Gå til innhold

Jjhouse - noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pengene våre går først og fremst til festen, samværet og gjestene...

... Og mindre på kjole og div!

Så da lurer jeg på erfaringer noen har med brudekjole fra JJHouse ?;)

Anonymous poster hash: 12354...0b0

Videoannonse
Annonse
Gjest Anubiel
Skrevet

Nope, ikke brudekjole. Men jeg har kjøpt selskapskjole der. Den var fint sydd, etter målene jeg sendte inn. Eneste jeg ikke likte, var at den var foret med et veldig klamt syntetisk stoff, som gjorde kjolen veldig tung og varm. Ellers var kjolen i chiffon, som så helt greit ut. For en selskapskjole var det greit, men kvaliteten på stoffet er dårlig, så jeg kjøper ikke brudekjole derfra. Man får materialet man betaler for...

Skrevet

Jeg har sett at det legges ut mange ubrukte "skreddersydde" kjoler på finn, til en billig pris. Så jeg har konkludert med at mange er misfornøyde.

Hva med å heller kjøpe en brukt kjole på finn. Det gjorde jeg. Og jeg ble kjempe fornøyd :) Du kan sikkert prute litt på prisen også.

Anonymous poster hash: b8903...b9c
Skrevet

Vet at kona har kjøpt en del smykker derfra, og blitt veldig fornøyd (gitt at man forventer "fint" juggel).

Ang. kjoler har jeg også hørt at de er flinke til å få mål riktig, men materialene er ofte dårligere enn forventet.

Skrevet

Jeg!! Jeg har gode erfaringer derfra! Jeg har kjøpt en selskapskjole der! Og brudeskoene mine. Kjolen var veldig fin! Nydelig stoff. Litt stor i livet men ellers vin! Skoene var også nydelige. En av de bedre nettbutikkene fra Asia... :)

Skrevet

Jeg kjøpte brudeskoene mine der, veldig fine! Men de holder nok ikke mer enn en kveld :P hehe!!
Kvaliteten er ikke noe å skryte av.. Har hørt om ei som fikk HELT feil mål, og måtte kjøpe ny i Norge, og ei jeg kjenner som gifta seg i kjole derfra var innmari fin i kjolen, men når jeg skulle ta bilde med henne og kom nær stoffet så kjente jeg at det var utrolig dårlig kvalitet. Litt sånn plastikk-aktig :s Skal sies at hun jeg kjenner måtte bruke flere tusen for å få sydd kjolen til riktige mål her i Norge. Hun orket heller ikke å være med på å danse fordi kjolen var så utrolig tung og klam.. Veldig kjedelig for henne :/

MEN, dersom økonomien er stram, så ville jeg heller ha kjøpt en brukt på finn, eller gått på Agape. Der har de kjoler helt ned i 3000,- :) Sjekk iallefall alle muligheter før du bestiller.. my best advise!

Anonymous poster hash: 5ce77...a69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...