Gå til innhold

Hjelp til snitt på overdel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med tips til hva slags type overdel jeg burde ha.
Jeg klarer ikke å finne ut om jeg er epleform eller noe av det andre der. Det jeg plages mest med er å finne topper/overdeler som passer meg. Har fått litt tydeligere definert midje i det siste, men har sånne lovehandles og litt tydelig mage sett fra siden. Har relativt store pupper, noe som gjør at det som ser greit ut rett forfra, ser ut som en søppelsekk fra siden. Uansett så henger liksom stoffet rett ned fra puppene.
Hvis jeg har på meg noe som er trangt, så vises magen altfor godt og gir meg "dårlig-stappet-pølseskinn-looken".
Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen..? :(

Gjest Nanne70
Skrevet

Topper med strategisk plassert drapering:

MK121D015-O11@1.1.jpg

BE621D03T-801@1.1.jpg

Eller peplum:

VE121D0EN-Q00@1.1.jpg

MB121D01O-C00@1.1.jpg

Skrevet

jeg har litt mage og peplum-topper gjør at jeg ser enda tykkere ut rundt midjen

Anonymous poster hash: 2b094...e94
Gjest Nanne70
Skrevet

jeg har litt mage og peplum-topper gjør at jeg ser enda tykkere ut rundt midjen

Anonymous poster hash: 2b094...e94

Ok, men tror du ikke det kommer litt an på snittet på toppen også? Jeg foreslår bare at TS prøver, det kan jo tenkes at det fungerer for henne :)

Skrevet

Den øverste var i alle fall utrolig fin, syns jeg, tror den kan funke på meg!:) Kan jeg spørre hvor du fant den? :) Og nr. 2 tror jeg også kan funke! Har prøvd en peplum en gang, og det funka ikke:P Men kanskje det var feil snitt e.l. Tusen takk for input! :)

Gjest Nanne70
Skrevet

Den øverste var i alle fall utrolig fin, syns jeg, tror den kan funke på meg! :) Kan jeg spørre hvor du fant den? :) Og nr. 2 tror jeg også kan funke! Har prøvd en peplum en gang, og det funka ikke:P Men kanskje det var feil snitt e.l. Tusen takk for input! :)

Har funnet alle toppene på Zalando.no, den øverste er Michael Kors og den andre Bench. Om du bruker en hold-inn-overdel under, sitter de nok enda finere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...