AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Det er han mannen som står og danser og har blinkende lys. Og så står det "Vi bryr oss ikke om hvordan du bruker lyspærene dine" og så i neste øyeblikk så leverer han de i en sånn lyspæresorteringsboks, og så står det "men vi bryr oss om hvordan du kaster de" Det er en sånn morsom melodi med sånn hawaiitrommelyd. Har lyst på den sangen! Anonymous poster hash: e33bd...b9a
Nimorna Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 (endret) Kul reklame Sangen ble visst laget spesielt til den filmen, du kan lese kommentarene under denne youtubevideoen edit: pokker, jeg ville bare linke til siden så du kunne se kommentarene, ikke vise selve videoen her. Men om du søker etter kampanjefilm sortere.no på youtube kommer du inn på siden. http://www.youtube.com/watch?v=fS8bMuyN5Lo Endret 24. januar 2014 av Nimorna
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Ååå der er den jo!!! Jeg digger den låta!! Jeg har også lyst å stå sånn hjemme!! Håper det kommer en lengre versjon!! Takk Nimorna -ts Anonymous poster hash: e33bd...b9a
Nimorna Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 De jobber med å få rettigheter til en lengre versjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå