Gjest Vevila Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Noe man kan gjøre med vonde bh-spiler? Har nettopp kjøpt en BH som passer perfekt! Det eneste er at spilene gnager seg inn i ribbeina, særlig når jeg bøyer meg. Har du noen triks?
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Da passer den ikke perfekt. Anonymous poster hash: 2472e...ca0 5
Gjest Vevila Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Da passer den ikke perfekt. Anonymous poster hash: 2472e...ca0 Det hjelper meg ikke noe særlig
Angelheart2 Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Poenget var vel at dersom spilene gnager så er det ikke en BH som passer deg. Da bør du vurdere en annen størrelse. Når det gjelder kjøp av BH så kan det være veldig lurt å gå til en butikk der de kan BH'er og kan hjelpe deg med å finne rett størrelse. Jeg kan love deg at forskjellen på å gå med en BH som passer fordi man syns den ser fin ut og en BH som PASSER fordi man har fått hjelp til å finne rett størrelse er utrolig stor! Dessuten kan størrelsene også variere mellom modellene, så om du alltid har brukt 80C i BH'er fra Cubus kan det tenkes du trenger noe helt annet dersom du velger en BH fra Triumph. 2
Gjest Vevila Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Poenget var vel at dersom spilene gnager så er det ikke en BH som passer deg. Da bør du vurdere en annen størrelse. Når det gjelder kjøp av BH så kan det være veldig lurt å gå til en butikk der de kan BH'er og kan hjelpe deg med å finne rett størrelse. Jeg kan love deg at forskjellen på å gå med en BH som passer fordi man syns den ser fin ut og en BH som PASSER fordi man har fått hjelp til å finne rett størrelse er utrolig stor! Dessuten kan størrelsene også variere mellom modellene, så om du alltid har brukt 80C i BH'er fra Cubus kan det tenkes du trenger noe helt annet dersom du velger en BH fra Triumph. Problemet er at jeg ikke finner størrelsen i Norge, så jeg bestiller fra utlandet, da er denne den nærmeste jeg har kommet perfekt..
Antlers Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 (endret) Det kan være, som nevnt over, at BH-en ikke passer (enten det er feil størrelse eller detaljer ved passformen), men det kan også godt hende at du er vant til å bruke feil størrelse, og derfor reagerer mer på at det klemmer på steder det ikke har klemt før. Huden blir jo gjerne litt "herdet" på de punktene BH-en sitter tettest inntil. Jeg husker at det føltes ganske ubehagelig da jeg endelig begynte å bruke riktig størrelse, siden jeg ikke var vant til at spilene var såpass langt bak. Mesteparten av støtten skal jo komme underfra (omkrets-delen), ikke fra skulderbånd. Er det direkte smertefullt bør du droppe å bruke BH-en. Er det bare ubehagelig, kan det derimot gå seg til etter en periode med tilvenning. Prøv gjerne å bruke den noen timer hver dag, og bytt til en mer komfortabel BH (eller gå uten) etterpå. Det kan også hjelpe om du bruker de ytterste hempene, eller kjøper noen extenders som du kan benytte frem til omkretsen har utvidet seg litt som følge av bruk. Slik ser de ut, og de finnes hos de fleste store kleskjedene: http://www.amazon.com/Best-Sellers-Clothing-Bra-Extenders/zgbs/apparel/2364773011 En halv cm kan faktisk utgjøre forskjellen mellom vond eller komfortabel BH, så det er absolutt verdt et forsøk Endret 24. januar 2014 av Antlers 1
Gjest Vevila Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Tusen takk for kjempe flott svar Antlers! Det er veldig mulig at den er 1 cm for stram og ikke helt "inngått" enda. Skal prøve med en extender
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå