Gå til innhold

hvor selges ballonger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags type butikker selger ballonger? Bokhandler? Annet? Ønsker å se "live" de så vil ikke kjøpe via nettbutikk :)

Anonymous poster hash: b8e3b...485
Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

Det er en fordel å vite hvor du holder til da...

Jeg elsker ballong(oppsatsene) fra balloon company i Oslo.

De lager buketter i 3(?) forskjellige størelser til alle mulige anledninger.

Det er for så vet også en fordel å skrive hva du er ute etter av ballonger, for de selger

fine gule smily-ballonger på Nille også, men de er jo langt ifra like dekorative som de førstnevnte.

Skrevet

Nille, lekebutikker, noen matbutikker som f.eks coop mega eller ica (om jeg ikke husker helt feil).

Anonymous poster hash: 6d001...bb9
Skrevet

Hva slags ballonger er du ute etter? Små ballonger som blåses opp og kan lekes med, gass-ballonger, eller de som du kan fly med selv?

Skrevet

Det er en fordel å vite hvor du holder til da...

Jeg elsker ballong(oppsatsene) fra balloon company i Oslo.

De lager buketter i 3(?) forskjellige størelser til alle mulige anledninger.

Det er for så vet også en fordel å skrive hva du er ute etter av ballonger, for de selger

fine gule smily-ballonger på Nille også, men de er jo langt ifra like dekorative som de førstnevnte.

Bare lurer på hva slags type butikker, ikke konkrete butikker, bor i en annen større by. Trenger helt enkle ballonger.

Nille, lekebutikker, noen matbutikker som f.eks coop mega eller ica (om jeg ikke husker helt feil).

Anonymous poster hash: 6d001...bb9

Takk, ah kom på at jeg har sett noen hos Coop Ops! :)

Hva slags ballonger er du ute etter? Små ballonger som blåses opp og kan lekes med, gass-ballonger, eller de som du kan fly med selv?

Vanlige ballonger som man blåser opp selv, som i barnebursdager. Skal ikke ut å fly, hehe

Skrevet

Vanlige ballonger som man blåser opp selv, som i barnebursdager. Skal ikke ut å fly, hehe

Endel matvare-butikker har det, nille, lekebutikker, Europris :)

Skrevet

Nille, Europris, bokhandel, lekebutikker, noen matbutikker.

Anonymous poster hash: 2e814...47b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...