AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Kjenner jeg forbanner hele Telefaensnor opp og ned i mente her. Fikk beskjed om å oppdatere min Nortonlisens. Logger inn og får beskjed om feil på min Norton (?) og at jeg derfor må avinstallere den jeg har og laste ned på nytt. Men når jeg skal laste opp på nytt, så eksisterer ikke Norton på "Min side" i det hele tatt. Jeg ha jo betalt for den forbanna lisensen. Og å kontakte Telenors kundeservice er jo enkelt... not. Stengt nå og de vil helst bare ha via telefon (har Telenorhjelpen men det hjelper jo ikke mye nå det heller) Andre, som har problemer med dette? Har lyst å bytte leverandør av bredbånd og antivirusprogram. Noen tips? Helst til noen med kundeservice. Anonymous poster hash: d126b...9aa
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Hvem i alle dager har Norton? Du bør nok heller skaffe deg et bedre antivirusprogram slik som Microsoft Security Essentials OG Malwarebytes. Telenor derimot har jeg aldri hatt særlig problem med. Anonymous poster hash: a690b...547 1
Derpinaa Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Enig med forrige poster; det er nok Norton som er problemet, ikke Telenor.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Malware slet jeg så mye med at den avinstallerte jeg. Den levde jo sitt eget lille og ville liv. Følte den var veldig usikker. Adaware eller noe sånt, var også bare tull. Jeg har hatt minst problem med Norton faktisk. Den har oppført seg bra hver gang jeg har scannet maskina. Hva med å bare å bruke Microsoft Security Essentials? Eller andre programmer? Anonymous poster hash: d126b...9aa
Neket Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Har kjørt den gratise til avg i mange år, aldri noe tull. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå