AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Hva slags type butikker selger ballonger? Bokhandler? Annet? Ønsker å se "live" de så vil ikke kjøpe via nettbutikk Anonymous poster hash: b8e3b...485
Gjest Inggolf Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Det er en fordel å vite hvor du holder til da... Jeg elsker ballong(oppsatsene) fra balloon company i Oslo. De lager buketter i 3(?) forskjellige størelser til alle mulige anledninger. Det er for så vet også en fordel å skrive hva du er ute etter av ballonger, for de selger fine gule smily-ballonger på Nille også, men de er jo langt ifra like dekorative som de førstnevnte.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Nille, lekebutikker, noen matbutikker som f.eks coop mega eller ica (om jeg ikke husker helt feil). Anonymous poster hash: 6d001...bb9
Millimani Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Hva slags ballonger er du ute etter? Små ballonger som blåses opp og kan lekes med, gass-ballonger, eller de som du kan fly med selv?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Det er en fordel å vite hvor du holder til da... Jeg elsker ballong(oppsatsene) fra balloon company i Oslo. De lager buketter i 3(?) forskjellige størelser til alle mulige anledninger. Det er for så vet også en fordel å skrive hva du er ute etter av ballonger, for de selger fine gule smily-ballonger på Nille også, men de er jo langt ifra like dekorative som de førstnevnte. Bare lurer på hva slags type butikker, ikke konkrete butikker, bor i en annen større by. Trenger helt enkle ballonger. Nille, lekebutikker, noen matbutikker som f.eks coop mega eller ica (om jeg ikke husker helt feil). Anonymous poster hash: 6d001...bb9 Takk, ah kom på at jeg har sett noen hos Coop Ops! Hva slags ballonger er du ute etter? Små ballonger som blåses opp og kan lekes med, gass-ballonger, eller de som du kan fly med selv? Vanlige ballonger som man blåser opp selv, som i barnebursdager. Skal ikke ut å fly, hehe Anonymous poster hash: b8e3b...485
Millimani Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Vanlige ballonger som man blåser opp selv, som i barnebursdager. Skal ikke ut å fly, hehe Anonymous poster hash: b8e3b...485 Endel matvare-butikker har det, nille, lekebutikker, Europris
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Nille, Europris, bokhandel, lekebutikker, noen matbutikker. Anonymous poster hash: 2e814...47b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå