AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #1 Skrevet 23. januar 2014 Jeg er ei jente på 25 år som har en datter som snart fyller ett år. Jeg føler meg ganske ensom og vil gjerne ha flere å omgås i hverdagen. Trives i eget selskap, men det kan bli litt mye.. Jeg er gift, men mannen min er ferdig med permisjonen og jeg skal være hjemme et halvt år til, siden vi ikke her fått barnehageplass. Jeg har 2-3 venninner som jeg ser kanskje 1-2 ganger i måneden. De er et helt annet sted i livet enn jeg. Studerer, er single og barnløse. Skulle gjerne hatt noen i samme situasjon å omgås. Barna kunne lekt sammen osv. Takket nei til barselgruppe rett etter fødslen, var så sliten og orket ikke å forholde meg til noe sånt. Det angrer jeg på. Hva kan jeg gjøre, hvor kan jeg få venner? Synes det er vanskelig.Anonymous poster hash: 713a1...f7a
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #2 Skrevet 23. januar 2014 Hvor i landet bor du? Jeg er i samme situasjon. 25 år, gutt på halvannet og de få jeg kjenner i denne byen er studenter og barnløse. Vi flyttet og jeg mistet da kontakten med barselgruppen min, men jeg har også slitt litt etter fødselen som har ført til at jeg/vi har blitt ganske isolert...og nå er det veldig vanskelig å komme tilbake på den sosiale arena! Finnes det en åpen barnehage der du bor? Barnesanggrupper? Der kan du treffe andre i samme situasjon som deg. Bibliotekets barneavdeling er ofte full av mødre i permisjon, kanskje du kommer i prat med noen der?Anonymous poster hash: 7a25c...a90 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #3 Skrevet 23. januar 2014 Hvor i landet bor du? Jeg er i samme situasjon. 25 år, gutt på halvannet og de få jeg kjenner i denne byen er studenter og barnløse. Vi flyttet og jeg mistet da kontakten med barselgruppen min, men jeg har også slitt litt etter fødselen som har ført til at jeg/vi har blitt ganske isolert...og nå er det veldig vanskelig å komme tilbake på den sosiale arena! Finnes det en åpen barnehage der du bor? Barnesanggrupper? Der kan du treffe andre i samme situasjon som deg. Bibliotekets barneavdeling er ofte full av mødre i permisjon, kanskje du kommer i prat med noen der?Anonymous poster hash: 7a25c...a90 Jeg bor i Akershus. Hva med deg? :-) Jeg har prøvd å søke på åpen barnehage, men finner ingen. Tenker å spørre på helsestasjonen neste gang vi er der Har også søkt etter svømmehaller, men de er bare åpne da kl 17 og da blir det knapp tid før hun legger seg, ser også for meg at det ikke er så mange småbarn der så sent..Anonymous poster hash: 713a1...f7a
Japp Skrevet 23. januar 2014 #4 Skrevet 23. januar 2014 Har du hørt med helsestasjonen kunne sette deg i kontakt med de du skulle vært i barselgruppe med? Kanskje det fortsatt er mulig hvis de møtes ennå?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #5 Skrevet 23. januar 2014 Lik situasjon her, bare at jeg har en sønn som straks fyller 1 år.. Vestlandet desverre ellers ville jeg gjerne treftes. Anonymous poster hash: a541b...524 1
Papirfly Skrevet 23. januar 2014 #6 Skrevet 23. januar 2014 Lik situasjon her, bare at jeg har en sønn som straks fyller 1 år.. Vestlandet desverre ellers ville jeg gjerne treftes. Anonymous poster hash: a541b...524 Hvor på Vestlandet? I samme situasjon her. 1
Missy1 Skrevet 23. januar 2014 #7 Skrevet 23. januar 2014 Har det på ganske lik måte, men har eldre barn og har ikke mange å være sammen med fordi det er få som orker å være med oss Håper du møter noen i samme "situasjon". Hva med åpen barnehage?
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #8 Skrevet 23. januar 2014 Har det på ganske lik måte, men har eldre barn og har ikke mange å være sammen med fordi det er få som orker å være med oss Håper du møter noen i samme "situasjon". Hva med åpen barnehage? Hvor i landet bor du? Jeg har også eldre barn (snart 4), og trenger noen å være sammen med Anonymous poster hash: f97f6...05b
Missy1 Skrevet 23. januar 2014 #9 Skrevet 23. januar 2014 (endret) - Endret 24. januar 2014 av Missy1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #10 Skrevet 23. januar 2014 Jeg bor i Akershus. Hva med deg? :-) Jeg har prøvd å søke på åpen barnehage, men finner ingen. Tenker å spørre på helsestasjonen neste gang vi er der Har også søkt etter svømmehaller, men de er bare åpne da kl 17 og da blir det knapp tid før hun legger seg, ser også for meg at det ikke er så mange småbarn der så sent..Anonymous poster hash: 713a1...f7a Trondheim her, dessverre... :-(Anonymous poster hash: 7a25c...a90
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #11 Skrevet 24. januar 2014 Babytreff ble min redning, vil anbefale deg å undersøke om det finnes der du bor. Eller babysang. Anonymous poster hash: 62741...ff6
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #12 Skrevet 24. januar 2014 Åpen barnehage kanskje? Ellers har jeg blitt kjent med flere på lekeplassen:)Anonymous poster hash: a2134...de7
Askmeagain89 Skrevet 24. januar 2014 #13 Skrevet 24. januar 2014 Åpen barnehage, trillegrupper, eventyrstund på bibliotek, lekeland osv. Sjekk aviser/nett for aktiviteter som finnes Er mye å finne på.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2014 #14 Skrevet 24. januar 2014 Er i samme situasjon.. Eller, jeg er alene med to små og jeg trenger litt mer selskap rundt meg! :-) Hehe, eldste er 2,5 år og yngste er 15 mnd.. Bor i akershus jeg også.. Anonymous poster hash: 97be9...356
desert_rose Skrevet 24. januar 2014 #15 Skrevet 24. januar 2014 Hvor på Vestlandet? I samme situasjon her. Bergen ;p du da?
Ronja123 Skrevet 31. januar 2014 #18 Skrevet 31. januar 2014 Jeg er fra Bergen og alene med en jente på 1 år.
Ronja123 Skrevet 31. januar 2014 #19 Skrevet 31. januar 2014 Lik situasjon her, bare at jeg har en sønn som straks fyller 1 år.. Vestlandet desverre ellers ville jeg gjerne treftes. Anonymous poster hash: a541b...524 Hei jeg bor i Bergen og er alene med en jente på et år.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #20 Skrevet 31. januar 2014 Bergen ;p du da? Hei jeg bor i Bergen og er alene med en jente på et år. Prøver å spleise! ;p Anonymous poster hash: 1fe54...d1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå