Gå til innhold

Jeg vil ha større pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde bare blitt så fornøyd hvis jeg gikk opp en halv cup. Da kunne jeg kanskje fylle en 70 a hvis jeg er heldig. Var og prøvde undertøy i dag, og jeg fyller ikke noenting.... De har jo ikke AA størrelser. :grine:

Joda - gå på en skikkelig undertøysforretning så får du AA-cup - eller gå ned en størrelse i omkrets (til 65) for da fyller du helt sikkert en 65A :wink:

Skjønner godt at det ikke er morsomt å ikke fylle bh-koppen, men er på den helt andre enden av skalaen sjøl og kan ikke annet enn å føle at det må være vannvittig deilig å kunne gå uten bh en dag - bruke klær med dyp skjæring i ryggen uten problemer, kjøpe bikini på H&M, bruke topper/kjoler med spaghettistropper, trene uten å tape puppene til kroppen og forgå av smerte hver gang jeg hopper 2 cm opp i været... Ja, kort sagt.. jeg skulle øsnke jeg hadde blitt tildelt litt mindre av naturens overflod :roll:

Bare en kommentar egentlig.. :oops: :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Til suzy:

Hvis du har svære pupper kan du umulig tenke deg hvordan det ikke er å ha pupper i det hele tatt nesten, det er kjipt. Man får ikke bikibi på HM da heller skjønner du, og ikke kan man gå med de klærne man vil da heller..

Men de færreste har vel som mål å få gigantiske pupper, bare vanlige B eller liten C cup. Sånne som er finest og mest praktisk.

Skrevet
Til suzy:

Hvis du har svære pupper kan du umulig tenke deg hvordan det ikke er å ha pupper i det hele tatt nesten, det er kjipt. Man får ikke bikibi på HM da heller skjønner du, og ikke kan man gå med de klærne man vil da heller..

Men de færreste har vel som mål å få gigantiske pupper, bare vanlige B eller liten C cup. Sånne som er finest og mest praktisk.

Det er klart jeg kan tenke meg det - jeg har jo hukommelse. Mine har vokst fram etterhvert de også; jeg ble jo ikke født med G-cup :ler:

Jeg husker veldig godt da jeg hadde ca A-cup (omtrent akkurat så stor som datteren min er nå) og det var flott (for meg). Frihet, halternecktopp, min siste bikini i standardstørrelse ble kjøpt på den tida og jeg kunne løpe uten smerter fremdeles :wink:

Skrevet

[quote="Suzy

Joda - gå på en skikkelig undertøysforretning så får du AA-cup - eller gå ned en størrelse i omkrets (til 65) for da fyller du helt sikkert en 65A :wink:

Skrevet

Jeg får større pupper av Yasmin. De blir større fordi de hovner opp. Slik at det gjør vondt å ligge på magen på hardt underlag. Løping uten to trange treningstopper (har B-cup) er et mareritt. Så det er ikke bare fordeler med del.

Ville nok heller satset på en ordentlig bh. Er billigere enn p-piller (selv om den blir kjøpt i en ordentlig undertøysbutikk).

Skrevet
[quote="Suzy

Hehe, nei du, jeg er selvsagt 76 cm under brystet, så 75 rundt er akkurat litt for stramt de fleste ganger. Må da altså kjøpe 85A, men da fyller jeg ikke ut mer en 1/3 av cupen! :o

Jeg er 172 høy og ganske bred over ryggen, så det hadde nok sett litt mer "normalt" ut at jeg hadde litt byste da. Men jeg forstår deg veldig godt også, og for å si det ærlig, måtte jeg velge mellom ingenting og det å ha G-cup (hvis det var det du hadde?...) så hadde jeg nok valgt ingenting. For det er klart man ikke har noen fysiske plager av å være flat! :) Men man føler seg jo som en mann da. Kan love deg at jeg ikke kjøper topper som er åpne i ryggen jeg heller, for jeg må jo fylle i med noe foran, og da må man ha klær som kan skjule en bh. Stroppe kjoler kjøper jeg jo, men har bh under likevel.

Men var nå ute på jakt etter urter i går jeg, så bare jeg får tak i de rette kapsler og te'er så er det i gang med kur. Kan jo hende jeg er en av de heldige det virker på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...