oppmerksomhet etterhvert så hun sluttet etterhvert å legge ut. Husker enda den dagen hun kom inn på kontoret mitt og spurte hvordan jeg hadde det.... Holdt på å falle a stolen 😄Anonymous poster hash: cb8b5...807 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Dersom du er en sånn treningsfreak som tror alle rundt deg har intr av å høre på hva du har trent,hvor langt du har løpt og hvor mye du har løftet, uten å vise intr for andres liv så kan det være grunnen... Har en kollega som konsekvent snakker om seg selv og trening- alltid, også på face. Hun fikk heller ikke mye oppmerksomhet etterhvert så hun sluttet etterhvert å legge ut. Husker enda den dagen hun kom inn på kontoret mitt og spurte hvordan jeg hadde det.... Holdt på å falle a stolen Anonymous poster hash: cb8b5...807 For å være helt ærlig... Har jeg ALDRI snakket om treningen min, med mindre jeg ikke har har blitt SPURT. Treningen for meg er personlig og jeg holder den for meg selv. Har såpass sosiale antenner at jeg skjønner, at de som ikke er like avhengi selv ikke vil finne dette interessant. Og jeg legger omtrent aldri ut noe på face, nettopp fordi jeg blir direkte flau av meg selv når ( omtrent)ingen liker noe av hva som er mitt, og de som liker er familie og alltid de samme... Men som jeg skrev lenger opp her, jeg er klar for å dø alene. Gjelder bare å finne styrken gjennom de tyngste dagene.. TS Anonymous poster hash: 24fbc...861
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Facebook har blitt en arena med voldsomt press. Jeg har mange bekjente, men ingen venner. Skriver kun når det er ting jeg vet får mange likes (type 30+), og det er ikke så ofte. Det hender at jeg sletter hverdagslige oppdateringer fordi jeg får maks 12-13 likes. Synes "alle" får minimum 20-30 uansett hva de skriver. TS, du bor ikke tilfeldigvis på østlandet? Jeg er på samme alder (25). Anonymous poster hash: 0dbe3...0d1
kareen Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Hmm, så leit : / Jeg hadde ei venninne som jeg og alle i vennegjengen bare måtte gi slipp på, fordi hun aldri tok kontakt selv og var utrolig manipulerende og snyltet alltid på oss. Hun ble helt uutholdelig etter at hun fikk seg kjæreste, da hun tok til seg alle de rasistiske og overklasseholdningene hans til tross for at hun aldri hadde hatt noen som helst politisk interesse før. Sier ikke at du er sånn, bare tenk over om du har forandret deg noe i det siste. Det kan også hende det er venninnene dine som har forandret seg. Noen bare vokser fra hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Men altså, hvor mange venner er det vanlig å ha da?
Tarsan97 Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 Mennesket er ett rart dyr. Man dømmer seg selv ut i fra hva en tror andre mener ? Jeg er ganske god til å drite i hva folk mener. Dels for att jeg skjønner att veldig ofte handler de ut fra en agenda. Man klikker, man vil være noe stort i klikken og vil ikke ha unødig konkurranse kansje ? Man vil ikke ha meg på ett utetreff fodi jeg har finere bil enn noen av de andre...man vet ikke helt hva folk tenker, men det kommer mer med alderen. Man bryr seg mindre. Jeg går dit jeg vil og jeg inviterer de jeg vil og passer de ikke offrer jeg det ikke en tanke. Jeg går i fillette t-skjorter og vet ingenting om hva som er kult eller ikke om klær som du er inne på. En mann som snakker klær kaller jeg homo. Gå herifra. Kvinnfolk snakker om slike overfladiske ting, men det er liksom sånn de er og det er opp til dem. Jeg er ikke inntreressert. Ikke bry deg om hva folk gjør. Kjør ditt eget liv.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #13 Skrevet 28. januar 2014 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Facebook har blitt en arena med voldsomt press. Jeg har mange bekjente, men ingen venner. Skriver kun når det er ting jeg vet får mange likes (type 30+), og det er ikke så ofte. Det hender at jeg sletter hverdagslige oppdateringer fordi jeg får maks 12-13 likes. Synes "alle" får minimum 20-30 uansett hva de skriver. TS, du bor ikke tilfeldigvis på østlandet? Jeg er på samme alder (25). Anonymous poster hash: 0dbe3...0d1 Hehe du... for meg er 12-13 likes mer enn nok, prøv med 2-3 du eller.. ingen! Ja jeg bor på Østlandet Anonymous poster hash: 24fbc...861
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #14 Skrevet 28. januar 2014 Hvis du vil snakke på PM, TS, kan du få nicket mitt:) Hilsen den andre upopulære AB-en. (De som liker er stort sett samboers venner og gamle tanter btw, he he)Anonymous poster hash: 0dbe3...0d1
Gjest Coolaid Skrevet 28. januar 2014 #15 Skrevet 28. januar 2014 Skjønner hva du beskriver. Det handler om at du ikke har møtt de rette menneskene. Så enkelt er det. Du kan gjerne dra deg selv ned og syns synd på deg selv. Eller du kan leve livet fullt ut, være selvstendig og være åpen for nye mennesker. Det handler om hvilke energi du sender ut.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #16 Skrevet 29. januar 2014 Hvis du vil snakke på PM, TS, kan du få nicket mitt:) Hilsen den andre upopulære AB-en. (De som liker er stort sett samboers venner og gamle tanter btw, he he)Anonymous poster hash: 0dbe3...0d1 Det hadde vært hyggelig hva er Nicket så skriver jeg til deg Anonymous poster hash: 24fbc...861
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #17 Skrevet 29. januar 2014 Skjønner hva du beskriver. Det handler om at du ikke har møtt de rette menneskene. Så enkelt er det. Du kan gjerne dra deg selv ned og syns synd på deg selv. Eller du kan leve livet fullt ut, være selvstendig og være åpen for nye mennesker. Det handler om hvilke energi du sender ut. Amen! Jeg har begynt å tenke mer sånn nå.. Ser ikke på det som er nå og det gamle, men prøver å tenke fremover.. Er bare litt vrient å komme i kontakt med nye mennesker. Men kanskje en dag så dukker det opp en sikkelig god vennine Anonymous poster hash: 24fbc...861
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå