Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Må nesten le litt...har akkurat surfet litt på nettet og funnet en hjemmeside til en jeg tidligere hadde noe på gang med...så noen bilder...og æsj... Jeg kjenner at jeg blir helt kvalm....at jeg i det hele tatt var så dum og full av uvett at det gikk an.

Jammen meg glad jeg gjorde det slutt før det ble noe mer....nesten litt godt å kjenne at jeg ble kvalm av å se det. :ler: Kanskje slemt skrevet, men det er sant. Ble skikkelig uvel, så jeg måtte finne på noe annet.

:hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest Pastoren
Skrevet

Det er sjelden jeg gapskratter når jeg føler meg uvel.

Gjest Anonymous
Skrevet
så noen bilder...og æsj... Jeg kjenner at jeg blir helt kvalmmer....

nesten litt godt å kjenne at jeg ble kvalm av å se det. Kanskje slemt skrevet, men det er sant. Ble skikkelig uvel, :

Skal eg hente ei bøtte til deg??? :ler: ....

Men skjønner deg. Eg blir også kvalm av å sjå bilder av eksen min. Den gang syns eg han var søt... No syns eg han er stygg, lite mannleg, og usjarmerande og feit. (han har esa ut masse)... Satan.. Ekkelt at eg har hatt sex med han. Men som sagt.. VAR UNG OG DUm..Dårleg smak..fy faen..æsj.. Satan så stygge menn det finnast rundt omkring, så eg skjønnar at jenter som har vore saman med GRISE FJES... Blir uvell av mindre, og må spy... :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

blir kvalm av min jeg også. mest fordi det var så jævli å bli dumpa, pga ei anna jente. og fordi typen min har kontakt med han i dag, er så jævli irriterende

Gjest Milah
Skrevet

Det er jo en grunn til at han er en eks..

Jeg for mi del, føler ingenting når jeg tenker på (noe som så å si aldri skjer) eller ser min eks. Betyr vel at jeg er 100% ferdig med han tenker jeg.. :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal eg hente ei bøtte til deg??? :ler: ....

Men skjønner deg. Eg blir også kvalm av å sjå bilder av eksen min. Den gang syns eg han var søt... No syns eg han er stygg, lite mannleg, og usjarmerande og feit. (han har esa ut masse)... Satan.. Ekkelt at eg har hatt sex med han. Men som sagt.. VAR UNG OG DUm..Dårleg smak..fy faen..æsj.. Satan så stygge menn det finnast rundt omkring, så eg skjønnar at jenter som har vore saman med GRISE FJES... Blir uvell av mindre, og må spy... :-?

:hoho: Bøtte kan være kjekt ja! Godt å høre at det er fler som har det som meg. Kanskje det er samme ex vi snakker om? :hoho:

Skrevet

Det er rart - det som tiltrekker en når man er forelsket, virker frastøtende når man har kommet ned på bakken igjen -s-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...