AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Jeg prøver å finne ut av hva et gammelt tv-spill het igjen.Husker ikke om det var til nintendo eller super nintendo eller ... Man kunne velge om man ville være kaninen (snurre sprett ?) den grønne anden, prinsessen eller det runde tykke dyret som kunne spinne rundt. Noe mer om spillet husker jeg desverre ikke. Hadde vært veldig gøy om noen her husker hvilket spill det var og hva det heter ? =D Anonymous poster hash: fe4f2...554
Safira Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Det er vel et av Tiny Toon Adventures-spillene. Kanskje Wacky Sports Challenge (til super nintendo)? Så vidt jeg kunne se så ser det ikke ut som om man kan være Plucky Duck eller Dizzy Devil i de andre spillene? 1
Lutetium 71 Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Sikkert ikke denne, men den kom opp på et googlesøk, og bringer meg gode minner.
Gjest Keikolina Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Mener jeg hadde dette på game boyen, noe Tiny toons greier.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #6 Skrevet 24. januar 2014 Det er vel et av Tiny Toon Adventures-spillene. Kanskje Wacky Sports Challenge (til super nintendo)? Så vidt jeg kunne se så ser det ikke ut som om man kan være Plucky Duck eller Dizzy Devil i de andre spillene? Tusen takk =D Tror du har rett =) Anonymous poster hash: fe4f2...554
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #7 Skrevet 27. januar 2014 Det er vel et av Tiny Toon Adventures-spillene. Kanskje Wacky Sports Challenge (til super nintendo)? Så vidt jeg kunne se så ser det ikke ut som om man kan være Plucky Duck eller Dizzy Devil i de andre spillene? Takk, men da har jeg prøvd tiny toon adventure og det var ikke det spillet =( Mulig det fins flere tiny toons spill? Anonymous poster hash: fe4f2...554
Minya Skrevet 28. januar 2014 #8 Skrevet 28. januar 2014 Looney Toons eller noe sånt fantes ihvertfall til GameBoy, der kunne du velge mellom fire eller fem karakterer å spille med. Aner ikke om det var en tilsvarende til vanlig Nintendo/NES.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå