AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg har kontor som ligger slik til at jeg ser rett inn i en gråbyggning og kun det, ingen utsikt. I tillegg kommer det ikke ordentlig dagslys inn da ruten er litt "sotet" for at sollys ikke skal komme inn. Dette er meget sturslig, har jeg rett på kontor med ordentlig vindu? Ikke kan vinduet åpnes heller. Anonymous poster hash: 9a3ed...0f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. januar 2014 #2 Del Skrevet 23. januar 2014 Nei, jeg ser ikke helt hvorfor du skulle ha krav på det? Med mindre det går utover arbeidsmiljøet på en slik måte at du ikke får utført arbeidsoppgavene dine på en god måte. Tenk på alle som jobber i kundesentre og som sitter i åpent landsskap. Mange av dem sitter ikke ved et vindu engang. Mvh Yvonne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Del Skrevet 23. januar 2014 Ok, så jeg må belage meg på 8 timer i stre uten dagslys? Bare litt kjedelig når det i tillegg er mørkt når kommer og går fra jobb. Dagslys hjelper jo på humøret og psyken Anonymous poster hash: 9a3ed...0f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. januar 2014 #4 Del Skrevet 23. januar 2014 Vel, dere har vel lamper og den slags? Jo, jeg er enig i det forsåvidt, men da får man ta seg tur ut i pausene. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #5 Del Skrevet 23. januar 2014 Du kan ha krav på en dagslyslampe Anonymous poster hash: fe387...62b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #6 Del Skrevet 23. januar 2014 Nå kommer KG trollet og sier at du skal være glad for at du har en jobb å gå til Neida, bare tullar Anonymous poster hash: d1c13...483 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 23. januar 2014 #7 Del Skrevet 23. januar 2014 Så lenge det er ordentlig luftanlegg der så får du iallefall lufta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #8 Del Skrevet 24. januar 2014 Her finner du forskriften: http://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2011-12-06-1356 § 2-10 og § 2-11 Ganske åpent for tolkninger... Anonymous poster hash: 74099...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #9 Del Skrevet 24. januar 2014 Det er krav til dagslys i bygninger. Vil tro de har et godkjent bygg. Anonymous poster hash: 580e4...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå