AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Jeg synest det er verst når to menn krangler. Menn blir fort hissige og tyr til vold. Men det er jo selvsagt vondt når to kvinner krangler og bryter hverandre ned psykisk. Anonymous poster hash: 542d3...bf2
makkapakka Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 syns det er morsomt når to kvinner krangler, hyler og skriker og lugger hverandre og klorer med lange lakkerte negler... ikke minst for en kjerringkjeft som kommer frem på damer. 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Det er ikke særlig spennende når jenter slåss. Ingen som blir skadd. http://www.youtube.com/watch?v=yHHPjTg-1Ko Det er mye morsommere når menn slåss. Da spruter blodet i alle retninger! Anonymous poster hash: f7078...ddd
Djungelvrål Skrevet 24. januar 2014 #4 Skrevet 24. januar 2014 Kvinner er verst fordi de er mye mer usaklige. 2
Gjest Inferno Skrevet 24. januar 2014 #5 Skrevet 24. januar 2014 Har kommet verst ut av det mot menn, men kvinner er desidert de mest plagsomme.
_Aries Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Kvinner. De er oftest mest utspekulerte. Utfrysning, baksnakking, ryktespredning osv. Krangel mellom kvinner drøyer som oftest ganske lenge. Menn derimot, slåss litt og neste dag er alt glemt og de er gode venner.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #7 Skrevet 24. januar 2014 Synes det er verst når kvinner krangler, for da sitter det gjerne i mye lenger. Vi gutta kan dra til hverandre, så er det en avmålt klem og deretter en øl. Det finnes jo selvsagt unntak fra det, men det går fort over og spliden varer sjelden så lenge at det preger vennegjengen. Med kvinner er det (spesielt i ung alder) gjerne sånn at man må velge side i konflikten. Det er ikke vondt ment, men jeg synes oppriktig at det er langt greiere å forholde seg til når vi menn krangler. Det er voldsomt og teit, men det er hardt inn og raskt ut fremfor en skyttergravskrig over dager, uker eller til og med måneder. Som sagt, det finnes unntak, men det er jo en tendens, så når man først skal velge mellom kvinners krangling og menns krangling blir det sånn. Anonymous poster hash: 9eb12...d83 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #8 Skrevet 24. januar 2014 Synes det er verst når kvinner krangler, for da sitter det gjerne i mye lenger. Vi gutta kan dra til hverandre, så er det en avmålt klem og deretter en øl. Det finnes jo selvsagt unntak fra det, men det går fort over og spliden varer sjelden så lenge at det preger vennegjengen. Med kvinner er det (spesielt i ung alder) gjerne sånn at man må velge side i konflikten. Det er ikke vondt ment, men jeg synes oppriktig at det er langt greiere å forholde seg til når vi menn krangler. Det er voldsomt og teit, men det er hardt inn og raskt ut fremfor en skyttergravskrig over dager, uker eller til og med måneder. Som sagt, det finnes unntak, men det er jo en tendens, så når man først skal velge mellom kvinners krangling og menns krangling blir det sånn. Anonymous poster hash: 9eb12...d83 Kommer jo an på om konflikten kommer utenfra eller innen vennegjengen det. Mitt inntrykk er at kvinners slossing mye sjeldnere fører til alvorlige konfrontasjoner uavhengig om det kommer en kvinne utenfra som ypper med en venninne i "gjengen". For menn er det litt annerledes. Der er det som regel slik du beskriver så lenge begge mennene er innenfor vennegjengen, men det kan bli veldig stygt dersom en ekstern mann kommer og ypper, rett og slett fordi man ikke kjenner han og ikke vet hva han er i stand til eller hvor langt han er villig til å gå. Slike kamper ender da mye raskere opp med å kjempe for livet i form av slag mot strupehode, farlige kampsportteknikker eller bruk av våpen etc. Anonymous poster hash: 103a4...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #9 Skrevet 28. januar 2014 Kvinner er verst fordi de er mye mer usaklige. Ærlighet, at last! takk Anonymous poster hash: 771bf...ea5
Gorgonzola Skrevet 28. januar 2014 #10 Skrevet 28. januar 2014 Kvinner er verst fordi de er mye mer usaklige. Hovedregel #1, enten det er krangel fysisk eller på KG
Gjest Riskjeks Skrevet 28. januar 2014 #11 Skrevet 28. januar 2014 Bortsett fra at de fleste menn er fysisk sterkere enn kvinner/mer "sosialisert" til å bruke vold, tror jeg ikke det er så stor forskjell på hvordan kvinner og menn krangler, de individuelle forskjellene er langt større.
super-s Skrevet 28. januar 2014 #12 Skrevet 28. januar 2014 Jeg vet egentlig ikke. Hos menn er det som regel bang bang ferdig, men det kan ende med ganske store skader. Hos kvinner er det gjerne mye stygt som blir sagt, og kranglene varer ofte mye lengre. Jeg ville kanskje heller fått et slag i trynet enn å bli baksnakket og slengt masse dritt til over tid.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #13 Skrevet 28. januar 2014 Jeg syns begge parter kan være like jævlige. Det er bare dumt å innbille seg at menn krangler og neste dag smiler de. Kjenner til flere som er bitre uvenner et helt liv. Både kvinner og menn. Kan dere ikke slutte med den målingen av hvem som er verst av kvinner og menn??? Anonymous poster hash: 75417...88b
Haru Skrevet 28. januar 2014 #14 Skrevet 28. januar 2014 Kan dere ikke slutte med den målingen av hvem som er verst av kvinner og menn??? Anonymous poster hash: 75417...88b enig, burde heller dømme hvilke land er mer diplomatiske en andre vi kan ta oss en skikkelig FN - samtale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå