Gå til innhold

Forstår ikke daten, svarer kort plutselig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har data en gutt i omtrent en måned nå, akkurat nå er han på jobb (jobber offshore) men hver kveld pleier vi å prate masse i telefonen, og laaange meldinger og nattameldinger. (Ganske klissete) Før han reiste på jobb (er vel ca en uke siden han reiste) så var vi sammen så og si hver eneste dag, minus noen kvelder der jeg jobba eller noen av oss skulle noe annet på kveldstid)

Så frem til i dag har vi hatt lange telefonsamtaler på kveldene, og lange meldinger etter vi har snakka i tlf.. Han pleier å legge seg rundt 22-23.

Mens i kveld var det annerledes, det var han som ringte meg, og prata ganske mye osv.. så plutselig ble det masse stillhet mellom oss, vi hadde ikke noe å snakke om, gikk ikke ann å ha en ordentlig samtale. Så sa han at han måtte gå og legge seg, sa god natt og la på. Sa ikke at han var glad i meg, at jeg skulle drømme søtt osv.. noe som han alltid gjør. I etterkant fikk jeg en melding av han der han skrev "God natt :)" altså, ikke noe hjerter, lang tekst eller noe.. Som vi alltid pleier å sende. Jeg skrev at han måte sove godt, og drømme søtt osv.. og fikk svar "Du også :)" ..

Rart han plutselig ble så kort og stille. :( For i begynnelsen av samtalen så plapret han i vei om alt mulig.. Jeg er 99 % sikker på at jeg ikke sa noe "galt" heller..

Helt fra starten av har det vært han som har vært mest "på". Han som tok intiativet til alt, jeg var mer usikker i begynnelsen. Etterhvert ble jeg sikker på at han er noe jeg ville satse på, og er forelsket..

Syntes det er så frustrerende at det er slik som det ble nå. :( Aner ikke hva som fikk han til å bli så plutselig kort.. Han var ikke spesielt trøtt eller noe når vi prata heller..

Høres kanskje dumt ut, men jeg sitter faktisk og gråter nå. Orker ikke å miste han, han er helt fantastisk.. Er dette ikke ganske rar oppførsel?

Anonymous poster hash: 67136...fa7
Videoannonse
Annonse
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet (endret)

Hæ? Han svarer kort en kveld og du er helt i fra deg? Dere har prata mye i flere døgn, så det er ikke rart at det ble litt stille i telefonen i dag. Det er grense på hvor mye nytt man kan snakke om hver dag.

Han sendte deg også natta melding etter samtalen. SLAPP AV!!!! :fnise:

Endret av Lady.In.Heels
  • Liker 2
Skrevet

Ro deg ned. det her er virkelig ingen krise

Anonymous poster hash: 9e18e...56e
Skrevet

Oi, obsessive much?

Ro deg ned noen hakk...

Anonymous poster hash: 8cb7a...c81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...