Gå til innhold

Jeg vil ha større pupper

Fremhevede innlegg

Gjest muffen2
Skrevet

Hva slags p-piller er det som gir større pupper? på http://www.felleskatalogen.no/ står det at det er en bivirkning av trinordiol. Noen som har erfart noe? Noe annet som gir større pupper? Hva med Natural Push-up?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lizbet
Skrevet

Trur trinordiol er samme type som jeg bruker, trionetta.

Helt ærlig, så tror jeg denne bivirkningen kommer sammen med den som heter at man kan legge på seg av p-piller.

Eneste jeg merker er at størrelsen forandrer seg gjennom syklusen.

Sorry- men jeg tror ikke p-piller er rette måten å skaffe seg større pupper på :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker trionetta, og akkurat samme størrelse som da jeg begynte...

(I sverige fåes det kjøpt noen piller som heter Erdic som skal øke bryststørrelsen, men om de hjelper aner jeg ikke...)

Clea

Skrevet

Jeg har brukt Trinordiol i 6 år og har ikke fått et gram større bryster, men så har jeg ganske store fra før av da, så det er forsåvidt bare bra.

Skrevet

Jeg har brukt trinordiol som er det samme som trionetta men kan vel ikke skryte av at de har blitt merkbart større men kanskje litt.

Men ærlig talt, jeg begynner ikke på p-piller for å få større pupper!!!!!! :ler:

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Jeg fikk pittelitt større av Trionetta, men de krympet alltid igjen rett etter mensen. Akkurat likt som nå, uten p-piller... Men humøret mitt var absolutt myyyye mer ustabilt da jeg gomblet på de små pillene der!

Gjest 3llie
Skrevet

Har gått på Trionetta tidligere og merket ikke noe endring av bryststørrelse. Har også prøvd Natural Push-up en liten stund, uten virkning.. mulig jeg ikke gikk lenge nok på dem. Ikke vet jeg.

Skrevet

Puppe-størrelse er nok genetisk betinga, ikkje noko ein kan putte i munnen for å endre på det! Men det hjelp å rette opp ryggen! :) (Får vel større puppar mens ein går gravid, men det er sikkert ikkje eit alternativ.....)

Skrevet

Pupper består stort sett bare av fett og melkekjertler. Så for å få de større må du enten legge på deg eller få deg silikon. Evt. bli gravid :ler:

Skrevet

Mine pupper passer i en B-cup, mens de da jeg gikk på pillen var en liten C. Så de kan vokse av det, men det er tydeligvis ikke noe du kan regne med.

Jeg brukte trinordiol.

Skrevet

Jeg fikk en bh-størrelse større noen uker etter at jeg begynte på p-piller.

Har nå sluttet på pillene (takler dem ikke mer, skal ikke ha barn altså) og jeg håper nå at jeg går den størrelsen ned :-x

Så, ja det skjer at man får større byste. Men det spørs om man kan regne med at det skjer alle.

- Brukte Trionetta.

Skrevet

Jeg også falt for den saken der for et par år siden. Jeg hadde sett på ett eller annet dokumantarprogram som omhandlet brystforstørrelse, og der var det noen unge kvinner som var sååå fornøyd med de nye puppene de hadde fått etter bruk av "The natural push up". Jeg har alltid hatt et sterkt ønske om litt større bryster, ønsket var nok sterkere da, så jeg fant frem til forhandleren i Norge som solgte dette. Den gangen var ikke produktet så kjent i Norge, så jeg strevde litt med å finne frem til forhandleren.

Jeg bestilte. Det kostet en del den gangen også. Husker ikke hvor mye. Pillene kom, og jeg skulle spise 10 - 15 stk. hver dag. For det første luktet de hy. For det andre smakte de hy og hel****, og for det tredje kan jeg ikke påstå at jeg merket noen effekt. Jeg fikk bittelitt større bryster en god stund etter jeg slutta på pillene, for jeg la på meg et par kilo. Jeg har fremdeles maaaange piller i skapet på badet, og jeg er en erfaring rikere. :wink:

Gjest muffen2
Skrevet

Faen... Jeg har jo bestilt de nå... De garanterer jo virkning, så da forventer jeg det! Eller pengene tilbake... :roll:

Gjest Maikana
Skrevet

Jeg vet ikke om det skyldes pillene, men jeg har gått opp en str etter at jeg begynte på dem. Jeg har ikke lagt på meg ellers, så jeg har ikke noen annen forklaring.

Jeg bruker Yasmin og er kjempefornøyd :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

er nok diane du tenker på, er endel som har merket dette av de. liza

Gjest glamourgirl
Skrevet

Hvis du vil ha større pupper er det nok silikon eller saltvannsproteser som må til! Ellers kan jeg jo anbefale deg å lese litt i den tråden som heter "brystreduksjonskontultasjon" ....

Fordeler med store pupper:

-du slipper å ha øyenkontakt med menn som snakker med deg

-du slipper unna med en (1) sovestilling

-du må kjøpe BH'er i spesialbutikk, og de er mye dyrere enn Lindex

-du slipper å drive med aktiviteter som hopping, jogging, løping og spretting

-du får dekorative røde merker på skuldrene

osv osv osv

Mener ikke å være spydig med deg, men vær glad i de puppene du har, og for guds skyld ikke beynn på pillen for å få større pupper!!!!

Skrevet

For dere som kan tenke dere å prøve natural push-up, erdic osv. Prøv disse linkene:

http://www.womynweb.com/

http://groups.msn.com/BEBoard/general.msnw

De gir mange tips om hvordan du selv kan kjøpe urter å bruke de som naturlig brystforstørrelse. Det blir i allefall mye billigere enn å kjøpe disse ferdig produktene til flere tusen kroner.

Jeg gikk selv opp en halv cup størrelse med å spise bukkehorn og drikke rødkløver te i noen mnd.

Skrevet

Jeg gikk selv opp en halv cup størrelse med å spise bukkehorn og drikke rødkløver te i noen mnd.

Gjorde du virkelig det?? Så stilig! Det skal jeg også prøve. Holder du det ved like ved å fortsette å drikke det?

Hadde bare blitt så fornøyd hvis jeg gikk opp en halv cup. Da kunne jeg kanskje fylle en 70 a hvis jeg er heldig. Var og prøvde undertøy i dag, og jeg fyller ikke noenting.... De har jo ikke AA størrelser. :grine:

Vurderer sterkt å legge inn saltvannsproteser, skal inn på konsultasjon neste onsdag. B-cup er den store drømmen for meg. :Hehe:

Men, urter først altså!

Skrevet

Anki:

Ja, jeg har god tro på urter, men jeg tror også at du må bruke det en stund for at det skal ha noen virkning. Du må altså ha god tolmodighet. Jeg så begynnelsen til resultater etter 3 mnd, og gikk på det 3 mnd til for at det ikke skulle gå tilbake når jeg sluttet.

Ett problem var at du ble oppblåst i magen av å ta urtene, så derfor ga jeg opp å fortsette. Jeg vurderer å ta en ny kur etter bikinisesongen er over. Kanskje også finne noe som kan fjerne den oppblåstheten.

Jeg har ikke tatt noen urter etter jeg sluttet i november, og brystene er slik de var da jeg sluttet på kuren, kanskje litt fyldigere også.

Jeg tror dette er et alternativ hvis du ønsker deg litt fyldigere bryst, men ikke nødvendigvis flere cup-str større. Selv om det er de som forteller at de har oppnådd dette også.

Bare send meg en personlig melding hvis du lurer på noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...