Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjefen min har søkt meg opp på sosialt media, uten å gå nærmere inn på hvilken side det er kan jeg se han har besøkt profilen min ved mer enn en anledning.

Hvordan skal jeg reagere på dette`? Late som ingenting?

Trenger selvsagt ikke bety noe spesielt , men syntes det er litt pussig.

Anonymous poster hash: 0818c...544
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er sikkert enten nysgjerrig eller så syns han du er pen. Om du skal ta det opp så ville jeg sagt ser at du også har .... :)

Anonymous poster hash: 83afd...152
Skrevet

Han er sikkert enten nysgjerrig eller så syns han du er pen. Om du skal ta det opp så ville jeg sagt ser at du også har .... :)

Mulig han er nysgjerrig men er spartsomt med informasjon på profilen så det eneste interessante der blir evt. det ene bildet jeg har :P Er ikke godt å si, men får håpe det bare er det og ikke noe annet rart :o

Skrevet

Da syns han nok det ene bildet du har er verdt å se på :P Eller kanskje han lurte på om dere hadde felles venner og skulle vise det ti noen?

Skrevet

Sjefen min har søkt meg opp på sosialt media, uten å gå nærmere inn på hvilken side det er kan jeg se han har besøkt profilen min ved mer enn en anledning.

Hvordan skal jeg reagere på dette`? Late som ingenting?

Trenger selvsagt ikke bety noe spesielt , men syntes det er litt pussig.

Synes ikke det er noe pussig over det.

Anonymous poster hash: 9150e...d3a

Skrevet

Er det Linkedin så er han sikkert nysgjerrig på om du kan se ut til å være på jakt etter noe nytt.

Linkedin er vel det eneste sosiale mediet der man kan se hvem som har sett profilen din...

Skrevet

Er det Linkedin så er han sikkert nysgjerrig på om du kan se ut til å være på jakt etter noe nytt.

Linkedin er vel det eneste sosiale mediet der man kan se hvem som har sett profilen din...

Det er ikke LinkedIn - noe som forøvrig ikke ville falt seg unaturlig ettersom det er mer en professjonel plattform slik jeg ser det.

Skrevet

Det er ikke LinkedIn - noe som forøvrig ikke ville falt seg unaturlig ettersom det er mer en professjonel plattform slik jeg ser det.

Vel, jeg kommer ikke på andre sosiale medier der en besøkende på en profil ses.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hvordan kan man se at andre har søkt en opp på sosiale medier?

Skrevet

Ts mener sikkert en datingside ;) Ettersom h*n reagerer på det.

Men slapp av. Ingen bruker datingsider for å møte de man allerede kjenner. Han har sikkert bare fått et treff på deg og blitt nysgjerrig.

Anonymous poster hash: abf02...381
Skrevet

Men forøvrig så skjønner jeg at det ikke er så veldig gøy å føle at sjefen "følger med". Sjefen min (samme kjønn og gift og sånn, så jeg vet at det ikke er noen dypere interesse der) legger meg til på ALLE sosiale medier. Har null problemer med face, men hun har funnet meg på twitter, lagt meg til på snapchat, instagram osvosv.

Vi har en veldig god tone, derfor får jeg meg ikke til å blokke/avvise, men jeg synes det er litt kjipt at hun ikke har det samme behovet for en viss distanse. Det er 20 år mellom oss også, så samme hvor godt vi kommer overens på jobb så ser jeg liksom ikke helt BFF-potensiale der.

Anonymous poster hash: abf02...381

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...