MonicaSvjo Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Hei! Jeg har endelig funnet et speil jeg liker og vil henge i stua. Jeg skal henge det horisontalt og det kommer etterhvert en sjenk under. Det jeg lurer litt på er hvor høyt det skal henges. Finnes det noe "gylden" regel på det? Skal man kunne se seg i speilet? Jeg trenger hjelp!
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Speilet bør henge slik at det reflekterer lyset best mulig. I tillegg ville jeg nok tenkt på akkurat hva man ser i speilet når man sitter i sofaen, stoler ol. I stuen er ikke poenget å speile seg, men å øke romfølelsen. Anonymous poster hash: 3f23b...af1
Gjest Amber Rose Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Speilet bør henge slik at det reflekterer lyset best mulig. I tillegg ville jeg nok tenkt på akkurat hva man ser i speilet når man sitter i sofaen, stoler ol. I stuen er ikke poenget å speile seg, men å øke romfølelsen. Anonymous poster hash: 3f23b...af1 Men det virker kanskje litt rart om speilet er lavere eller høyere enn "normal" høyde så man ikke kan kikke i det? Det hadde hvert fall jeg tenkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå