AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Del Skrevet 23. januar 2014 Kjæresten og jeg har lyst til å finne på noe litt nytt til helga. Det handler da om sex. Først skal vi lage mat sammen, men etter det ender det nok i senga. Jeg har lyst til å overraske han litt og være litt leken. Tenkte litt å foreslå klespoker, men det er litt kjedelig.. Noen tips?Anonymous poster hash: 60f18...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
El Duderino Skrevet 23. januar 2014 #2 Del Skrevet 23. januar 2014 Rising med slikkepotten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan Skrevet 23. januar 2014 #3 Del Skrevet 23. januar 2014 Bak noen kaker og bruk filmen i denne tråden som inspirasjon http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=804115 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Del Skrevet 23. januar 2014 Hahah! Blir nok ikke noe sånt nei! :'DAnonymous poster hash: 03f54...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kongenavtys Skrevet 23. januar 2014 #5 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) k Endret 23. januar 2014 av kongenavtys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 24. januar 2014 #6 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Kjøp Dagbladet! De har daglige oppdateringer om hvordan man kan stabilisere den synkende lystkurven i langvarige parforhold. Hva skal man med vitenskap når man har Dagbladet Endret 24. januar 2014 av Mike Waters 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 24. januar 2014 #7 Del Skrevet 24. januar 2014 Kjøp Dagbladet! De har daglige oppdateringer om hvordan man kan stabilisere den synkende lystkurven i langvarige parforhold. Hva skal man med vitenskap når man har Dagbladet Mener å huske at magasinet Cosmopolitan også visstnok skal ha mange tips for et vellykket samliv. Fraskriver meg selvsagt alt ansvar for det som måtte skje om disse blir prøvd i virkeligheten, men underholdende er det sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #8 Del Skrevet 24. januar 2014 Dobørste. Tobben og Ina Stina-style. Anonymous poster hash: 5f36c...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #9 Del Skrevet 24. januar 2014 Eventuelt fruktkostymene til Mads og Madammen. Anonymous poster hash: 5f36c...afb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 24. januar 2014 #10 Del Skrevet 24. januar 2014 Lag noen lapper hver som beskriver enkelt hva partneren skal gjøre for/med deg. Legg lappene i et glass og bli enig om hvem som skal trekke først. Vær vågal. Gi hverandre også et frikort hver. Man vet ikke hvor dirty lappene til kjæresten er så det er lurt å spare på frikortet. Bli enig i at det må gjennomføres. Det er ikke lov å trekke seg bortsett fra å bruke sitt ene frikort. Man kan også lage en "truth or dare" versjon. Lager man noen lapper kan de vare gjennom en hel helg. Veldig gøy og anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 24. januar 2014 #11 Del Skrevet 24. januar 2014 Send en PM til "old papa san" så skal jeg hjelpe deg/dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 26. januar 2014 #12 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Mener å huske at magasinet Cosmopolitan også visstnok skal ha mange tips for et vellykket samliv. Fraskriver meg selvsagt alt ansvar for det som måtte skje om disse blir prøvd i virkeligheten, men underholdende er det sikkert! Cosmopolitan er toneangivende når det gjelder å endre biologiske utfordringer knyttet til "ukjente" seksuelle begreper som variasjon og mangfold, sex på kjøkkenbordet og litt rosedryss i badekaret og vips så er kjærligheten på rett spor igjen............... Endret 26. januar 2014 av Mike Waters Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 26. januar 2014 #13 Del Skrevet 26. januar 2014 Send en PM til "old papa san" så skal jeg hjelpe deg/dere Hun spør om klespoker og du tilbyr trekant? Spenstig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 26. januar 2014 #14 Del Skrevet 26. januar 2014 Ikke akkurat villt, men det kan være ganske turn on. F.eks din kjæreste skal enten ligge eller sitte, mens du kysser, slikker, stryker, whatever for å tease han. Men, han får ikke lov til å ta på deg. Tar han på deg "taper" han, og da får du gjøre akkurat hva du vil med han. Blir vel kalt "How hot" om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 26. januar 2014 #15 Del Skrevet 26. januar 2014 Vi leker ofte rollespill, der han er en forelder, jeg er lærer som inviterer til kontaktmøte, eller jeg er sykesøster og han pasient som må undersøkes, osv.. Da kler vi oss litt ut, han får ikke se meg før jeg kaller han inn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå