AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Det er vanvittig irriterende. Skulle selge sofaen i går, men kjøperen dukket ikke opp. Har opplevd dette mange ganger, og det er rimelig frustrerende.. Hvorfor ikke gi beskjed i det minste? Da har man ikke mye respekt for andres tid. Regner med jeg ikke er den eneste som opplever dette? Anonymous poster hash: ec228...151 2
solli89 Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Vi har opplevd at selgeren ikke er hjemme til det avtalte tidspunktet Det er minst like frustrerende! Vi kjørte rundt i tre kvarter, mens vi prøvde å nå de på telefonen. Som de selvfølgelig ikke tok
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Aner ikke hvorfor, men det er noe galt med folk. Opplever stadig vekk at noen melder interesse på ting, ber om telefonnummer og hentetid, og så hører man aldri noe mer. Begriper det ikke, selv melder jeg aldri interesse før jeg er 99% sikker på at jeg faktisk BÅDE vil ha tingen OG kan hente den. Og er det noe som skjærer seg, så sier jeg alltid ifra. Det er jo ikke verre enn å sende en liten melding. Pussige folk. Anonymous poster hash: d66b2...e10 2
Askmeagain89 Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Har også opplevd dette flere ganger. Folk har vel ikke noe som helst respekt for andres tid lenger. Opplever ofte at folk sier de skal komme kl 18 så kommer de kl 22.
Libe Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Jeg skulle selge noen sko, og ble enig med kjøper om å møte henne i byen for å være grei (hun syntes det ble kronglete å dra hjem til oss). Så jeg brukte penger på å dra til byen, en halvtime en vei på buss, ventet på henne i byen en halvtime, og ga opp og dro hjem igjen. Da var jeg rimelig sur. Ikke tok hun telefonen heller. Nå selger jeg kun til folk som kommer hjem til oss, og de har alltid dukket opp, heldigvis.
Lakrisjenta Skrevet 25. januar 2014 #6 Skrevet 25. januar 2014 Jeg driver å selger unna en del ting for tiden og opplever dette hele tiden. ca 50% av henvendelsene er useriøse. Enten at de sier at de skal hente det, møte de eller sier de skal kjøpe noe og tar aldri kontakt igjen. Sååååå lei av useriøse folk!!!
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #7 Skrevet 25. januar 2014 Jeg selger ikke til dem. Irrasjonelt og jeg kan potensielt tape penger, javel, men jeg irriterer meg grønn over slike folk og gidder ikke forholde meg til dem. Anonymous poster hash: 36b12...fbf 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #8 Skrevet 25. januar 2014 Holder på å selge masse hesteutstyr for tiden. Jeg selger kun til folk som kan hente hos meg. Eneste gangene jeg gjør unntak er hvis de skal ha veldig mye, da kan jeg strekke meg og møtes et sted. De som forventer at jeg skal komme til byen for å selge en ting til 50 kr får nei. En annen irriterende ting: Jeg skriver i klartekst at jeg sender IKKE. Likevel skjer det gang på gang at folk melder interesse, og idet vi skal avtale når de skal hente er det: "nei, jeg bor i xxxxx så kan ikke hente". LES ANNONSEN for h*********. Er også overraskende mange som spør om jeg har det og det, også hører jeg aldri noe fra de etter at jeg har svart "ja". Gjelder sikkert 80%. Har sikkert fått 30 henvendelser, kun 5 har faktisk kommet og kjøpt. Anonymous poster hash: 52605...0fc
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #9 Skrevet 25. januar 2014 Har opplevd dette selv de siste gangene jeg skulle selge noe. Flere sa de skulle ha tingene, og drøyde å komme og hente i flere dager. De kom aldri selvfølgelig. Det beste er å skrive i annonsen at førstemann som kommer og henter får kjøpt tingen. Anonymous poster hash: 19c55...517
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå