Alayne Skrevet 24. januar 2014 #1 Del Skrevet 24. januar 2014 Før fikk man tak i sure kirsebær smågodt som jeg ikke finner noen steder lengre. De var mye mykere enn den varianten som Candyking har, bærene var rosa og stilken grønn (Candyking sine er litt sånn halvveis rød stilk og halvveis grønne bær). De var også lysere i fargen. De ble solgt på Kiwi/Meny/Mix, kanskje det var fra Brynild? Noen som aner om disse fortsatt finnes noe sted? Eventuelt nettbutikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. januar 2014 #2 Del Skrevet 24. januar 2014 Før fikk man tak i sure kirsebær smågodt som jeg ikke finner noen steder lengre. De var mye mykere enn den varianten som Candyking har, bærene var rosa og stilken grønn (Candyking sine er litt sånn halvveis rød stilk og halvveis grønne bær). De var også lysere i fargen. De ble solgt på Kiwi/Meny/Mix, kanskje det var fra Brynild? Noen som aner om disse fortsatt finnes noe sted? Eventuelt nettbutikk? Disse du tenker på? Synes jeg ser dem "overalt" jeg. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alayne Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Disse du tenker på? Synes jeg ser dem "overalt" jeg. Mvh Yvonne Nei ikke de. Mye lysere i fargen (kirsebærene var rosa, ikke røde), og bærene var helt runde. Ellers takk for tips. Lignet mer på disse, men var doble. Endret 24. januar 2014 av Alayne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #4 Del Skrevet 24. januar 2014 http://veg-veg.no/media/sure_kirseb%C3%A6r.jpg Disse? De er ihvertfall fra candyking smågodtet. Anonymous poster hash: 8ebf3...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå