Gå til innhold

Marsvina spiser meg ut av huset!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 marsvin og på en dag spiser de:

Salatblader, 1 gulrot , agurk, en halv paprika, selleriblader, høy og korn. Det har de bestandig gjort og de er ikke spesielt tykke... De hyler om de ikke får alt dette , mangler gulrota maser de helt til jeg synes synd på dem og kjører i butikken etter gulrot! Akkurat som de har opptelling! Det skal sies at de har 2 store bur med bro i mellom så de har masse boltreplass og er aktive. Får de for mye mat?

Anonymous poster hash: 757cb...4f9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marsvina hyler fordi de forventer mat. Du trenger ikke gi dem alt dette selv om de hyler. En venninne av meg hadde 30 marsvin i en hytte, og de hylte i kor alle 30 når vi kom inn døra. Agurk er også bare vann, så du trenger heller ikke gi de en hel agurk. Gi de litt grønnsaker hver dag. Og noe å gnage på slik at de får slipt ned tennene sine. Vær heller flink i sommerhalvåret og plukk gress ute og løvetann, det elsker de.

• Liker 2
Skrevet

Bortskjemtinger du har :)

Trapp ned på alt untatt høy og pellets.

Marsvin er vanedyr, og de er vant med å få noe hver gang de skriker.

Anonymous poster hash: 81b84...215

• Liker 1
Skrevet

Marsvina hyler fordi de forventer mat. Du trenger ikke gi dem alt dette selv om de hyler. En venninne av meg hadde 30 marsvin i en hytte, og de hylte i kor alle 30 når vi kom inn døra. Agurk er også bare vann, så du trenger heller ikke gi de en hel agurk. Gi de litt grønnsaker hver dag. Og noe å gnage på slik at de får slipt ned tennene sine. Vær heller flink i sommerhalvåret og plukk gress ute og løvetann, det elsker de.

Bortskjemtinger du har :)

Trapp ned på alt untatt høy og pellets.

Marsvin er vanedyr, og de er vant med å få noe hver gang de skriker.

Anonymous poster hash: 81b84...215

Er dere virkelig så treige i nøtta at dere ikke skjønner at dette er trolling?

Anonymous poster hash: df0a5...3d1

• Liker 1
Skrevet

TS her... Hmm ja du har dere har rett! De er utrolig bortskjemte og skal gå litt ned på godbitene:-) den siste kommentaren om treig i nøtta ser jeg selvfølgelig bort i fra!

Anonymous poster hash: 757cb...4f9

Skrevet

Hehehe, jeg lo så godt da jeg leste det innlegget her i går. Måtte lese det i dag også. Jeg ler fortsatt. Har bilder i hodet av kravstore marsvin. Takk for et morsomt innlegg. :)

Anonymous poster hash: 0da02...bd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...