AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #1 Skrevet 24. januar 2014 Hei! Etter samlivsbrudd, nedturer og oppturer, fant jeg mye trøst av dere her inne. Det er mange gode råd å få samt en del mindre konstruktiv kritikk. Jeg tar meg selv i å oppdatere KG ihvertfall 10 ganger om dagen og mange av innleggene gjør meg ofte forvirret over mine egne tanker og ståsted, mens andre får meg til å reflektere å styrke meg som person og det jeg står for Hovedsaken er at jeg føler meg avhengi av dere her inne! Jeg har mange gode veninner, men her kan jeg være akkurat den jeg vil være og jeg er sikkert bare en av mange som føler at dette forumet har vært med på å løfte meg opp fra tunge tider! Mange av de gode rådene jeg har fått, vet jeg ikke hvem er ifra engang, men gud så hjelpsomt det har vært! Tusen takk! Anonymous poster hash: 5a956...df1 5
Gjest Kv84 Skrevet 24. januar 2014 #2 Skrevet 24. januar 2014 Hei! Etter samlivsbrudd, nedturer og oppturer, fant jeg mye trøst av dere her inne. Det er mange gode råd å få samt en del mindre konstruktiv kritikk. Jeg tar meg selv i å oppdatere KG ihvertfall 10 ganger om dagen og mange av innleggene gjør meg ofte forvirret over mine egne tanker og ståsted, mens andre får meg til å reflektere å styrke meg som person og det jeg står for Hovedsaken er at jeg føler meg avhengi av dere her inne! Jeg har mange gode veninner, men her kan jeg være akkurat den jeg vil være og jeg er sikkert bare en av mange som føler at dette forumet har vært med på å løfte meg opp fra tunge tider! Mange av de gode rådene jeg har fått, vet jeg ikke hvem er ifra engang, men gud så hjelpsomt det har vært! Tusen takk! Anonymous poster hash: 5a956...df1 Kjempefint med Kvinneguiden, for å snakke, her tør man si hva en føler innerst inne og det er en stor glede å kunne skrive og tenke over ting, se andre sider av saken og ja, det er en fin avhengighet å være på Kvinneguiden! Så enig med deg!
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #3 Skrevet 24. januar 2014 Kjempefint med Kvinneguiden, for å snakke, her tør man si hva en føler innerst inne og det er en stor glede å kunne skrive og tenke over ting, se andre sider av saken og ja, det er en fin avhengighet å være på Kvinneguiden! Så enig med deg! Absolutt! Hadde den formening om at disse forum-greiene bare var sprøyt, men så feil kan man altså ta! Anonymous poster hash: 5a956...df1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 (endret) Du er ikke den eneste som er avhengig av KG. Endret 24. januar 2014 av Mrs. Random Nick
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå