Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, jeg kjøpte spontant billetter til Chippendales-showet i Jessheim i går. MEN, jeg kjøpte til første rad.. Dumdristig? Vil jo helst ikke opp på scenen for å si det mildt. Er det noen andre som skal, eller som har vært på showet deres tidligere som kan fortelle om det er verdt det, eller er det fullt av klisjeer og pinlige øyeblikk?

Anonymous poster hash: e75d0...e06
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fullt av klisjeer, lekre mannfolk, underholdende, gøy og absolutt verd å reise.

• Liker 1
Skrevet

Ha ha, kan vel ikke akkurat regne med noe annet. Man blir litt i sånn modus:Oi! Alle billettene forsvinner brennkvikt, best å kjøpe et par før det blir utsolgt. Men jeg gleder meg stort! Klisjeer kan jo være underholdende... :lur:

Ser det bruker å være afterparty-show også, men det gjelder kanskje kun i Las Vegas?

Skrevet

Ooooh, misunnelig! :jepp:

Skrevet

Jeg tenker at folk som liker den typen "morro" er litt uintelligente. Mulig at jeg tar feil. Mulig at jeg har rett.

Anonymous poster hash: 4e905...f0e
  • Liker 6
Skrevet

Jeg var på Chippendaleshow for et halvt liv siden.... (begynnelsen av 90-tallet).
Da var jeg ung, dum og lett å dra med på ting av dårlige venner ;-)
Showet var fullt av klisjeer, nakne menn, dårlig dansing, flaue situasjoner og kleine scener.
Dersom du hadde byttet ut mennene med damer og solgt billetter til hundrevis av menn ville Ottar og lignende grupper vært på banen med en gang.

Jeg kommer nok ikke til å dra på show igjen og anbefaler det ikke til noen, men samtidig fordømmer jeg jo ikke de som gjør det....

• Liker 1
Skrevet

Jeg var på Chippendaleshow for et halvt liv siden.... (begynnelsen av 90-tallet).

Da var jeg ung, dum og lett å dra med på ting av dårlige venner ;-)

Showet var fullt av klisjeer, nakne menn, dårlig dansing, flaue situasjoner og kleine scener.

Dersom du hadde byttet ut mennene med damer og solgt billetter til hundrevis av menn ville Ottar og lignende grupper vært på banen med en gang.

Jeg kommer nok ikke til å dra på show igjen og anbefaler det ikke til noen, men samtidig fordømmer jeg jo ikke de som gjør det....

Kritiserer man menn som går på strippeshow, går man bare ikke på Chippendales show. Men vi menn ser jo at dobbeltmoralen virkelig har gode kår i kvinneleiren. ...fnys....

Anonymous poster hash: 4cd19...316

Skrevet

Jeg tenker at folk som liker den typen "morro" er litt uintelligente. Mulig at jeg tar feil. Mulig at jeg har rett.

Som zoolog/biolog så føler jeg meg ikke truffet, he he. Men jeg forstår absolutt poenget ditt, det lyser ikke akkurat intelligens av kvinner som står å skriker av full hals mot noen halvnakne menn. Men på en annen side så ser jeg det bare som moro, harry kanskje, men ufattelig moro.

Kritiserer man menn som går på strippeshow, går man bare ikke på Chippendales show. Men vi menn ser jo at dobbeltmoralen virkelig har gode kår i kvinneleiren. ...fnys....

Anonymous poster hash: 4cd19...316

Vil si det er en stor forskjell på en suspekt bar i utlandet (eller i Norge for den sak skyld) der kvinnene har blitt hentet inn og kanskje blir holdt igjen mot sin vilje av enten menn med makt, eller at de må gjøre det for å overleve. Chippendales er mer show med menn som elsker jobben sin, det er ikke stripping i den forstand. Personlig ville jeg aldri ha nektet en mann å dra på en kvinnelig strippeklubb, eller et show. Usikkerhet er ikke attraktivt. ;)

Skrevet

Vil si det er en stor forskjell på en suspekt bar i utlandet (eller i Norge for den sak skyld) der kvinnene har blitt hentet inn og kanskje blir holdt igjen mot sin vilje av enten menn med makt, eller at de må gjøre det for å overleve. Chippendales er mer show med menn som elsker jobben sin, det er ikke stripping i den forstand. Personlig ville jeg aldri ha nektet en mann å dra på en kvinnelig strippeklubb, eller et show. Usikkerhet er ikke attraktivt. ;)

I praksis er det minimalt med forskjell:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Hevder-strippere-i-Norge-tjener-godt-og-blir-ikke-utnyttet-7216540.html#.UuKTHNLsTIU

Skrevet

Men på en annen side så ser jeg det bare som moro, harry kanskje, men ufattelig moro.

Det siste der er jeg enig i. Det er ufattelig.

• Liker 1
Skrevet

Hehe. Menn som går på strippebarer er griser, men når kvinner går på strippeshow med menn, ses det nærmest på som kunst......

Anonymous poster hash: 1ffa9...8de
Skrevet

Selvfølgelig. Alle som liker noe du ikke har sansen for er dumme i hodet.

• Liker 2
Skrevet

For å si det sånn... Jeg var på Chippendales da jeg var 16, altså 19 år siden.

Det var moro, men blodharry.

De kommer til distriktet i september og jeg har litt lyst til å gå igjen.

Skrevet

Når kan vi vente oss kvinnelige strippere på kulturhuset? Og hvor i h####e er OTTAR?

Anonymous poster hash: 45994...ba5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...