Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Baksnakking er alltid en uting, men hvorfor baksnakker enkelte kvinner venner de faktisk henger med frivillig?

Endret av Summers
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Frivillig" er et veldig relativt begrep i denne sammenhengen.

Anonymous poster hash: a6e9b...04f
  • Liker 2
Skrevet

Folk som baksnakkker har som regel dårlig selvfølese :opplyser:

Skrevet

Med baksnakking så regner jeg med du mener drittslening om en venninne til en annen venninne? Jeg kan si ting som irriterer meg ved venninnene mine til mannen min for å få det ut og få råd, men jeg sier ikke noe om vennene mine til andre venner som jeg ikke kunne sagt direkte til dem også.

Anonymous poster hash: a3f29...f5e
Skrevet

For å få ut frustrasjon til en annen venninne, hvis den andre venninnen har gjort noe kjipt? Det er lov det. Så lenge man ikke slenger dritt bare for å slenge dritt.

Anonymous poster hash: 91783...9b1
  • Liker 2
Skrevet

Kvinner er sinnsyk... enkelt og greit

Skrevet

Menn baksnakker mye mer enn kvinner!?!?!?

Slutt med alle disse lame trådene om oss jenter. Dere menne er roten til alt vondt, dere dreper, voldtar og lyger mer enn oss! Kastrer alle menn.

JA TIL FEMINISME.

Anonymous poster hash: e7923...55b
  • Liker 2
Skrevet

26224_355027324475_5508766_n.jpg?lvh=1

• Liker 7
Gjest Awzm me
Skrevet

Vi har så lite å snakke om ellers, så det er dette felles øyeblikket hvor vi kan henge ut en spesiell person, som får oss til å ha en "likhet"

Skrevet

Vi har så lite å snakke om ellers, så det er dette felles øyeblikket hvor vi kan henge ut en spesiell person, som får oss til å ha en "likhet"

Så derfor skal en annen person lide og bli mindre likt?! Nei, da er det bedre ikke å si noe. Har du ikke noe fint å si så ikke si noe!

Gjest Awzm me
Skrevet

Så derfor skal en annen person lide og bli mindre likt?! Nei, da er det bedre ikke å si noe. Har du ikke noe fint å si så ikke si noe!

Jeg må kanskje tilføye at det innlegget ikke var 100% seriøst :)

Liker ikke å baksnakke venninner selv

Skrevet

Dette gjør da vitterlig menn også. Personlig opplever jeg at menn gjør det i mye større grad, men fordi de sier det i en morsom "tone" så er det liksom greit.

Anonymous poster hash: e7c6a...34b
  • Liker 8
Gjest Absolutt
Skrevet

De kvinnene jeg kjenner/ har kjent som har baksnakket egne venner har det til felles at de lever ett relativt uspennende liv og trives med å skape litt drama. Forsøker i alle fall. Samme kvinnene kommer ofte med mye spekulasjoner om andres liv også.

Skrevet

De kvinnene jeg kjenner/ har kjent som har baksnakket egne venner har det til felles at de lever ett relativt uspennende liv og trives med å skape litt drama. Forsøker i alle fall. Samme kvinnene kommer ofte med mye spekulasjoner om andres liv også.

Enig!
Gjest Katten.
Skrevet

Vi er skapt sånn.

Nu-uh.

Kvinner er gjennomsnittlig bedre på det sosiale enn menn, slik at deres sosiale interaksjon har en tendens til større dybde enn menns, men at det gjør dere skapt for baksnakking er vesentlig feil.

Dog kan man si at sosialisering dermed muligens er viktigere for kvinner, slik at enhver form for aggressivitet må gjøres i det skjulte for å bevare ens sosiale goder, men fortsatt kunne angripe en motpart.

Tror jeg klarte å forvirre meg selv nå. Glad jeg er mann. Har jeg uenigheter med folk, kan vi slå det ut kontra å spre patetisk splid.

• Liker 1
Skrevet

Baksnakking er alltid en uting, men hvorfor baksnakker enkelte kvinner venner de faktisk henger med frivillig?

Hvorfor gjør menn det samme?

• Liker 1
Skrevet

Felles fiende skaper samhold. Lite å snakke om. Lav selvfølelse, fint å heve seg på andres bekostning.

Gjest Inferno
Skrevet

Løser som regel intriger med en øksekamp på liv og død, jeg. Bang, bang, ferdig til lunsj.

• Liker 1
Gjest Summers
Skrevet

Kvinner er gjennomsnittlig bedre på det sosiale enn menn,

Er det det? Tror det er flere kvinner som vil ha kompiser enn menn som vil ha jentevenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...