Gå til innhold

Kommet ut av lengre forhold..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann som akkurat (to uker siden) har kommet ut av et 6 års langt forhold. Har selv kommet ut av et på nesten 7, men det er snart et år siden og det har jeg lagt bak meg.

Er det risikabelt å fortsette å møte denne mannen siden det er så kort tid siden han kom ut av et så langt forhold? Han viser interesse for meg, men jeg er litt redd for at han kanskje bare "bruker" meg for å kommer over sin ex..

Noen som har noen erfaringer og dele?

Anonymous poster hash: 2e6b8...661
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok vært skeptisk,for to uker er er ingen tid å komme over noen på.

Regner da med at det var følelser i bildet med ham og eksen. Uansett tror jeg du må være forberedt på at du kanskje er en "trøst",men like deg kan han jo gjøre selv om.

Anonymous poster hash: dbfb8...0e5
Skrevet

Det er ikke alle som har behov for å pule rundt etter at et forhold er over. Noen hopper rett fra ett forhold og inn i et nytt. Selv har jeg hatt kamerater som har kommet ut av forhold, og tatt en tur på byen og funnet seg en ny og startet forhold.

Men det er selvfølgelig vanskelig å si, kan jo prøve å snakke med han om dette, og om han ser for seg et forhold.

Anonymous poster hash: 25954...b8f
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Prøv å snakke med han. Kanskje de lenge hadde vurdert å gjort det slutt, men prøvd å fikse det hele tiden? Kan hende følelsene var borte for lenge siden og han er klar for noe nytt :)

Skrevet

Takk for svar :) Det jeg har pratet med han til nå, virker han som en veldig ok fyr. Men man må jo absolutt lære seg å kjenne personen litt bedre før man kan bedømme disse tingene. :)

Får gi det litt tid for å se hva som skjer. Min ekskjæreste gjorde akkurat det som du over her beskriver. Nesten rett etter at det hadde blit slutt mellom oss var han med ei annen, og de har det kjempefint virker det som. Så det kan sikkert går an.

Skrevet

Prøv å snakke med han. Kanskje de lenge hadde vurdert å gjort det slutt, men prøvd å fikse det hele tiden? Kan hende følelsene var borte for lenge siden og han er klar for noe nytt :)

Vi har nettopp møttes, så jeg lar det gå litt tid og så får vi heller snakke litt om disse tingene etterhvert hvis jeg ser at jeg kanskje kunne blitt noe mer enn en flørt.

Skrevet

to uker er svæææært kort tid. og selv om han er over exen så trenger man ofte tid for å finne seg selv. stor sannsynlighet for at du er en rebound.

hadde det selv. selv om jeg ikke var interessert i å ta exen tilbake

Anonymous poster hash: b925f...2d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...