Gå til innhold

Sminke til den store dagen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en kikk på bildene av Kate Middleton som brud og spør dere om det er en god ide å sminke seg selv på bryllupsdagen.

http://www.redcarpet-fashionawards.com/2011/07/07/an-open-letter-to-kate-middleton-and-her-makeup/

Jeg er veldig glad for at jeg hadde en make up artist. Jeg bruker ikke mye sminke til vanlig, og det betyr selvsagt at jeg ønsket å se naturlig ut. MEN det betyr også at jeg er dårlig til å sminke meg, og etter å ha lest om highlighter og konturer og sett på videoer på youtube fant jeg ut at dette ikke var noe jeg hadde lyst til å måtte tenke på denne dagen; det er nok stress allerede.

Så jeg sa fra til sminkøren allerede da jeg booket henne at jeg ønsket en naturlig look, jeg ønsket å se ut som meg selv. Hun var veldig flink, spurte meg hva jeg syntes underveis og la f.eks. på mitt ønske en mer usynlig leppestift enn den hun egentlig hadde valgt ut. Jeg følte meg kjempepen den dagen.

Hadde jeg vært TS ville jeg enten spurt frisørvenninnen om å ta sminken også, eller jeg ville fått noen som jobber litt freelance som makeupartist til å komme til salongen.

Anonymous poster hash: c4e7e...3e4
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...