Gå til innhold

OMG - min mor altså!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor fikk en sprøyte igår kveld som gjør at hun skal holde seg i ro.

Hun ringte meg i går kveld å lurte på om jeg kunne hente sykemeldingen hnnes hos legen å komme med til henne idag. Jeg spurte om når legen stengte, hun svarte kl 15 og da så jeg at beklager men jeg er ikke ferdig på jobb før kl 1545.

Våknet på morgenen idag og var ikke i form (spysjuke på vei ) så dro ikke på jobb. Lå hele dagen og kavet meg opp ca kl 16.

Mamma sendte meg en sms om at hun hadde fått sykemeldingen hjem til seg, men om jeg kunne komme å hente den å kjøre den på jobben henne? Igjen måtte jeg bare beklage, men jeg var ikke i form. Hun lurte da på om mannen min kunne gjøre det? Jeg svarer som sant er, at han går jo på krykker (har gjort det i 1 uke). Fikk et litt surt svar tilbake om at "hvis vi var så syk å og skrøpelig så åtte hun vel klare seg selv..."

Orket ikke å kommentere det.

Nå har hun skrevet på face:

Mamman min sitt navn føler seg syk
Jeg må si jeg føler meg både skuffet, såra og harm over personer som er eg selv nærmest til enhver tid, men selv benytter andre .
Skjønner jo at det er myntet på oss, synes det er dårlig gjort.

Anonymous poster hash: c3fd6...fab
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt med meg spyposen og strena hjem til mor og fortalt akkurat hva jeg sa og mente om det der. Kan avsløre at det hadde blitt dårlig stemning.

Anonymous poster hash: 21d2f...3f2
  • Liker 1
Skrevet

Sånne "visse personer blabla"-meldinger på facebook er toppen av barnslighet. Skremmende at godt voksne folk holder på sånn.

Anonymous poster hash: c30ab...195
  • Liker 16
Skrevet

Da synes jeg du skal kjøre sykemeldinger og hun komme hjem til dere og pleie han på krykker og hun med spybøtte. Likt skal være likt. Nekter hun syter du på Facebook.

• Liker 1
Skrevet

Flirer meg ihjeeel av at voksne folk som din mor kan oppføre seg så fjortis og skrive slikt på facebook. HVIS du gidder å svare henne på facebook kan du jo si noen sånt som at "ville ikke risikere å smitte deg med spysjuka mi når du allerede er så dårlig" el noe slikt. Da ser jo folk at hun er en kravstor sutrekjerring.

Ellers ville jeg bare hevet meg over barnslighetene.

Anonymous poster hash: f19ed...aa5
  • Liker 4
Skrevet

Teit av henne å skive sånt på facebook, det gir deg liksom ikke noe mer motivasjon for å være grei med henne.

Men hadde det vært min mamma hadde jeg prøvd å komme meg ut for å hjelpe henne, jeg vet dog. ikke hvor dårlig du er, men hadde hvertfall prøvd.

Skrevet

Ja hev deg over det ;) I mine øyne er det der uthenging. Selv om folk kanskje ikke skjønner at det er akkurat dere det er snakk om så er det frekt å skrive det. Har sett lignende statuser og syns synd i de som blir hengt ut sånn.

• Liker 1
Skrevet

For en dårlig ting av moren din å gjøre! Noe sier meg at hun stort sett tenker på seg selv.

Skrevet

Dette er jo uthenging på facebook. Dere er syke og hun synes så synd på seg selv. Jeg kan forstå at hun synes det er kjipt, men er man syk, så er man syk, så enkelt er det. Jeg kunne aldri spurt/forlangt dette av noen hvis de ikke kunne o.l. og synes det rett og slett er egoistisk å tenke sånn. Og jeg hadde aldri lagt noe sånt ut på facebook. Visse ting holder man faktisk for seg selv enn å skrive en sympatistatus på facebook bare for å få folk til å synes så synd på en. Kan ikke noen på jobben hennes komme med sykemeldingen da? Like bra det og hun får sykemeldingen sin og alle er fornøyde.

Skrevet

En ting er sleivsparket hun sendte i deres retning, men det verste er jo at hun faktisk legger ut sånne ting på facebook. Hadde min mor vært en sånn flau facebook idiot så tror jeg at jeg måtte ha nødslakta henne. Det er så pinlig.

Anonymous poster hash: 7912f...fc7
  • Liker 2
Skrevet

Jeg hadde skrevet til svar på face "Jeg har spysjuka og ærendet du ville ha gjort haster ikke!" Sykemeld må da ikke inn samme dag. Hub kan levere den selv mår hun er tilbake.

• Liker 1
Skrevet

Herregud så barnslig! Hun må da ha forståelse for at man ikke orker å kjøre rundt for andre når man er dårlig selv. Og det er faktisk ikke så viktig at den sykemeldinga kommer frem samme dagen, går helt fint å vente til over helgen f.eks så lenge jobben hennes vet hvor lenge hun blir borte.

Jeg kunne nok vært såpass barnslig tilbake at jeg hadde slettet henne fra Facebook :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...