Gå til innhold

Vanskelig å finne en dame som passer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne ei dame som jeg passer med er 28 btw. Når jeg er på byen så finner jeg meg av og til damer som jeg knuller med, men er egentlig lei det og 1.5 år siden sist. På nettet ser jeg på profiler på feks sukker, men har aldri egentlig vært interessert i noen på nettet. Jeg blir ikke så interessert på nettet.

I det virkelige liv så har jeg flytta mye så har ikke noe særlig nettverk utenom jobben. Jeg trener på fritiden fotball, ski og styrke. Men jeg treffer aldri noen bra damer der. Jeg synes det er litt leit at det er så vanskelig å finne ei dame.

I tillegg så føler jeg at det er synd at jeg ikke får elsket. Kunne elsket flere ganger om dagen med den rette dama. Noen damer som har det sånn også? Vil også gjerne dra på ferie med ei dame og da elske med henne hver dag.

Anonymous poster hash: 705c1...f8b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg har samme problem. Møter ikke en kjeft bortsett fra menn som vil tømme sæden sin i silkeslottet mitt. Jeg gidder ikke sånt. Så da sitter jeg her da.. Burde kunne møtt noen i skimiljøet jeg er med i men nei. Trener styrke jeg og men driver ikke og sjekker opp folk i styrkerommet liksom.

Anonymous poster hash: 3b540...e7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...