Gå til innhold

Kan jeg trene to dager etterverandre ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg trene styrke to dager etterverandre, og to dager fri ?

Anonymous poster hash: 59245...453

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan du det.
For best effekt bør du imidlertid trene forskjellige muskelgrupper de to dagene.

Anonymous poster hash: 7b25e...871
Skrevet

Selvfølgelig kan du det.For best effekt bør du imidlertid trene forskjellige muskelgrupper de to dagene. Anonymous poster hash: 7b25e...871

Har fått treningsprogramme av en pt, skal trene full kropp istedenfor og dele opp <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Skrevet

Har fått treningsprogramme av en pt, skal trene full kropp istedenfor og dele opp :)

Det er vanlig å begynne med helkropp, tren mandag, onsdag og fredag. ikke mer enn det.

Anonymous poster hash: c90fa...353

• Liker 1
Skrevet

Kjenn på kroppen din, er det beste rådet jeg kan komme med. Du merker om musklene verker og trenger litt pusterom, også korrigerer du treningen deretter :-) Restitusjon er en stor faktor i muskelbygging :-) Men føler du å trene, så kjør på :-)

Anonymous poster hash: 9a062...96e
Skrevet

Ja du kan det, jeg trener omtrent hver dag, så lenge du ikke trener de samme musklene rett etter hverandre. De burde ha 1-2 dager pause.

Skrevet

Så lenge man er støl - betyr det at man ikke kan trene?
ikke ts,men jeg lurer på det samme.

Anonymous poster hash: 3c52e...9ed
Gjest Runforit
Skrevet

Så lenge man er støl - betyr det at man ikke kan trene?ikke ts,men jeg lurer på det samme. Anonymous poster hash: 3c52e...9ed

Man kan fint trene selv om man er støl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...