Meline37 Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Er det kvinnens feil at hun finner en mann som bruker henne for sex? Hva mener dere om dette temaet. Jeg har opplevd dette en del.. det å føle at jeg blir brukt for sex... eller for å si begge er jo med på sexen, men..... jeg føler at en del menn kun er ute etter den delen av meg.... og det er ikke så lett... Jeg sier klart og uttrykkelig at jeg søker forhold... men det som skjer er at de mulig later som om de gjør det samme, og når de har meg på kroken så merker jeg bare mer og mer at det er kun sexen de vil ha...... Og da rygger jeg.... Det er mulig mange menn i alderen 34-48 , som kun er ute etter sex.... ihvertfall på nettdatingen. Noen som har formeninger. 1
momo Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Det kommer veldig an på hvor naiv kvinnen er. Noen ganger blir man virkelig lurt, og andre ganger så burde man ha sett at det bare er sex de er ute etter. Jeg er selv 35 år, og min erfaring er og at det er mange menn som bare er ute etter sex. Har nok lært meg å se det tidlig, så vi rekker aldri å havne i seng før jeg finner det ut. Men har blitt lurt jeg og. Men er nok lurt å ikke ha sex for tidlig, og være ekstra skeptisk hvis det er en mann som prater mye om sex. 3
Gjest Halvor Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Ja og nei. Enten er han veldig flink til å overbevise om noe annet eller så er dama ganske dum som ikke skjønner det.
Meline37 Skrevet 23. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2014 Synes det er noe galt med de menn som ikke kan snakke ærlig om hva de søker og er ute etter. Er de ute etter sex så kan de vel si det rett ut, og avstå kvinnen som ikke er det. 3
Limah Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 (endret) Treffer du menn som insisterer på hjemmedater er det lett å skjønne hva de er ute etter. Endret 23. januar 2014 av Limah 3
Gjest Summers Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Synes det er noe galt med de menn som ikke kan snakke ærlig om hva de søker og er ute etter. Er de ute etter sex så kan de vel si det rett ut, og avstå kvinnen som ikke er det. Ja, ingen liker å bli lurt. Men det hjelper jo ikke å be folk slutte å lure det eneste du faktisk kan endre på er jo ditt eget liv. 1
Thumbeline Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Ja og nei. Enten er han veldig flink til å overbevise om noe annet eller så er dama ganske dum som ikke skjønner det. Ja, for hvor mange har ikke gått i den fella da?? Er vel ikke dum selv om man velger å tro positivt om den personen man dater.. 1
Meline37 Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2014 Ja , det er jo fullt lov å lure. Men det er utrolig dumt gjort. Hadde bare alle snakket ærlig , så hadde det vært enklere. Men slik er det desverre ikke. Det blir sånn at man har til oppgave å luke ut de som kan lure oss selv....
Meline37 Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2014 Ja, for hvor mange har ikke gått i den fella da?? Er vel ikke dum selv om man velger å tro positivt om den personen man dater.. Enig i det du sier.... Hvis noen kan kalle ei dame dum fordi hun tror at den hun dater snakker ærlig, så ...... nei....er jo galt å bare tro negativt og tro at den en dater lyver og..... Man skal jo stole på at vedkommende snakker sant. Men nei egentlig så skal man ikke stole på det heller :
waco Skrevet 24. januar 2014 #10 Skrevet 24. januar 2014 (endret) Enig i det du sier.... Hvis noen kan kalle ei dame dum fordi hun tror at den hun dater snakker ærlig, så ...... nei....er jo galt å bare tro negativt og tro at den en dater lyver og..... Man skal jo stole på at vedkommende snakker sant. Men nei egentlig så skal man ikke stole på det heller : Åssen veit du at du har lyst til å være i forhold med alle disse mennene du puler på da? Jeg kunne ikke ligget med en dame som jeg ikke kunne vært sammen med, hvis du skjønner hva jeg mener? Endret 24. januar 2014 av waco 2
Meline37 Skrevet 24. januar 2014 Forfatter #11 Skrevet 24. januar 2014 Åssen veit du at du har lyst til å være i forhold med alle disse mennene du puler på da? Jeg kunne ikke ligget med en dame som jeg ikke kunne vært sammen med, hvis du skjønner hva jeg mener? Jeg søker kjærligheten. Det står i profilen at jeg ønsker kun å møte en person som er ute etter et seriøst forhold. Dersom en person er ute etter bare sex med meg så vil jeg ikke ha kontakt. Dette vet de. Men allikevel skjer det gjentatte ganger..... Mennene vil ha sex med meg.....I begynnelsen så vil de gjøre litt andre ting sammen med meg, men så fort jeg får tiltro til de og vi havner i senga så vil de kun møte meg hjemme hos meg helst, eller hjemme hos dem. Men ikke utenfor dørene... Jeg tar jo det til meg ganske så negativt... For da tror jeg at de kun vil ha sex. De begynner å fokusere på kos , kyss og sex hele tiden.... Mens de snakker ikke om annet. Og da finner jeg ut : ja jeg er tiltrukket, men vil bli kjent, men hvis personen bare vil knulle hver gang så tror jeg at han ikke er interessert i meg. Jeg har bare sex selv med menn jeg har interesse for. Men jeg mister interessen når de viser seg useriøse og da gidder ikke jeg å møte de mer. Men de vil møtes hele tiden... 1
Nettinettet Skrevet 24. januar 2014 #12 Skrevet 24. januar 2014 Synes det er noe galt med de menn som ikke kan snakke ærlig om hva de søker og er ute etter. Er de ute etter sex så kan de vel si det rett ut, og avstå kvinnen som ikke er det. Realiteten er at de fleste ikke er ute etter sex, men etter en stund sammen så blir det til at det kun dreier seg om sex og ikke noe annet. Altså man kommer ikke videre til at det blir noe mer. Det kan være fordi man ser at man ikke passer sammen, mister gnisten eller andre ting. http://denrette.com/han-var-bare-ute-etter-sex/ 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #13 Skrevet 24. januar 2014 Grunnen er selvforklarende, de mennene som ønsker å være i forhold i alderen 35+ er i forhold. Menn som ønsker å være i forhold og som kan bevise det ved f.eks lengre samboerforhold er ganske attraktive på markedet. Jenter som har "latt seg lure" av en haug med tullinger fremstår ikke så veldig attraktiv. Jeg ville ha unngått å ha sex på en god stund i din situasjon innfør f.eks at det ikke blir sex før du har data en fyr i 3 måneder, da siler du ut de mennene som bare er ute etter sex, mens de mennene som er noe å satse på blir igjen. Da slipper du å ligge så mye rundt. Anonymous poster hash: c20bc...4b3
Nettinettet Skrevet 24. januar 2014 #14 Skrevet 24. januar 2014 Grunnen er selvforklarende, de mennene som ønsker å være i forhold i alderen 35+ er i forhold. Menn som ønsker å være i forhold og som kan bevise det ved f.eks lengre samboerforhold er ganske attraktive på markedet. Jenter som har "latt seg lure" av en haug med tullinger fremstår ikke så veldig attraktiv. Jeg ville ha unngått å ha sex på en god stund i din situasjon innfør f.eks at det ikke blir sex før du har data en fyr i 3 måneder, da siler du ut de mennene som bare er ute etter sex, mens de mennene som er noe å satse på blir igjen. Da slipper du å ligge så mye rundt. Anonymous poster hash: c20bc...4b3 Dette er absolutt ikke sant! Det er mange menn der ute som er interessert i et forhold, og sikkert mange av de mennene vi kvinner mener "bare er ute etter sex" også. Det handler om hvem man passer sammen med og hva man ønsker ut av en relasjon. Jeg tror at når to mennesker treffes så har de det samme utgangspuktet. Begge ønsker å finne seg en kjæreste, men ofte finner man ut underveis at man ikke passer sammen. En av partene er ofte litt mer "desperat" enn den andre og vil fortsette å treffes selv om det ikke egentlig er rett, og hvem takker vel nei til regelmessig sex?? 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #15 Skrevet 24. januar 2014 Jeg syntes ikke det er så konstruktivt å se på hvem som har skyld eller ikke, man er jo menneskelig og kan bli sjarmert av folk som "bare bruker en". Men på sikt så bør man nok titt litt på hva slags menn man velger hvis man sitter igjen med følelsen av å ha blitt brukt hver eneste gang. Anonymous poster hash: bc14e...455
Nettinettet Skrevet 24. januar 2014 #16 Skrevet 24. januar 2014 Jeg syntes ikke det er så konstruktivt å se på hvem som har skyld eller ikke, man er jo menneskelig og kan bli sjarmert av folk som "bare bruker en". Men på sikt så bør man nok titt litt på hva slags menn man velger hvis man sitter igjen med følelsen av å ha blitt brukt hver eneste gang. Anonymous poster hash: bc14e...455 Selvfølgelig er det viktig å tenke konstruktivt rundt hvorfor forholdene man har ikke fungerer, og hvem som egentlig har skyld i det. Det er slik man lærer og vokser slik at man ikke gjør de samme feilene igjen. Synes det er for dumt at mennene alltid skal få skylda! 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #17 Skrevet 24. januar 2014 Selvfølgelig er det viktig å tenke konstruktivt rundt hvorfor forholdene man har ikke fungerer, og hvem som egentlig har skyld i det. Det er slik man lærer og vokser slik at man ikke gjør de samme feilene igjen. Synes det er for dumt at mennene alltid skal få skylda! Ja, det er konstruktivt å se på hvorfor, men ikke hvem som har skylda. Hvorfor så opptatt av å fordele skyld den ene eller andre veien? Jakten på en syndebukk ender gjerne opp med noe som blokkerer en fra å gjøre videre (og kanskje gode) erfaringer, enten det dreier seg om å skylde på den andre eller en slags intern samvittighet. Anonymous poster hash: bc14e...455
Nettinettet Skrevet 24. januar 2014 #18 Skrevet 24. januar 2014 Ja, det er konstruktivt å se på hvorfor, men ikke hvem som har skylda. Hvorfor så opptatt av å fordele skyld den ene eller andre veien? Jakten på en syndebukk ender gjerne opp med noe som blokkerer en fra å gjøre videre (og kanskje gode) erfaringer, enten det dreier seg om å skylde på den andre eller en slags intern samvittighet. Anonymous poster hash: bc14e...455 Hvis du har inntrykket av at jeg er opptatt av å fordele skyld den ene eller den andre veien så har jeg ikke vært flink nok til å utrykke meg, for det er absolutt ikke noe som jeg mener er det viktgiste. Jeg er mer for at vi ikke skal gi skylda på den andre automatisk, og heller kanskje se om vi selv kan være en medvirkende årsak til resultatet. Enten fordi vi velger feil menn, eller fordi vi ikke er flink nok til å se hvor ting er i ferd med å føres.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #19 Skrevet 24. januar 2014 Hvis du har inntrykket av at jeg er opptatt av å fordele skyld den ene eller den andre veien så har jeg ikke vært flink nok til å utrykke meg, for det er absolutt ikke noe som jeg mener er det viktgiste. Jeg er mer for at vi ikke skal gi skylda på den andre automatisk, og heller kanskje se om vi selv kan være en medvirkende årsak til resultatet. Enten fordi vi velger feil menn, eller fordi vi ikke er flink nok til å se hvor ting er i ferd med å føres. Jeg forholder meg kun til det du skriver, men det du skriver her er jo helt noe annet. Å være medvirkende årsak er på ingen måte det samme som å ta skylda men det er mer konstruktivt. Alle har ansvar for sine egne forhold og det er som regel ikke slik at ting enten er den enes eller andres feil. Anonymous poster hash: bc14e...455
Nettinettet Skrevet 24. januar 2014 #20 Skrevet 24. januar 2014 Jeg forholder meg kun til det du skriver, men det du skriver her er jo helt noe annet. Å være medvirkende årsak er på ingen måte det samme som å ta skylda men det er mer konstruktivt. Alle har ansvar for sine egne forhold og det er som regel ikke slik at ting enten er den enes eller andres feil. Anonymous poster hash: bc14e...455 Ja men jeg mener at det er viktig å finne ut hvem som har skylden, selv om jeg ikke synes det er viktig å fordele skylden på den ene eller den andre siden. Jeg mener at det viktgiste man kan gjøre når man har forhold som ikke fungerer, er å se det hele utenfra med nøytrale øyne for å se hva som fører til at det resultatet blir som det blir. Det er alt for lett for kvinner å skylde på at menn ikke vil ha forhold, når sannheten er at de ikke vil ha et forhold med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå