Gå til innhold

Hvilke farger kler jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest jellica
Skrevet (endret)

Hei! Er ei jente på 22 år som prøver å finne ut av mine farger.
En i familien mente jeg var vinter når det kommer til årstider noe jeg i ettertid er uenig i, for jeg er ikke så "kald" i fargene. Finner meg selv et sted mellom sommer og vår. Er definitivt ikke høst. Kler svært godt lilla, varm blått, lysegrønn, hvit (spesielt når jeg er brun), og svart. Rødt er jeg og fin i, men er av en eller annen grunn ikke så glad i den fargen.

Har brungrønne øyne/hassel, olivenfarget hud selv om den er relativt lys om vinteren, og lysebrunt hår (varm farge). Svært mørke vipper og bryn. Blir fort brun om sommeren.

Regner meg selv som nokså nøytral i fargen. Bruker mye sølv og perler og føler selv jeg kler "det meste" av farger, bortsett fra beige og "grumsete" høstfarger. Orange er heller ikke helt heldig.

Synes dette er vanskelig da jeg er nøytral. Pastell er f.eks. en farge jeg synes er veldig fint, men redd jeg blir blass i det om vinteren.

Noen som kan hjelpe?

Endret av jellica
Videoannonse
Annonse
Gjest jellica
Skrevet

Vil og legge til at jeg ønsker noen råd angående klesstil.
Jeg har blitt mer og mer glad i det enkle da jeg i utgangspunktet ikke er spesielt jålete.

Noen nøkkelplagg for meg er jeans (mye denim og svart), kasjmirgensere (gjerne med skjorte under), store gode gensere til vinteren, tunikaer med boots synes jeg og kan være stilige, samt cardiganer med singlet under. Også et svart enkelt skjørt med skjorte over synes jeg er fint. Liker godt lange skjerf, men synes det kan være vanskelig å kombinere til antrekk ellers.

Dressjakker synes jeg og er kjempestilig samt coats.

Om sommeren er det mye kjoler og skjorts med singlet det går i.

Synes kanskje jeg kler meg noe kjedelig og ønsker å bli flinkere med farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...