Gå til innhold

Hun sa "du er jo egentlig vakker" FB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg kom på jobb i dag sa en av mine kolleger "Du er jo egentlig vakker, jeg ser det på profilbildet ditt!". Jeg byttet profilbilde heromdagen, fikk mange komplimenter for det og fine kommentarer om at jeg er vakker, fin og alt det der vanlige folk bruker å skrive på profilbilder.

"Så du ser på profilbildene mine at jeg er vakker", svarte jeg. "Ja", svarte hun, flirte og så gikk hun derfra.

Jeg ble litt sånn, var hun frekk, morsom eller hva? Ble nesten litt snurt jeg.
Nå er det ikke uvanlig at jeg får komplimenter for utseendet, både på FB og i virkelige livet også.... Nei, ble ikke helt klok på hun der. Vi kjenner ikke hverandre godt heller-. Virket ikke som om hun mente å være frekk heller, hun smilte, flirte og så hyggelig ut... Jeg hadde ikke sagt sånn til noen i alle fall ;)

Anonymous poster hash: eb450...85a
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Kanskje hun flirte da hun ble litt småflau over å innrømme det til deg personlig? :vetikke:

Skrevet

Hva man skal henge seg opp i, altså..

• Liker 5
Skrevet

TS her :)

Nei, så ut som hun hadde planlagt å si det. Hun virket ikke overrasket over seg selv. Men rent sosialt, det er ikke en fin ting å si til noen?

Anonymous poster hash: 26b01...d91
Skrevet

Hva man skal henge seg opp i, altså..

Haha, litt morsomt å klage på at folk henger seg opp i ting, sånn at man faktisk orker å til og med henge seg nok opp til å i det hele tatt bry seg nok til å skrive det til andre. Klager på at folk klager, liksom ;)

Skrevet

Haha, litt morsomt å klage på at folk henger seg opp i ting, sånn at man faktisk orker å til og med henge seg nok opp til å i det hele tatt bry seg nok til å skrive det til andre. Klager på at folk klager, liksom ;)

That's hysterical.

• Liker 1
Skrevet

That's hysterical.

I høyeste grad :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Kan hende hun mente å være morsom, at hun hinta til alle kommentarene du har fått? Bare en tanke, da jeg ikke kan skjønne hvorfor hun ellers skulle si noe sånt ;) med tanke på at hun flira også.

Skrevet

Høres kanskje ut som hun mangler sosiale antenner, men at det ikke var ment negativt.

Anonymous poster hash: b8403...3fe
  • Liker 1
Skrevet

Da jeg kom på jobb i dag sa en av mine kolleger "Du er jo egentlig vakker, jeg ser det på profilbildet ditt!". Jeg byttet profilbilde heromdagen, fikk mange komplimenter for det og fine kommentarer om at jeg er vakker, fin og alt det der vanlige folk bruker å skrive på profilbilder.

"Så du ser på profilbildene mine at jeg er vakker", svarte jeg. "Ja", svarte hun, flirte og så gikk hun derfra.

Nå er det ikke uvanlig at jeg får komplimenter for utseendet, både på FB og i virkelige livet også.... Nei, ble ikke helt klok på hun der. Vi kjenner ikke hverandre godt heller-. Virket ikke som om hun mente å være frekk heller, hun smilte, flirte og så hyggelig ut... Jeg hadde ikke sagt sånn til noen i alle fall ;)

Det er vel sikkert ikke det hyggeligste å få i fjeset, men så vil jeg nå si at kollegaen din sa det på en veldig hyggelig måte. Du er pen når du bare gjør en innsats. På jobb gjør du det ikke, så dette overrasket henne. Kanskje ønsket hun bare at du ser mer ut på jobb som du gjør på fritida? Er neppe godt for kollegaer å vite at du ikke bryr deg om hvordan du tar deg ut rundt dem mens du bryr deg rundt andre. Forteller liksom at jobben er salderingspost.

Anonymous poster hash: 91702...aa1

• Liker 1
Skrevet

Hvis det var et forsøk på å være hyggelig, så var det et ganske mislykket et. Hun ser deg ofte på jobb, men ser først på et bilde på facebook at du er pen?? Jeg hadde ikke syntes det var hyggelig.

Hun kunne heller bare sagt at det nye profilbildet var veldig pent eller noe sånt.

Noen folk er bare litt.... rare/frekke/slemme.

• Liker 3
Skrevet

Det er vel sikkert ikke det hyggeligste å få i fjeset, men så vil jeg nå si at kollegaen din sa det på en veldig hyggelig måte. Du er pen når du bare gjør en innsats. På jobb gjør du det ikke, så dette overrasket henne. Kanskje ønsket hun bare at du ser mer ut på jobb som du gjør på fritida? Er neppe godt for kollegaer å vite at du ikke bryr deg om hvordan du tar deg ut rundt dem mens du bryr deg rundt andre. Forteller liksom at jobben er salderingspost.

Anonymous poster hash: 91702...aa1

Hehe, nei, det var nok ikke det bhun tenkte, fikser meg selvfølgelig like mye, om ikke mer, når jeg er på jobb :P

Skrevet

Hvis det var et forsøk på å være hyggelig, så var det et ganske mislykket et. Hun ser deg ofte på jobb, men ser først på et bilde på facebook at du er pen?? Jeg hadde ikke syntes det var hyggelig.

Hun kunne heller bare sagt at det nye profilbildet var veldig pent eller noe sånt.

Noen folk er bare litt.... rare/frekke/slemme.

Ja, jeg syntes det samme som deg. Forstod ikke poenget liksom. Eller kunne hun ha ment at bildet mitt lyver, at jeg ikke er vakker i virkeligheten, men at det bare er et heldig bilde.... Ikke at dette går langt innpå meg altså, men jeg ble bare litt forundret og lurte på om hun skulle være hyggelig liksom, eller om det var en snedig måte å være "frekk" på... et eller annet, jeg likte det i alle fall ikke, men kommer selvfølgelig ikke til å henge meg opp i det.

Skrevet

Kanskje hun var frekk og hintet om at du var finere på bildet enn i virkeligheten. Ikke vet jeg.

Skrevet

En jeg jobbet med sminket seg ikke, hadde alltid håret i hestehale, og uniformen vi hadde var ikke direkte flatterende på noen.

Når jeg fikk se hvordan hun var på privaten ble jeg nesten litt lamslått. Hun er jævla vakker. Og en av de vi jobbet med klarte å si "Du er jo egentlig kjempe pen!" , det var ikke ment som en fornærmelse. Mer litt overrasket.

Anonymous poster hash: c34c4...f2f
  • Liker 2
Skrevet

Noen har ikke nok IQ til å skjønne at de er frekke.

Anonymous poster hash: 37cc1...67e
Skrevet

Hun burde vite bedre. Alle kvinner har rett til å føle seg vakre, synes det var frekt av henne å inisuere at du ikke er vakker hver dag.

Anonymous poster hash: 783d5...9c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...