Gå til innhold

Dumpet han meg? Eller jeg han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og daten/flørten ville ulike ting. Jeg ville noe seriøst, han ville bare flørte fordi det ikke passet med kjæreste. Dette kom frem etter en god stund, og han var en god skuespiller. Han "lekte" virkelig kjæresteemne da han blant annet viste omsorg og omtanke også, ikke bare flørting.

Etter at det kom frem at vi ville ulike ting, har vi ikke hatt kontakt. Det er nok mye på grunn av meg, ettersom jeg gjorde det klart at jeg ikke var interessert i å fortsette.

Vil dere si at jeg på sett og vis dumpet ham?

(Han sier han har oppriktig lyst på meg, han vil bare ikke binde seg)

Anonymous poster hash: 59692...779

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og daten/flørten ville ulike ting. Jeg ville noe seriøst, han ville bare flørte fordi det ikke passet med kjæreste. Dette kom frem etter en god stund, og han var en god skuespiller. Han "lekte" virkelig kjæresteemne da han blant annet viste omsorg og omtanke også, ikke bare flørting.

Etter at det kom frem at vi ville ulike ting, har vi ikke hatt kontakt. Det er nok mye på grunn av meg, ettersom jeg gjorde det klart at jeg ikke var interessert i å fortsette.

Vil dere si at jeg på sett og vis dumpet ham?

(Han sier han har oppriktig lyst på meg, han vil bare ikke binde seg)

Anonymous poster hash: 59692...779

Har det noe betydning?? Dere ville forskjellige ting, da er det jo bare å gå videre..

• Liker 2
Skrevet

Spiller det noen rolle?

Anonymous poster hash: bed78...0e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...